Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Ál die mensen die naar je kijken, aahhh :| 
Van te voren vet zenuwachtig, maar tijdens het rijden vergeet je dat hoor! Je bent wel vaak wat sneller dan normaal, maar je rijd gewoon zoals je geleerd hebt.. ik soms wel iets slordiger dan ik normaal zou doen
Maar verder wel gewoon goed..
Als jullie nog een voorlezer nodig hebben dan bied ik me bij deze aan
Echt leuk om te kunnen zien wat iedereen met zn paard bereikt heeft. Jullie moeten wel meedoen hoor!! Is ook gewoon goed voor de ervaring
Ik had afgelopen weekend ook geen prijs oid, maar de proef ging gewoon erg goed. Dat is het belangrijkste!
Ik vond alle wedstrijden gewoon leuk!!
Echt vet. En gewoon supermooi! Je hebt de foto wel gezien
Maar helaas daardoor ook een beetje elitair. Mensen die zichzelf nogal wat vonden.. Maar de paarden waren wel suuuuupermooi!! Ik ben op heel veel verliefd geworden
Vaak zijn ze gewoon jaloers
Maar jij rijd op jou manier! En laat anderen maar kletsen. Is wel moeilijk natuurlijk.. maar dat hoort er helaas wel beetje bij. Maar dat betekend niet dat jij slecht rijd moet je maar denken
Dennis heeft het mij ingelicht.
).
(ze loopt immers nog lang niet netjes nagevelijk, wel stukjes maar die zijn vrij kort)
Ik kom kijken
31 maart is een zaterdag, dan kan ik denk ik wel!!
Zolang ze niet tegen de teugel loopt. Vooral in de B tot L1 zijn ze draar nog niet zo streng op
Maarja, dat boeide mij in ieder geval niet
Zolang ze maar goed liep
En dan komt het vanzelf wel een keer
RianneH schreef:Nagevelijk hoeft niet hoorZolang ze niet tegen de teugel loopt. Vooral in de B tot L1 zijn ze draar nog niet zo streng op
Kop in de lucht en niets ontspannen, racen! ('Harder, harder, nog harder, toe nouuuu, harder!') 

En bovendien zijn de meeste leasepaarden ook nog lang niet zo ver, dat ze zo goed lopen dat ze ook naar beneden komen. Dat heeft gewoon meer tijd nodig. En in dat opzicht denk ik dat de eigen paarden inderdaad meer voordeel hebben. Maar denk dat die wel in een hogere categorie starten. Ik zou gewoon lekker in de B starten en voor je zelf een goed proefje neer zetten. Is altijd weer meer ervaring