Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
mauss schreef:ja heb ik ook nog niet hoor
vrijdag pas ga ik weg
hooiii hier sammy ik ga ook weer moet opschieten..
) ben fan van Bodegraven, www.dapbodegraven.nl
. Wil niks anders
, Sammy en An ook 
super_freek schreef:Maar ik zou het ook gewoon even met Yvon bespreken. Volgens mij mogen de hengsten ook niet meer op stal gecastreerd worden (ik weet het niet zeker hoor) omdat het al een aantal keer niet goed is gegaan. Echt een bloederige bedoeling geworden. Maar dat zeg ik, ik weet het niet zeker.
Joyja schreef:super_freek schreef:Maar ik zou het ook gewoon even met Yvon bespreken. Volgens mij mogen de hengsten ook niet meer op stal gecastreerd worden (ik weet het niet zeker hoor) omdat het al een aantal keer niet goed is gegaan. Echt een bloederige bedoeling geworden. Maar dat zeg ik, ik weet het niet zeker.
Ik heb het met Yvonne er over gehad en omdat noah zich zo moeilijk laat laden en zo druk de trailer uit komt mag ik hem wel op het land laten doen, maar niet door de dierenarts die dat toendertijd gedaan heeft idd ivm het bloederige gebeuren
Op de kliniek zeiden ze ook dat het niet handig is als die zich moeilijk laat laden ivm zijn opgefokte aankomst maar ook als het laden terug lang duurt dit niet bevoordelijk is voor de wond zeg maar
maar hij is gewoo nverplaatst beter toch!? mauss schreef:ik heb zelf Meursing en wil geen andere DA. ik heb hier hele goede ervaringen mee en deze heb ik al heel wat jaren. die heeft die van mij gecastereerd op stal zelf
Vandaar dat Gentle het zo goed met je kan vinden
)