Amarie kun jij mij dan ook niet lezen..Sta nu al weer ff op een laag pitje met mijn winstpunten Haha nee we gaan liempde onveilig maken en cromvoirt en heb nog wat datums en plaatsen liggen die ik ff met Piet moet bespreken
Vanavond Germus uitgeprobeerd D wilde longeren maar het werd slecht weer en ik had me rijkleren aan.. Dus ze zegt kom op Joyce..Ging ze zadel en ging ik rijden Leuk beest fijn om te rijden (ook in je handen, en ik als Olly gewend zijnde is dit errûg fijn).. Ik hoop dat ie morgen niet verpest is en dat je toch lekker kunt rijden
Jaa die is vandaag op vakantie gegaan, Achach, Sensation toch.. hij had al zijn brok van zijn moeder opgegeten van 2 dagen.. Hij was goed ziek, dierenarts opgebeld & die was gekomen.. Had de dierenarts iets van zon buis in zijn neus gedaan en water erdoorheen gegoten..( ik kon er bijna niet naar kijken.. ) Gelukkig waren er een aantal mensen die goed hadden geholpen o.a J, heel erg bedankt. Het gaat nu weer goed met hem, hij krijgt nu de komende dagen geen eten en hij krijgt iets van de dierenarts.. Wat kan een veulen in een keer ziek worden zeg.....
J. ging de merrie rijden.. Uit de wei gehaald en het veulen in de box gezet en de merrie eruit gelaten.. Niet gekeken of er brok in de bak lag (wat er dus wel in lag) en meneer had alles opgegeten
Jeetje dat is wel vervelend zo'n kleintje die ziek is. Hopelijk knapt hij snel weer op. @ Amarie: dat vind ik wel super jammer, had graag les van jou gehad morgen.
Sh*t ik had zo gehoopt dat jij les zou geven Amarie. Zit absoluut niet lekker in mijn vel en had graag les van jou gehad. Ach wel zien het morgen wel....
Dubbel geluk want ik mocht ook nog eens op Unzipped!! Heel fijn gereden en fijne les gehad. Super leuk om hem eens uit te proberen. Moest in het begin heel erg wennen en vond het best lastig om hem uit zijn tempo te halen maar sommige stukjes lukte dat best aardig. Alleen op het einde was ik de controle weer even kwijt toen stoomde die lekker op zijn eigen tempo door. Dames jullie morgen ook veel plezier en ik ben er volgende week weer op zaterdag.
Met eentje gaan we volgend jaar terug. De andere gaat denk ik voor de Ibop die is toch wel erg onder de indruk van alles wat daar gebeurde. Wel een gezellige dag gehad. Is het vrijdag ook allemaal goed verlopen.
Leuk Sanne dat je op Zippie mocht! En dan is het volgende week dubbel feest: M. eindelijk terug ( 3 weken duren lang ) en jij gezellig weer op zaterdag Vandaag moest ik eik op Versace, maar ik roep altijd dat ik liever uit mezelf doodga, daar heb ik dat paard niet voor nodig . Dus toen kon ik mezelf eigenlijk via Letta op Paris ruilen. Maar meisje op Paris bleek Letta niet leuk te vinden. Ik opzich wel maar alleen vandaag kwam het helemaal niet uit. Dus gelukkig was iemand zo lief om me op Patou te laten, dat vond zij toch niets. Dus daarop geklommen. En nou moet ik erbij zeggen dat Patou een van mijn minst favoriete paarden is, op Versache na dus . Maar na 5,5 jaar weer eens geprobeerd. Ging niet super slecht, S. had op een gegeven moment wel de thiedemann voor mij eraf gesloopt want anders voel je niet eens waar je teugels nou aan vast zitten. Meteen uitgevonden dat je mevrouw niet moet beledigen anders gaat ze met haar voor- of achterbenen zwaaien . Maar na 50 minuten snapte ik de handleiding voor stap en draf gelukkig al een heel eind. Ben trots op dat paard, heeft het toch een uur met mij te stellen gehad maar is best lief voor me geweest
Oow en conclusies van de dag: Guusje blijkt hoge-school-dressuur geschoold te zijn. Tuuli en Mokaja zijn bang voor mij (was ook best wel terecht ). Moeders willen soms ook wel eens paardijden en willen dan op El-giza stappen als een van de privéles-kindjes op vakantie blijkt te zijn (ja dááág!!! ) En wil degene die de handrem op El-Giza gebouwd had deze a.u.b. weer verwijderen: is zéér irritant
@ Sanne: Super leuk dat je op Unzipped mocht. Jammer dat ik dat weer heb gemist, had het graag willen zien.
Weer een bewogen dagje vandaag. Lesgeven en ondertussen weer snel naar de andere kant om het paard op te zadelen en te rijden. Ze was in het begin enorm kijkerig en verwachtte er niet veel van, maar op laatste stuk van de les liep ze super.
Die pony's in de kleine bak zijn eigenlijk wel super geweldig, af en toe vraag je je af hoe ze die streken bedenken. Mooi ponyleven zo om die kindjes voor de gek te houden
@ amarie: sorry maar wist echt niet wat de bedoeling was voor de les van 1-2 dus vandaar dat ik je geen antwoord kon geven.