Ik heb ook liever bokken, Elvis doet weleens beide als hij steigert rij ik hem gewoon weer naar voren en dan is het weer over. Bokken doet hij maar af en toe.
Alles gaat mis, kon vannacht niet slapen en 4 voor een luistertoets, ruzie met de natuurkunde leraar mijn ontbijt was echt heel erg vreemd, ben ziek, moet nog tot 4 uur, kan niet rijden door die poedersuiker
De bus kwam niet, dus ik blijf lekker de hele dag thuis . Fijn stal mesten, pony's buiten doen anders krijgen die arme dingen spierpijn en foto's maken
Mies
Geplaatst: 01-02-10 12:42
Ja, ik was ook al op school. Het sneeuwt hier ook al de hele ochtend, het houd(t?) maar niet op!
Estelle Chill Carola, mijn bus kwam wel.
JorisDy
Geplaatst: 01-02-10 12:55
Over bokken en stijgeren. Ik heb liever bokken, stijgeren vind ik dood eng en ik weet ook niet hoe ik moet reageren . Ik heb geleerd om mee te gaan, anders kan hij zijn evenwicht verliezen en bij het lande gelijk stelling vragen en naar voren trappen?? Joris is echt een braaf dier, Zaza wil wel is bokken
Bij mij viel alles na het 6e uit, dus heb 30 min gym gehad, trefbal.. juk. In totaal iets meer dan 2 uur op school gezeten Vind ik niet zo erg Kwam er net ook achter dat ik volgende week dinsdag alleen het 8e uur les heb 1e 5 uur vrij vanwege herkansingen (die ik niet doe) dan ckv, waar ik vrijstelling voor heb, en dan wiskunde
Jetske_ leuke foto's van jou bonte topper! in dat topic staan ook leuke foto's!!
ik had zondag wedstrijd. had 182 en 169 punten, was ik wel tevreden mee. Naar haast niet te kunnen oefenen. Ik mocht trouwens mijn 2proefjes direkt achter elkaar rijden omdat er heel veel uitvallers waren was ook een fotograaf die heeft wel 30 foto's van mij gemaakt ofzo