Heerlijk zo'n school die het 1 dag van te voren aankondigd en dan alleen de tijd en verder niks
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Kelly_Taco schreef:Sorry Lin maar er gaat erg veel tijd in zitten om voor alle deelnemers iets leuks te vertellen.
So wie so in heel het organiseren van de avond.
Dus ik vind je antwoord niet echt passend.
kohtje schreef:Kelly_Taco schreef:Sorry Lin maar er gaat erg veel tijd in zitten om voor alle deelnemers iets leuks te vertellen.
So wie so in heel het organiseren van de avond.
Dus ik vind je antwoord niet echt passend.
Zo he lange tenen? Bedoel het als een geintje hoor.
Ik vind het altijd moeilijk om weer eens wat leuks over mezelf te schrijven en vaak vinden andere mensen dat niet moeilijk over een ander te zeggen.
Natuurlijk is het vervelend als alles op het laatste moment moet.
Ook begrijpt iedereen wel dat het veel werk is maar de sfeer op stal is hierdoor wel weer erg verbeterd, iedereen is elkaar aan het helpen.
Ik ben niet goed in organiseren dus ben ik blij met de inzet van jullie.

Jantine_ schreef:Muhaha hoe wil je dat ik dat ga doen? Ik zet het morgen wel heel groot in me naam
Ik ga duimen voor je
Ik ga nu even Bartje loosgooien en weer op stal zetten en daarna weer lang daggie school! Doeg
Jantine_ schreef:Marijk, mag ik morgen Romina poetsen
Haha heb anders niks te doen
sniesie schreef:Appie en ik gaan vandaag een strandrit maken met Helga en WB.
Dus duim even voor droog weer!

_Fieke schreef:Lekker Denise!!
Ik ga vanaaf ook weer lekker butsen, nog 1 keer even de proef doornemen. En dan is het zaterdag zover
Kelly_Taco schreef:_Fieke schreef:Lekker Denise!!
Ik ga vanaaf ook weer lekker butsen, nog 1 keer even de proef doornemen. En dan is het zaterdag zover
Ik denk dat je vrijdag ook nog wel een keer kan butsen
Hoezo