alleen ben wel zenuwachtig het is niet het mooistew veulen haha
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

??
Hackie schreef:@ Shenavallie
Moest meteen aan jouw denken:
viewtopic.php?f=142&t=437606
Geintje
Je brandnetel werkt wel, net toen jij de stal uit liep moest maisy piesen
dozo schreef:Gisteren heb ik mijn eerste wedstrijd met Ramonda gereden. Ik was best een beetje zenuwachtig omdat ik niet wist hoe ze zou reageren op vreemd terrein.
We zijn 2 keer 1e geworden en hebben 2 winstpunten![]()
En het belangrijkste vindt ik dat ze super braaf was en we het droog gehouden hebben!!

dozo schreef:Gisteren heb ik mijn eerste wedstrijd met Ramonda gereden. Ik was best een beetje zenuwachtig omdat ik niet wist hoe ze zou reageren op vreemd terrein.
We zijn 2 keer 1e geworden en hebben 2 winstpunten![]()
En het belangrijkste vindt ik dat ze super braaf was en we het droog gehouden hebben!!
.
, zet de link tussen de [img]....[/img], net zoals bij foto's.
.
[/quote]micky schreef:En ik heb nog een nieuwtje ik ga lessen bij Sander Marijnissen en heb er super veel zin in![]()
![]()
![]()
micky schreef:Hallo Allemaal,
Ben weer terug van een heerlijk weekendje Valkenburg ,het was echt super gezellie lekker gegeten en gedronken![]()
![]()
![]()
.
Omdat mijn ouders op vakantie gaan heb ik samen met mijn vriend de oppas van een jack russel ik zal wel ff een foto van hem plaatsen en hij gaat ook lekker mee naar stal .
En ik heb nog een nieuwtje ik ga lessen bij Sander Marijnissen en heb er super veel zin in![]()
![]()
![]()
LIQUITA schreef:Die heb ik van Internet "gepikt", zet de link tussen de [img]....[/img], net zoals bij foto's.
Hier een site waar ik ze bijvoorbeeld vanaf "pik".
http://www.cheesebuerger.de

Sanniiy16 schreef:Hallo iedereen
Even wat nieuws
Ik ben gestopt met school
en ik wordt waarschijnlijk postbezorger