.Ik haat rotzooi in mn kamer, wanneer het een beetje ''rotzooi'' begint te worden ruim ik het altijd gauw op
. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
.
. Manon_S schreef:Melissa ik heb een belangrijk berichtje gezet op je a4y.
Over ''mijn'' tijd op station!
Emmaa_ schreef:
Al nagedacht over de dag in de vakantie?
erg druk,
.
Kirsten_D schreef:Weet je wat ik nou niet begrijpen..
Sommige mensen kopen bijvoorbeeld een heel duur zadel en willen hem naar een paar keer gebruiken weer verkopen..
Waarom schaf je dat ding dan aan? Het lijkt mij een beetje duur grapje..
terorita schreef:Kirsten_D schreef:Weet je wat ik nou niet begrijpen..
Sommige mensen kopen bijvoorbeeld een heel duur zadel en willen hem naar een paar keer gebruiken weer verkopen..
Waarom schaf je dat ding dan aan? Het lijkt mij een beetje duur grapje..
vaak aangschaft zonder iemand die d'r verstand van heeft na te laten kijken of ie ook daadwerkelijk goed past
Melanie_B schreef:Heb je een vriend?? Hoe oud ben jij nu dan?En hij?? Fotooooo???

.
.
Emmaa_ schreef:
Nog een foto van Lau en Wach![]()

gekk 
Melanie_B schreef:Emmaa_ schreef:Hee Noor !.
Ik wil niet te veel showen, maar deze foto wou ik jullie toch niet onthouden;
(beetje slechte kwaliteit omdat ik hem verkleind heb via photobucket. ik ga nu bezig met de rijfoto's van de shoot van lau, ik zal wel een mooie foto daaruit posten !)
Godallemachtig!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat een PRACHTIGE foto!!! Heb er bijna geen woorden voor! Emma, prachtig gemaakt en Rees en Lau, wat hebben jullie toch een super peerd hé! Kijk hoe hij gegroeit is, en wat hij nu allemaal al kan!
![]()
En wat komt zijn hoofd op deze foto mooi uit zeg! Die bles prachtigEn dan die mooie foto, deze foto is het uitvergroten wel waard; BOVEN JE BED HANGEN
Pebbs schreef:Dat zeker !
maar ook als je ziet hoe die vanaf het begin hier kwam, alles nog leren enzo, en nu loopt ie gewoon aan de teugel super mooi ontspannen en springt super, hijs echt veranderd ! echt super mooi is ie geworden !
ik weet nog wel toen van de zomer dat ie kwam, dat ik altijd naar Resy en Laura kwam op de manege om de hele dag maar te tutten en lol te maken en naar Wacho te kijken als ze gingen rijden of longeren met frans.
zooo leuk was die tijd !we hebben echt de grootste lol gehad
weet je nog lauu ? !
Dat was zó grappig hé..
Whahaa, daar heb ik nog een foto van