Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
! Kirsten_S schreef:bokt
)
Maaikeee schreef:Kirsten_S schreef:bokt
Jozeleee?
(Of zeg ik nu iets heel doms)
!!!
!!!
!? 

! je leert er geen ene hol van
en wat je doet niks heeft zin! Kirsten_S schreef:nou ,..... dat paard doet niks ! geen ene fiets! je leert er geen ene hol van
en wat je doet niks heeft zin!
Melanieetjuh schreef:Zo, was net mee met Kirs
Het zag er erg netjes uit hoor! Je had haar lekker aan 't lopen, eerlijk waar.
Nee hé, dan worden die van Nick ook getrokken.![]()
Ziet er niet uit![]()
Dan zijn ze te kort. Nu zijn ze te lang, en dan te kort, tis ook nooit goed!
Morgen kom ik waarschijnlijk op Nicky.
! Melanieetjuh schreef:Kirsten_S schreef:nou ,..... dat paard doet niks ! geen ene fiets! je leert er geen ene hol van
en wat je doet niks heeft zin!
'T zag er netjes uit
daar geloof ik niks van
! Maaikeee schreef:Ik vind ook niet mooi als Nicks manen worden getrokken, idd té kort dan voor haar![]()
Nou, als Mel zegt dat het er niet slecht uit zag, geloof ik haar, Jozele is ECHT niet de makkelijkste
Maaikeee schreef:Ik vind ook niet mooi als Nicks manen worden getrokken, idd té kort dan voor haar![]()
Nou, als Mel zegt dat het er niet slecht uit zag, geloof ik haar, Jozele is ECHT niet de makkelijkste
! 
)
Melanieetjuh schreef:Ik wou is dat ik een hele dag kon tutten met Nick
Oren knippen, manen mooi op maat (dus niet te kort, en niet te lang)
Mooi d'r benen knippen, staart mooi uitgekampt en geknipt. Manen inknotten. Hoeven invetten, en met teer besmeren..
Kon 't maar allemaal..
Kirsten_S schreef:Maaikeee schreef:Ik vind ook niet mooi als Nicks manen worden getrokken, idd té kort dan voor haar![]()
jaaa inderdaad en als ze inca gaan doen helemaaal niet meer! dan is het gewoon zonde!

Maaikeee schreef:Melanieetjuh schreef:Ik wou is dat ik een hele dag kon tutten met Nick
Oren knippen, manen mooi op maat (dus niet te kort, en niet te lang)
Mooi d'r benen knippen, staart mooi uitgekampt en geknipt. Manen inknotten. Hoeven invetten, en met teer besmeren..
Kon 't maar allemaal..
`
Ik join je![]()
!
! 
!