merel_gomez schreef:natuurlijk zitten er iets minder harde paarden tussen.
Zoals Rambo
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
merel_gomez schreef:natuurlijk zitten er iets minder harde paarden tussen.
_Irene11_ schreef:merel_gomez schreef:natuurlijk zitten er iets minder harde paarden tussen.
Zoals Rambo
Maar wat is het verschil tussen instructriceweek en ponykamp?
arme pony was al helemaal uitgeput van al dat gegaloppeer door het bos over die zware ruiterpaden...
StillAngel schreef:haha hoe is rambo dan. Ik hou meer van haflingers en fjordenMaar wat is het verschil tussen instructriceweek en ponykamp?
Als alle paarden en pony's in rengalop over het strand racen, doet Rambo het rustig aan met een arbeidsgalopje
. Zelf zat ik op Skippy en die ging best hard! Was steeds 1 van de snelste, samen met Dionne. Dus we hadden een soort van wedstrijdje
.
. merel_gomez schreef:maar rambo is er idd volgens mij niet meer? Of in elk geval niet voor het strand.
Was dat eerst niet goedkoper? 
Ik heb liever maat fjord enzo das perfect vind ik
En, moet je veel fietsen dan met Poelenburgh kamp? merel_gomez schreef:Rambo is/was een paardecht heel lief
buiten dan he binnen vond ik hem niet zo leuk
Nee denk z`n 3x, 1x markt, 1x drafbaan en 1x zwembad/strand.
ik heb hem vorig jaar maar 2x gebruikt, strand, en markt. Meer niet.
volgens mij gaat ivar de fjord niet mee naar het strand. Alleen de haflingers.
Staat volgens mij ook niet meer op de site. Juul schreef:Heb Rambo ook niet gezien afgelopen jaar.Staat volgens mij ook niet meer op de site.
merel_gomez schreef:volgens mij gaat ivar de fjord niet mee naar het strand.
Dus dat meisje het dekje terugleggen. En op het moment dat ze weg liep pakte Ivar heel vrolijk weer het dekje
kitty_gomez schreef:Kan je eigen fiets niet meenemen op of achter de auto
_Irene11_ schreef:Ik ga naar de instructieweek van 9 t/m 15 augustus
Alleen wel super jammer dat het kamp zo duur is..
StillAngel schreef:Alleen wel super jammer dat het kamp zo duur is..
_Irene11_ schreef:StillAngel schreef:Alleen wel super jammer dat het kamp zo duur is..
Tsja
) dus als ik dan ga ken ik alvast een bokker