Ik heb alleen maar dressuurzadel, dus word beetje behelpen met springen

Als er nog iemand wil ruilen, mijn crossles woensdagochtend voor een andere les??
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
JoycexLynn12 schreef:Ik ga morgen cola en chips enzo kopen want alleen op limo en water red ik het niet! En koekjes enzo.
Ik neem mijn beide zadels mee want op een dressuurzadel kan ik echt niet springen en crossen.
Danique volgens mij is er nog 1 plekje vrij op onze kamer maar ik las wel dat er een paar andere meiden ook wilden? Misschien kunnen de 'overige' ook een boktkamer 2 maken?
Leuk dat je zusje meegaat, kan ze mooie foto's maken?
lovehannah schreef:Even een vraagje, welk adres moet je mailen om te vragen of je al op zondag kan komen?
Danique1990 schreef:JoycexLynn12 schreef:Ik ga morgen cola en chips enzo kopen want alleen op limo en water red ik het niet! En koekjes enzo.
Ik neem mijn beide zadels mee want op een dressuurzadel kan ik echt niet springen en crossen.
Danique volgens mij is er nog 1 plekje vrij op onze kamer maar ik las wel dat er een paar andere meiden ook wilden? Misschien kunnen de 'overige' ook een boktkamer 2 maken?
Leuk dat je zusje meegaat, kan ze mooie foto's maken?
hihi, ze doet dr best
maar misschien als jullie ( jij en arielle) het haar uitleggenze weet wel hoe ze er mooi opstaan, maar foto toestel werkt niet altijd mee.
JoycexLynn12 schreef:Haha nou lekker dan, arme Goof
Ik krijg morgen springles van Rox, yeeeeeehRox niet uitlachen hoe het gaat hoor, ik ben echt een dressuurmiep geworden en vind springen nogal eng af en toe.
Lynn kan soms die afstanden niet inschatten en dan ga ik terugzitten enzo, verkeerd effect krijg je dan