JAAAA! ik heb er écht heeeul veel zin in! 13 dagen is echt snel wat je mee moet nemen staat ook op die brief maar dit staat op de site: In ieder geval meenemen:
slaapzak handdoeken ruiterpaspoort (als je dat hebt) bord, mok, en bestek voorzien van je naam heuptasje rijkleding en cap regenkleding/ zwemkleding zakgeld leuke kleren en attributen voor bonte avond kleine tas/rugzak voor een klein deel van je bagage voor tijdens de trektocht (wordt met de auto naar de overnachtingsplek gebracht)
ik hoop zoooo dat het mooi weer wordt! Niet te warm, maar ook geen regen enzo. Ik had 1 keer een ponykamp en dat was echt alléén maar regen, vooral de eerste dagen was t echt heel erg! Heel je laarzen zaten ook echt de hele tijd onder de modder ): Maarja daar valt niet zo veel aan te doen. Moet je altijd maar afwachten..
Ja ik hoop ook dat het mooi weer wordt Vorig jaar was het echt perfect, alleen de laatste dag onweerde het toen we wakker werden. Dus toen mochten we weer gaan slapen, uurtje later scheen de zon