kohtje schreef:Sniesie wat staat er allemaal op je protocol, vaak willen ze dat bij iedereen zien. Of is het die jury die heel veel op het protocol liet schrijven?
Vooral impuls, impuls en impuls en ze ziet graag de neus voor de loodlijn.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
kohtje schreef:Sniesie wat staat er allemaal op je protocol, vaak willen ze dat bij iedereen zien. Of is het die jury die heel veel op het protocol liet schrijven?

Echt mooi!
kohtje schreef:Had me voor genomen om Koh wat dieper te laten lopen maar ga toch maar voor de oprichting. Impuls heb ik denk ik genoeg.

sniesie schreef:Ik heb het verder nog niet aan veel mensen verteld want elke keer als ik het erover heb moet ik huilen en daar zit ik niet op te wachten...

En dan Carolien geen lekker gevoel en die rijd dan dik winst, en dan denk ik heh potverdorie
MAARGOED!! Niet te lang getreurd en snel dankzij een peptalk van Denies en Kel en derest weer snel denkende aan dat lekkere gevoel! en nu dat vast houden
_Fieke schreef:Vandaag gaat de klok toch een uur achteruit?
)

_Fieke schreef:uuh slapen wordt het voor mij
Jaaa ik ben er overheen maar ik baal wel gewoon omdat ik toch niet helemaal eerlijk vind. Maarja dat is een jurysport, daar heb ik zelf voor gekozen!![]()
Hoe zijn derest van de punten in het Z uitgevallen?