Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Haha nee we gaan liempde onveilig maken en cromvoirt en heb nog wat datums en plaatsen liggen die ik ff met Piet moet bespreken 
D wilde longeren maar het werd slecht weer en ik had me rijkleren aan.. Dus ze zegt kom op Joyce..Ging ze zadel en ging ik rijden
Leuk beest fijn om te rijden (ook in je handen, en ik als Olly gewend zijnde is dit errûg fijn).. Ik hoop dat ie morgen niet verpest is en dat je toch lekker kunt rijden VonDutch schreef:Binnenkort mag ik ook meedoen officieel, gisteren van P, eigenaresse van Tornado startkaart cado gekregen!
)
voor Annemarie..
) en jij gezellig weer op zaterdag 
. Dus toen kon ik mezelf eigenlijk via Letta op Paris ruilen. Maar meisje op Paris bleek Letta niet leuk te vinden. Ik opzich wel maar alleen vandaag kwam het helemaal niet uit. Dus gelukkig was iemand zo lief om me op Patou te laten, dat vond zij toch niets. Dus daarop geklommen. En nou moet ik erbij zeggen dat Patou een van mijn minst favoriete paarden is, op Versache na dus
. Maar na 5,5 jaar weer eens geprobeerd. Ging niet super slecht, S. had op een gegeven moment wel de thiedemann voor mij eraf gesloopt want anders voel je niet eens waar je teugels nou aan vast zitten. Meteen uitgevonden dat je mevrouw niet moet beledigen anders gaat ze met haar voor- of achterbenen zwaaien
. Maar na 50 minuten snapte ik de handleiding voor stap en draf gelukkig al een heel eind. 
). Moeders willen soms ook wel eens paardijden en willen dan op El-giza stappen als een van de privéles-kindjes op vakantie blijkt te zijn (ja dááág!!!
) En wil degene die de handrem op El-Giza gebouwd had deze a.u.b. weer verwijderen: is zéér irritant