manege Paardoes

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Kims

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-06 14:12

LuMy schreef:
En Kim nog een beetje lol gehad in de Nationaal?

Whaha ja geloof het wel, kan me er alleen weinig van herinneren
Kwam net van ladies Night af in midgard; mixjes voor 2 euro! Ja, en dat gaat dan hard...
Ik vond het wel leeg in Natio! In de tijd dat ik er kwam was het daar altijd superdruk.

Thirz; succes met tuinieren Zal ik het eigen-huis-en-tuin deuntje voor je neuriën?

Anne_87

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-06 14:55

Citaat:
mixjes voor 2 euro! Ja, en dat gaat dan hard...

Jammie! Hihi, tja dan kan ik me voorstellen dat t hard gaat. Achjoh, als je maar lol hebt tog
*kijk en dat je van al die lol de volgende dag weinig tot niets meer weet, is dan kleine bijkomstigheid Al ben ik meer voor de lol, én t de volgende dag nog haarfijn weten
Tog mogen ze dat van mij ook best wel een keertje doen in de Nationaal, (lekkere) mixjes voor 2 euro Haha, wie weet krijgen we volgende keer wel bonuskorting!
Citaat:
Er waren een hoop "niet toffe types" maar we hebben ons alsnog vermaakt met hun. Vooral het type was Annemijn beschrijft was hilarisch
Haha,en das nog zacht uitgedrukt hoor Thirz we hebben zelfs nieuw soort "dansje" dankzij meneer Klaas Tuinbroek!
suc6 in de tuin (maak je er ook meteen een doe-het-zelf video van?)

Barbara_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-06 16:30

Ik heb net op Shaar gereden, toen ik kwam lag ze in de bak... Heel schattig, dus was ik eerst bij dr gaan zitten en later erop gaan zitten. Op een gegeven moment stond ze op met mij op dr rug, was echt super gaaf!

Thirz

Re: manege Paardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-06 17:10

Mixjes voor 2 euro, die willen wij ook wel!! Kunnen we tenminste wat geld besparen op onze dure stapavonden! En Kim, moesten jullie nou nog helemaal naar huis fietsen? Of had je een Bob geregeld?!

Bianz

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-06 17:27

Hahaha moeten we idd eens regelen in Nationaal, zo goedkoop mixjes drinken! Heb weer een hoop gemist, maar ben alweer bijgepraat, dus volgende keer weet ik ook wie Klaas de tuinman (Thirz de tuinvrouw; de ideale combi??? ) is. Hoop er volgende week weer bij te zijn!
Nou ik heb een heel avontuur beleefd voor ik op HET feestje in Oostkapelle was beland zeg. We waren helemaal in Gelderland op uitwedstrijd. Dus al die voetballers na een uurtje uit de kantine gekregen om ons feestje verder te zetten in de bus (verloren, maar dat maakt glad niks uit hahaha), blijkt 1 van de voorruiten van de bus op springen te staan! Kiezels tegenaan gekomen en nu stond ie op exploderen. Dus wij weer terug de kantine in, want we mochten zo niet rijden met bus. Na een uur ofzo weer terug; ruit was enkel kapot gegaan (1 deel van dubbel glas) dus we konden weer verder. Op naar de Raayberg; daar 1 1/2 uur gefeest en toen naar Oostkapelle. Kwamen we pas na half 11 aan en toen was ik zo gaar en wilde m'n been echt niet meer dat ik om kwart voor 12 naar huis ging. Wat een belevenissen weer zeg
@ Thirz: zie jou en je vader al in de tuin samen, Beer en Sim helpen ook nog een handje
@ Bar: wat lief! Heb je meteen ff een stukje gereden toen je er toch al op zat Grappig dat je mw B. nu onder behandeling hebt; was ook wel te verwachten nu ze naar Jos ging! Gaat het goed met d'r? Vind het zo'n leuk mens!
@ Cis: ben je al weer terug in Zeeland? Met theoriebewijs? Heeeeel veel succs morgen en laat het snel weten hoe het ging he! Ik duim voor je!
@ Annemijn: waar waren je smsjes nou? Ik maar de hele nacht liggen wachten...
@ Kim: was Nous vrijdag ook nog zo wild??
@ Mariekje: ik heb de zon alvast besteld hoor!

Mariekje22

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-06 17:57

Heel goed Bianz!!!!

voicenel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-06 17:59

tjonge wat een drukte vandag op bokt!
Heb het weleens anders gezien...

Ik ging vandaag naar voice en toen ging mn vriend rijden, wel op zn boers maar ze heeft lekker even gezweet in de bak.
ben op het laatst er zelf ook nog even op geweest maar nu voel ik al weer dat ik niet had moeten galloperen.
Maar ja dat krijg je als je het rijden mist.

Heej bar, das leuk he, op je paard zitten terwijl ie ligt en dat ie dan opstaat.
Heb ik ook weleens bij voice gedaan.

Anne_87

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-06 18:10

Citaat:
dus volgende keer weet ik ook wie Klaas de tuinman (Thirz de tuinvrouw; de ideale combi??? ) is.

haha, denk niet dat hij er een probleem van zal maken Hij liep nu al met Thirz rond dus.. Maar de ideale combi, kweenie hoor.. Alles is mogelijk natuurlijk Hihi, verrassingen blijf je houden!
Citaat:
@ Annemijn: waar waren je smsjes nou? Ik maar de hele nacht liggen wachten...

Ah sorry Bianz, moest ff heel goed opletten gister! We hadden natuurlijk die Klaas die zo nu en dan wel heel erg close was, en dan moest je bepaalde personen even gaan redden. En dan hadden we Bar-Dennis die mij ineens moest hebben o.a. bekogelen met een flugeldopje (en die ik dan trug ging gooien, en op een haar na miste.. Metertje of 2 ) En dat sms-en is dan egt een taak teveel hoor, dat kan ik niet aan! Ben maar een simpel persoontje!
Citaat:
Hoop er volgende week weer bij te zijn!

hoop t ook! Haha, kan je me meteen weer in de gaten houden, want ja.. Gister is t nie helemaal goed gegaan hoor (Zeg maar tegen je pa, dat ik gister ondersteund door Thirz en Mariek naar de auto gebracht/gesleept moest worden.. Tja dat heb je zonder toezicht )
maar jij hebt t gister ook wel naar je zin gehad dus.. Mooi! (kapotte ruit, en dat moeten jullie weer net hebben!)

Anne_87

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-06 19:23

Zeg bedenk me net.. Is t zaterdag wel Paardoes? Vanwege koninginnedag enzo (Als t allemaal wel doorgaat, ben ik benieuwd hoeveel ruiters er komen, én vrijwilligers ) Maarre ik heb geen briefjes gezien, dus t zal wel doorgaan zeker?!

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-06 19:33

Jeps! Ik kon lekker helemaal gaan fietsen. Ik geloof dat ik er ruim een uur over heb gedaan, inclusief het dutje dat ik heb gedaan op de stoep
Mixjes voor 2 euro hebben ook nadelen hoor; je kan de volgende dag een paar pakjes paracetamol kopen

Nous was vrijdag echt superbraaf! Ik liet haar voor de zekerheid ff longeren maar ze was echt rustig

Dat was vandaag wel anders, jeutje ik ben echt super geschrokken! Ik bracht Nous naar de wasplaats en ze was al een beetje druk. Ik ging haar voetjes maar eens wassen en toen begon ze zichzelf ineens op te hangen Blinde paniek bij Nous, ik kon er niet meer tussen komen. Ik schreeuwde echt om hulp maar er kwam niemand Gelukkig brak Nous dr halster en donderde ze keihard om. Ze slaat op hol en rent zo richting de weg.... met auto...
Het heeft geen haar gescheeld. De auto moest echt keihard remmen en belandde echt een heel stuk de berm in. Hij miste op een haar na Nous, die ondertussen al de hele B-weg uitgerend was.
Ik het terrein opgerend en weer geschreeuwd om hulp. De eigenaresse kwam naar buiten lopen en een paar mensen stapten maar van hun paard af. We renden richting de weg en daar kwam nous al aanrennen. Helemaal bezweet, dolle paniek en ze rende weer het terrein op, richting wei. We hebben zeker een half uur erover gedaan voordat we haar te pakken kregen. Er was niks meer met haar te doen. Ze was flink aan het hyperventileren en haar ogen rolden zowat uit haar kassen. Ik heb haar op stal gezet, maar dat was helemaal niet te doen. Ze brak zowat de tent af. Toen heb ik ze naar de wei gebracht waar ze nog flink tekeer ging. Ik ben maar naar huis gegaan en heb gevraagd of ze even een oogje in t zeil wilden houden... Vanavond nog maar een keertje langsgaan om te kijken.

Dus Thirz, wijze les: was nooit de voetjes van Nous

Bianz

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-06 19:40

Jeetje Kim! Kan me voorstellen dat je geschrokken bent; dat Nous voetjes wassen zó eng vindt zeg! Ben benieuwd hoe het nu is met d'r! Dusseh Thirz, beter smerige sokken dan water erbij
Nou Annemijn, ik zal natuurlijk maar even voor me houden dat je weer flink van je padje was gisterenavond, want dan is mijn vader pas echt geschokt Whahaha zal hem een worst wezen; hij pest gewoon graag! Maar ik zal je toch maar in de gaten houden, al moet ik eerder andere mensen redden die onder Tuinklazen bedolven worden geloof ik Dolle boel dus!

hannes

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-06 19:44

Heejj People
Ik ben vandaag 1ste met studje geworden het ging super foto's kkomen ooit ng wel

Anne_87

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-06 19:50

Citaat:
Mixjes voor 2 euro hebben ook nadelen hoor; je kan de volgende dag een paar pakjes paracetamol kopen

Ja, als je een beetje te veel mixjes drinkt wel

Logisch dat je geschrokken bent! Eerst een bijna opgehangen paard, dan een bijna aangereden paard en toen een enorm hyper paard! Hopen dat ze nu weer rustig is en dat ze er niets aan overhoudt.
Citaat:
Dus Thirz, wijze les: was nooit de voetjes van Nous

Slimme conclusie!

Citaat:
ik zal natuurlijk maar even voor me houden dat je weer flink van je padje was gisterenavond, want dan is mijn vader pas echt geschokt
Hou hem dan maar in de waan dat ik een braaf meisje ben.. Is wel zo goed voor zijn gezondheid dan
Haha, hou er altijd wel van pesterijtjes En ik denk dat je volgende week ogen tekort komt; ons beschermen van de tuinklaas (en je zelf ) & Toezicht houden op mij... Pittig hoor! alvast suc6 ermee!

Gefeliciteerd Denice! ben benieuwd naar je foto's

Barbara_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-06 21:21

Wat foto's van vandaag
Zo trof ik Shaar dus aan:
Afbeelding
Ik was op dr rug geklomen terwijl ze lag... Na een tijdje stond ze op met mij op dr rug, was echt een super gave ervaring!

Opzadelen:
Met zelf gepimpt dekje!
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Wat een schatje he?! Let niet op de baksteen, daar was ze mee aan t spelen, tsja raar paard!
Afbeelding

Hier ging ze in de achtervolging
Afbeelding

Ik ben echt zo verlieft op dr koppie!
(En op mn mooie hoofdstel)
Afbeelding
Afbeelding

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-06 08:54

Ownee, Nous was weer lekker bezig!! Gelukkig zijn er geen rare ongelukken gebeurd! Wel heel vreemd, want toen wij dr gingen wassen met zn 2-en was er niets aan de hand. Misschien vond ze het eng omdat ze alleen was? Want merk wel dat ze een beetje onrustig loopt te doen als zij in de stal/buiten is en de rest in de wei. Maarja, moet ze toch aan wennen! Dus ga geen pogingen om dr voetjes te wassen in mn eentje wagen, doen we nog wel een x als we samen zijn

En Anne, het is wel gewoon les hoor zaterdag, Hannah zou t wel misschien inschuiven omdat er waarschijnlijk weinig ruiters komen. Ik kom denk ik wel, maar dan ga ik weer op tijd naar huis, want mn moeder is dan jarig! En kan je 's avonds nog naar de stad? Of wil je uitgerust op vakantie?

Leuke foto's Bar, Shaar kijkt helemaal happy, die is vast blij met dr gepimpte dekje! En blij om te zien dat ons kadootje goed in gebruik wordt genomen!!

Nu ga ik aan t werk, doeidoei!

Ladylada

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-06 12:48

IK BEN GESLAAGD!!!
Ik ben echt superblij, en nu hoef ik op zaterdag tenminste niet meer te lessen dus heb ik meer tijd om naar Voice te gaan en gezellig op de manege langs te komen Ik ga in het vervolg pas op maandag terug naar Leeuwarden vanwege mijn relaxte rooster, dus dan ben ik op zondag ook nog in tha house
@Kim: dat was schrikken zeg! Hopelijk dat ze gauw een beetje gewend is daar zodat ze niet meer zulke domme dingen doet...

Anne_87

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-04-06 12:54

Citaat:
En kan je 's avonds nog naar de stad? Of wil je uitgerust op vakantie?

Tuurlijk kan ik nog naar de stad Uitrusten doe ik dan wel weer op vakantie! Mn ouders hoeven zaterdag ook nie naar Roosendaal dus das mooi! Heb nu al weer zin in t weekend!! Thirz, jij ging tog ook nog wel mee?
Nouja dan wachten we even af wat de ruiters en Hannah doen dan. Denk dat er een hoop ruiters nie eens zullen afbellen, maarja we zien wel. We vermaken ons wel, tog?
Leuke foto's Bar, en ook een super gaaf dekje zo Die ene laatste foto, dat hoofdje *lieff*

Hihi, en kijk eens wat ik gevonden heb -->
Afbeelding
Willem had weer een alcohol vrije avond denk ik (net als afgelopen zaterdag )
Afbeelding
Afbeelding

Hihi, Cis ff der bij gesleept
Afbeelding

Vrolijk
Afbeelding

Hihi, wel een verschil hoor; Thirz met der Sjaal & Bar in der hempje. Wel een leuke foto!
Afbeelding
Afbeelding

Tja dat kan natuurlijk ook
Afbeelding

Vriendelijkheid!
Afbeelding
Foto's zijn van lang gelee (4feb) Maarja..
t zijn wel lollige foto's! *heeft nu nog meer zin in t weekend
en vanwege koninginnedag, is er zondag ook geen les. Kan ik lekkr lang uitslapen (of iig een poging tot doen...)
*mn pa vond t wachten afgelopen zaterdag-nacht ook helemaal nie erg. "Tja de ene keer moeten jullie wachten en de andere keer ik. Zolang ik hier geen uren hoef te wachten, maakt t mij niet uit"
Laatst bijgewerkt door Anne_87 op 24-04-06 13:03, in het totaal 1 keer bewerkt

Anne_87

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-04-06 12:55

*leest nu pas Cis der post..
Super Cis! Gefeliciteerd

Bianz

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-06 13:24

JIPPIIEEE!! Gefeliciteerd Cis! Hoe ging het? Niet te zenuwachtig geweest? Is het de reis naar Leeuwarden dubbel en dwars waard geweest gisteren.
Hihihi leuke foto's Anne; die Don Sanne is wel supersnel hoor... pfff. Maar wel weer een leuk aandenken aan de avond hahaha!

Barbara_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-06 13:27

GEFELICITEERD CIS! Ik heb dus niet voor niets geduimd

Anne_87

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-04-06 13:34

Citaat:
Hihihi leuke foto's Anne; die Don Sanne is wel supersnel hoor... pfff. Maar wel weer een leuk aandenken aan de avond hahaha!

Tja egt snel is ie nie nee maarja, dat maakt de foto's er nie minder leuk om

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-06 18:13

Gefeliciflapsteerd Cis
Super gedaan, ben trots op je! Ga je zaterdag mee naar de stad om t te vieren?

Ow man, die foto's!! Wel jammer dat ze zo rokerig zijn, maar ze zijn best grappig. En niets over mijn sjaal he, je weet t toch, ik kan niet zonder sjaals

En ik ga zaterdag wel mee hoor, moest eerst zondags om 9.30 werken, maar nu pas om 12.00 dus daar ben ik wel blij mee, kan ik toch nog wat uurtjes slapen! Zouden ze een speciaal koninginnedag feestje hebben? Want dan moeten we wel leuk gekleed gaan

voicenel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-06 18:54

GEFELICITEERD CISKA!!!!

echt super joh!

leuke foto's ik mis het uitgaan, over ong. 2 of 3 maandjes ga ik weer een keer mee!

Anne_87

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-04-06 19:56

Citaat:
Zouden ze een speciaal koninginnedag feestje hebben? Want dan moeten we wel leuk gekleed gaan

Oranje? heb nog wel een leuk oranje shirtje liggen Of ik doe gwoon mn groene shirt aan van afgelopen zaterdag (wel gewassen dan hè)Hihi, eens kijken of t dan net zo gezellie wordt!
en ik had nix tegen je sjaal hoor. Sjaals zijn top! en nu veels te warm om aan te hebben... Maarja gelukkig kan ik ook zonder sjaal best zwieperen!
Wel beter dat je werktijden verschoven zijn. Kan je lekkr mee stappen en nog wat uurtjes slapen ook! Gezellie! *zin in t weekend!
Tja en die foto's. Tis daar rokerig, dus de foto's ook. maar opsich vind ik dat ze er nog nie zo slecht uit zien. En we staan er allemaal ook wel leuk op (iig ik heb mezelf wel eens slechter op uit-ga-foto's zien staan )
Citaat:
leuke foto's ik mis het uitgaan, over ong. 2 of 3 maandjes ga ik weer een keer mee!

Gezellie! Tis ook egt al lang gelee dat je mee gweest bent. Snap best dat je t mist

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-06 20:43

Nou ik ben net op gesprek geweest bij stal groot prooijen...
Ik ga er misschien 1 mei al heen, ligt een beetje aan t weer. Want als t mooi weer blijft gaan de paarden daar 30 april op wei, wat betekent dat ik dan ook kan komen. Maar als t weer nu erg slecht wordt dan moet ik nog een weekje wachten.
Ik kan dus misschien 1 mei komen... Ik hoop t wel, want ik ben 5,6 en 7 mei weg, dus dan zou t wel makkelijk zijn als ze op de manege stond want Iris gaat erop rijden voor mij...
Verder voel ik me nu erg opgelucht....