I_Cee_Ebony schreef:Dus je krijgt een tientje van me

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

I_Cee_Ebony schreef:Ja hoor het is weer zover
http://www.nu.nl/politiek/2126416/staat-steekt-3-miljard-in-abn-en-fortis.html
En maar leuteren over de hypotheekrenteaftrek... wanneer is het nou eens afgelopen al die kapitaalinjecties en wij maar betalen... klaar met ING nu weer ABN en Fortis ik heb ze niet die 3 miljoen....

I_Cee_Ebony schreef:Ik vind het toch wel een lekkerding degene wiens naam wij hier niet noemen!
 van!I_Cee_Ebony schreef:En het leuke is wij betalen het met z´n alle zonder dat je zeggenschap hebt over je eigen geld.... toch te zot voor woorden..... Neej en wij maar zeggen dat we het zo goed hebben in NL ondertussen zijn we hier allemaal getuige van verkapt communisme...... en maar schreeuwen over democratie en kapitalisme ik word hier zovan!
Maar ja we pikken en pikken het met z´n alle .... hahaha woordgrap je wordt gewoon hard genaaid in alle gaten!
                                                         IJp schreef:I_Cee_Ebony schreef:Ik vind het toch wel een lekkerding degene wiens naam wij hier niet noemen!
Ik heb hem ook al een bijnaam gegeven, maar die is niet zoiets als lekkerding. Maar jij als "I_Cee_Ebony" zijnde, denk jij dat hij-wiens-naam-wij-niet-noemen ook wat in het zelfde geslacht ziet?
 neej al was hij de laatste on mother earth no way ......                                                         I_Cee_Ebony schreef:En het leuke is wij betalen het met z´n alle zonder dat je zeggenschap hebt over je eigen geld.... toch te zot voor woorden..... Neej en wij maar zeggen dat we het zo goed hebben in NL ondertussen zijn we hier allemaal getuige van verkapt communisme...... en maar schreeuwen over democratie en kapitalisme ik word hier zovan!
Maar ja we pikken en pikken het met z´n alle .... hahaha woordgrap je wordt gewoon hard genaaid in alle gaten!