Zo, ben weer levend thuis gekomen van stal....heenweg was er niks aan het handje, alle sneeuw was netjes weg van de weg. Terug was het al weer even aan het sneeuwen, en spekglad. Braaf achter een stalhgenoot met een boel veel meer autorijervaring aan gereden, vond het maar doodeng...
Nou vandaag was weer drama .. begon met Thalita, toen geruild met Arianne voor Aron (dit ging wel goed)... en toen nog wel lekker uurtje op Optimaal gereden.
jaa der waren er wel een paar wat drukker! haha maar ik heb heerlijk gereden! mocht uiteraard weer op wizzard.. die in het begin ook meer op een bommetje leek dan op een paard.. maar heb toch echt wel weer heerlijk gereden! hoop dat het vanavond net zo gaat
Ja Thalita was niet zoals ik haar kende... dus ik vond het best wel eng (ja ik ben nou eenmaal niet meer zo'n held), want heb ook me rug enz... maar Karin of Arianne wilde wel ruilen.. vond ik heel lief van ze
Ik zat gister 2 uur op tracy, na anderhalf uur was ik het wel zat...Pff dat getrek in me handen, had helemaal spierpijn...Maarja Tracy blijft toch me moppie
sambagirl
Geplaatst: 18-12-09 10:43
Ik had gisteren ... en heb heeerlijk rond gestuurd!!
Alleeen vandaag nog werken en dan 1 week vrij!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ik ga ook 3 x paardrijden volgende week
Goedemorgen allemaaaal! Ik ga nu snel naar school en hoop dat ik nog op tijd ben.. Maar ik hoop dat ze zaterdag niet zo druk zijn M'n vader had het over -9
haha ik heb al over -15 gehoord.. maar op zich niet vervelend hoor steef.. hoorde er gister een paar uit de les die ook echt heerlijk hadden gereden! ze zijn wat feller..
hahahaha mijn ouders leerde ons vroeger altijd dat we pas op het ijs mochten als mijn vader met nog minimaal 2 andere grote zware buurmannen met zijn drieen het ijs op konden
Haha dat is fijn om te weten! Die van mij liggen denk in m'n vaders auto.. En m'n vader is tot 12u weg met de auto.. Terwijl ik om kwart voor 12 heb afgesproken..