Pfff ik merk maar weer eens dat ik echt Glee verslaafd ben! Me broertje heeft voor mij 4 afleveringen gedownload die in Amerika laatst uitgezonden zijn maar hier in NL nog niet. Ik wist dat er iets ging gebeuren in de eerstvolgende aflevering die wij hier in NL te zien gaan krijgen en ik was zoooo nieuwsgierig geworden ondertussen dat ik me broertje heb gevraagd of die die aflevering voor me wilde downloaden. Toen heeft die meteen de 3 erna ook al gedaan. Heb er nu net weer 1 gekeken en die was egt super leuk! Heb er nu nog 2 te gaan en dan als er weer een nieuwe aflevering in Amerika is dan vraag ik me broertje gewoon telkens weer om te downloaden Tijd dus dat ze weer in NL op de buis komen!!
excuse me lin, ik was aan het werk en was het toen vergeten Moet nog even kijken, heb wel vakantie deze week maar moet natuurlijk ook veel gaan leren...
_Linn_
Geplaatst: 28-04-12 22:13
EllaBellaah schreef:
excuse me lin, ik was aan het werk en was het toen vergeten Moet nog even kijken, heb wel vakantie deze week maar moet natuurlijk ook veel gaan leren...
Paar uurtjes kan toch wel??? We smsen nog wel even!
Dropveter101
Feeling down? Saddle up!
Geplaatst: 29-04-12 12:23
x
Laatst bijgewerkt door Dropveter101 op 29-09-23 12:31, in het totaal 1 keer bewerkt
Hier alles goed! bevalt echt super als leiding ^^ Heb gister en vandaag rimano mee gehad, echt tof! Marlous; die ooh crisis sprongen kan ik inkomen, haha
Morgen poetsochtend zal wel een lekkere haarbende worden ;p
Mooi dat het zo leuk is Patries!! Hier is het alweer lekker druk in het dorp. Ik moet werken van half 1 tot sluit dus zal vanavond wel lekker doodop zijn. En het is heerlijk weer!!
pff wat is het warm!! faron zweette (?) zich dood.. en ikke ook xD faron na het rijden lekker afgespoten, en in het zonnetje was ze in een kwartiertje weer helemaal droog.
OHMYGOD ik ben GESLOOPT!!!!!!!! Ik heb 10 uur gewerkt!!! Van half 12 tot half 10. Ik heb om kwart voor 4 even een kwartier/20 min gezeten/gegeten en verder de hele tijd gewerkt!! PFOE!!!!
Hoii! Patries en ik slapen samen klein en marlous ik kan er ook inkomen! Niemand durfte rimano dus ik heb me opgeofferd, is ook zo banketstaaf als patries er alleen maar opmoet, dus ik was baaaaang joh maar t ging goed! Kidnderen vonden het super leuk! Maar jezus wat een galop haha! Dat pad ben je zo over! Heerlijk!