Zelfde verhaal. Nog heel veel succes met de rest! Ging Nederlands oké?Wat ik van de zomer ga doen? Waarschijnlijk een heleboel suffe dingen en dan moet ik nog wel leuks bedenken
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Zelfde verhaal. Nog heel veel succes met de rest! Ging Nederlands oké?
kooslover schreef:Precies, je moet gewoon zeggen dat ze heel sloom is, van dat soort pony's houden meisjes nietMaar wel hartstikke leuk Fen, is er ook nog een kansje dat Mazzel mee mag?
Hoe ga jij dinsdag naar huis dan Es? Ga jij eerst met de trein naar Leiden en dan met de bus of blijf jij wachten totdat de 95 weer eens komt opdagen?
). Je moet toch wat he....
en daarnaast Atlas verzorgen en ook nog een een aantal dagen Komiek verzorgen. En 8 augustus mag ik weer lekker naar Turkije
. 

Mariet schreef:Nederlands heb ik nagekeken op internet al. Heb 6 punten niet meegerekend omdat ik nie 100% zeker weet of die goed zijn, zonder die 6 punten hou ik 36 punten over en is het tussen de 6.1 en 8.1 dus ben helemaal tevreden!
, dr gaat een trein om 15.38 en om 15.58 (die wordt het waarschijnlijk want die ander mis je bijna altijd
) al kan ik morgen eerder weg omdat ik toch vandaag overgewerkt heb en morgen weer overwerk...
, dan gaat ik ook zorgen dat ik die haal! Die van 38 staat ook lekker op een makkelijk spoor! Het eerste spoor waar je tegen aan loopt
.
(Wedden dat we elkaar niet gaan vinden in die trein)
. (dat is ook sinds die randtstadrail is gaan rijden)
(of in iedergeval gewoon in de eerste coupe stappen (vanaf de stationshal bekeken) en dan boven
. Dan vindt ik je wel
. 
.
. En sas ik zie je morgen in de trein van 15.38!!
kooslover schreef:Wow dat klinkt heel sportief? Is het een hardloopiets?
) ook.... De kippenloop, is vernoemd naar een man in Katwijk die ook kanker had en altijd aan het wandelen was en ook vaak voor goede doelen....
. Lijkt mij wel leuk om dat te gaan doen... Horsefreak schreef:Es, hoe laat moet je woensdag? Kan ik je nog gezelschap houden? Ik moet woensdag ook weer naar Utrecht.
). En ergens na 5 uur mag ik weer terug
.
) als de NS meewerkt. Ik mag om 15.15 weer terug vanaf de uithof, ben ik rond 15.45 weer op Utrecht centraal. Dus das beetje vroeger dan jou.