LIQUITA schreef:Ik ben me vanmorgen ROT geschrokken.
Toen ik op de manege aan kwam was Sandra heerlijk op Boyd in de buitenbak aan het rijden. Ze zei dat ze graag een stukje de dijk op wilde, maar het toch niet alleen aan durfde. Ik zei dat ik wel mee wilde lopen met Liquita aan de hand. Bij de buitenbak aan gekomen, heb ik het hek voor Sandra en Boyd open gehouden, en Boyd ging voorop richting de dijk. "GEZELLIG" riep sandra nog. Bij de ingang van de (kerst)stal bedacht Boyd ineens heel wat anders. Hij liep naar binnen, met San nog op zijn rug. San probeerde nog de andere kant op te sturen, maar dat ging helaas niet. Even probeerde ze nog een regenpijp (o.i.d) vast te pakken, om Boyd door te laten lopen en zij er zo af kon komen. Helaas ging dit ook niet, dus ik zie Sandra helemaal achterover met haar rug op Boyd z'n rug naar binnen gaan. 2 tellen later lag ze op de grond. Ze is heel hard met haar rug op de grond terecht gekomen. Even kon ze geen adem halen, maar na ee tijdje krabbelde ze gelukkig weer overeind. Ze had erg veel pijn. Ze ligt nu plat op bed, en morgen heeft ze een afspraak bij de manueel therapeut.
@ Sandra: Ik moest even m'n verhaal kwijt, en morgen weet iedereen op de manege het toch (als het niet vanavond al is). Ik hoop dat je snel opknapt
.
arme san dat moet zei weer hebben ik hoop net als jij dat ze snel weer opknapt moet wel ff erbij zeggen dat ik het ook beetje voor me zag en een klein beetje moest lachen sorry san
.
). Ik hoop dat je snel opknapt
.
van de makelaar nog niks gehoord 

. Einde 'carrière' 
.

.