whahaha, ik moet ook dochen, en m'n haar wassen, kan k t morgen steilen, in de hoop dat t dat dan vrijdag nog steeds is...
Liesje89 schreef:Potverdikkeme, heeft ze 'm weer Dit kan nietIk ga een klacht indienen bij de commissie
__Melis__ schreef:whahaha, ik moet ook dochen, en m'n haar wassen, kan k t morgen steilen, in de hoop dat t dat dan vrijdag nog steeds is... hihi
__Melis__ schreef:whahaha, ik moet ook dochen, en m'n haar wassen, kan k t morgen steilen, in de hoop dat t dat dan vrijdag nog steeds is...Hahaha, die Melis
ik vind het wel een grappig tatootje en volgesmij ben je ook een van enige die deze tatoo heeft dus heel uniek
shilady schreef:ik vind het wel een grappig tatootje en volgesmij ben je ook een van enige die deze tatoo heeft dus heel uniek Meen je dit nou echt serieus? OMG
loveseben schreef:Ja, mag ze gelijk betalen......in naturaAls je haar maar goed zit Melis Dan gaat dat mooi gestylde haar weer helemaal in de klit, schiet toch niet op
Hahahaha...Trouwens Liesje, volgens mij heeft je tattoo helemaal geen penis op z'n hoofd, mr n ontstopper xD