Starnmeer Westernbokkerstopic

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Starnmeer Westernbokkerstopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-07 12:30

Hmm lekker eitje bakken Tong uitsteken Ik heb ook trek in een eitje. Moet dan even een gasfornuis en een eitje vinden op school Vork Ben je vrij vandaag ofzo?

Hahaha idd, en bij jouw beenbeschermers ook natuurlijk *LOL*

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-07 12:33

Nee ik was vanochtend heel misselijk, toen werd ik opeens heel melig op school en ging ik met een vriendin een wedstrijd mandarijneten doen (verloren btw), en da's niet zo heel bevorderlijk voor misselijkheid. Nagelbijten / Gniffelen Toen ging ik een asprientje opeisen op school maar die mogen blijkbaar geen asprientjes meer meegeven, ik naar kantoor, hadden ze nog wel asprientjes, helpt nog niet.

Is wel belangrijk ja dat je paard bij je outfit past (niet dat knalroze nou Stees d'r kleur is ofzo Nagelbijten / Gniffelen )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-07 12:45

Hmm da's minder Ach gut Stom dat ze geen aspirientjes mogen geven zeg. Ze willen toch absentie voorkomen? Nouja, nu kan je thuis lekker eitjes bakken Vork

Hahaha nouja, op zich zou het voor mij niet echt moeten passen. Het is wel leuk maar als het niet past maakt het mij niet zo veel uit Clown

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-07 12:47

Tuurlijk hoeft je paard d'r niet bij te passen, 't is geen handtas ofzo. *LOL* Ik heb overigens op die grote bruine KWPNner met een knalgele set rondgereden. *LOL*

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-07 15:04

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-07 15:23

Huilen van het lachen Hahaha! Dat is echt leuk bedacht!

Maar eigenlijk is het best zielig met die stem zo, ook hoe hij het verteld. Vanaf nu zijn pompoenen met gezichtjes erin sjielugh Nagelbijten / Gniffelen

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-07 15:26

Ja

Pompoenen met gezichtjes moeten verboden worden

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-07 15:34

Idd Vork

Ben maar weer snel uit dat ene topic gegaan want ik voelde mijn bloeddruk alweer stijgen bij het lezen van een bepaald iemands reactie Nagelbijten / Gniffelen

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-07 15:36

*LOL*

Ik krijg af en toe 't idee dat jij niet zoveel kan hebben. Clown *LOL*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-07 15:47

Echt, ik kan niet veel hebben nee. Ik kan echt niet tegen sommige meningen hoor. Net als gisteren, was ik een discussieprogramma aan het kijken en het ging over wel of geen donor worden. En er was een vrouw doe absoluut niet wilde geven (reden was dat ze het 'verschrikkelijk vond) maar ze wilde wel graag ontvangen als ze iets nodig zou hebben. Dat soort mensen kan ik dan gewoon echt schieten hoor Nagelbijten / Gniffelen

Maar het is meer (zoals in dat topic) dat ik mijn mening heb uitgelegd en het iemand aan zijn of haar verstand probeer te brengen. Maar als iemand constant maar gaat zitten ophemelen en steeds maar weer dingen gaat verzinnen waarom die van hun de beste zijn dan word ik gewoon echt pissed...

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-07 15:53

Da's de apartste reden voor 't niet donor zijn die ik ooit heb gehoord, maaruh, wel nemen en niet geven is imo ook "not done", of je moet niks te geven hebben uiteraard. Knipoog

Maar je hebt gelijk hoor, ik moet zeggen dat ik soms de neiging heb om te denken dat AV eigenaren net zo arrogant rondparaderen als hun eigen paarden. Clown AV's zijn leuk om te zien enzo, maar de enigste AV die ik ooit heb gekend heeft voor mij de Arabische droom laten verdwijnen, lief beest, absoluut geen knuffelaar en absoluut niet zo mensgericht als de meeste AV freaks beweren. Men wil gewoon niet aannemen dat niet alle AV's zo kunnen zijn, en dat paarden van andere rassen zeker zo aanhankelijk, knuffelig, mensgericht en dat alles op een speelse manier kunnen zijn zoals hun de AV beschrijven.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-07 16:03

Idd, maar meesten vind ik ook niet leuk om te zien eigenlijk. Hun bouw spreekt me niet echt aan. Daarbij: Iedereen heeft een band met zijn of haar eigen paard en iedereen denkt 'echt' contact te hebben met het paard. Ook al is het een KWPN of aan AV, dat maakt niet uit. Alle paarden zijn gelijk, ik denk niet dat je met het ene paard minder contact hebt dan met de ander. Als ik zo'n zelfde topic op het Tinker forum open krijg je precies dezelfde reacties Nagelbijten / Gniffelen

Ik ga trouwens, moet zo oppassen tot 23.30u Dromen

Doei!

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-07 16:04

*LOL*

Nouja have fun met oppassen

Obi

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-07 12:05

Sorry dat ik zomaar "inbreek" in jullie topic.

Ik ben op zoek naar een manege in de buurt van Amsterdam voor westernles. Ik heb een paar jaar op de Kalverhoek gereden maar zoals waarschijnlijk wel bekend zijn die er mee gestopt. Sinds een paar weken rij ik op een andere stal maar dat bevalt eigenlijk niet zo heel goed.
Nu begreep ik uit jullie posts dat jullie beiden op Starnmeer les hebben.
Mag ik vragen hoe dit bevalt, hoe er les wordt gegeven, met wat voor paarden en hoeveel paarden ongeveer in de les?

Ik kan natuurlijk altijd ff de stal zelf bellen maar om het van lessers zelf te horen vind ik ook wel leuk!

Alvast bedankt Haha!

Groetjes,

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-07 12:25

Beau en ik hebben inderdaad beide les op Starnmeer. Lachen

Ik vind de lessen vooral erg leerzaam, de paarden zijn braaf en goed opgeleid. Bij mijn les op zaterdag is 't niet zo heel druk, soms zijn 't er 6 of 7 maar ook nog wel 'ns minder. Ik weet niet hoe dat de rest van de week zit trouwens.

Overigens kan ik je aanraden wat mij toendertijd ook is aangeraden: gewoon een kijkje nemen op stal en misschien een proeflesje nemen, als je 't niks vind kan je altijd nog verder zoeken.

Ik heb d'r trouwens ook m'n paard gekocht. *LOL*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-07 12:26

Starnmeer is echt een hartstikke leuke stal! Mij bevalt het heel goed en Suus vind het er volgens mij ook wel leuk Clown hahaha! Het is ongeveer 20min verder rijden dan de Kalverhoek. Er lopen niet veel paarden mee in de lessen, rond de 5 vaak. Evelien Geerlof geeft les, ze is heel serieus bezig en het is echt trainen voor reining. Het is niet knollenhobbelen en af en toe een 'speciaal' oefeningetje doen. Je leert het paard flexibel te houden en de oefeningen die erbij horen voor reining. De lessen zijn wel altijd supergezellig en de instructie van Evelien is ook zeer duidelijk, ze spreekt je vaak individueel aan en als je iets niet lukt geeft ze je ook tips om het op te lossen zodat je niet gaat aanmodderen. Je leert iedere les wel wat bij. Er lopen vrijwel alleen quarters mee, en dan nog een Haf Vork Maar ze zijn stuk voor stuk allemaal schatten, ze zullen er niet vandoor gaan of ineens de kolder in hun kop krijgen. Ook zijn ze allemaal goed getraind zodat je iedere oefening op welk paard dan ook gewoon mee kan doen.

Hier is de site:
http://www.trainingsstalstarnmeer.nl

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-07 12:29

Miss_Montana schreef:
Suus vind het er volgens mij ook wel leuk Clown hahaha!

Nee joh vind 't heeelemaal niks Clown *LOL*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-07 12:30

Ben trouwens net gebeld door de moeder van mijn oppaskindjes... ik moet morgen weer oppassen Dromen

Voordeel is dat ik vanavond al ga rijden, kan ik meteen de nieuwe aanwinst zien Go jij! Go jij!

Obi

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-07 12:30

Bedankt voor deze info! Het klinkt tot zover goed.

Denk dat ik inderdaad gewoon een keertje langs ga om zelf een indruk te krijgen en dan een afspraak maken voor een proefles.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-07 12:31

Jus_dOrange schreef:
Miss_Montana schreef:
Suus vind het er volgens mij ook wel leuk Clown hahaha!

Nee joh vind 't heeelemaal niks Clown *LOL*

Zie je nou, ik wist het wel Nagelbijten / Gniffelen

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-07 12:31

Beau, de nieuwe komt as maandag *LOL*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-07 12:32

Obi schreef:
Bedankt voor deze info! Het klinkt tot zover goed.

Denk dat ik inderdaad gewoon een keertje langs ga om zelf een indruk te krijgen en dan een afspraak maken voor een proefles.

Hartstikke leuk! Hopen dat het je bevalt. Op de site staat Eef haar telefoonnummer, je kan haar gewoon bellen voor een afspraak.

Hoe lang hebt je trouwens op de Kalverhoek gereden? Ik heb er 'vroegah' gereden, maar dan wel dressuur.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-07 12:32

Jus_dOrange schreef:
[***], de nieuwe komt as maandag *LOL*

Sh*t! Ik dacht deze maandag Verdrietig

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-07 12:33

Miss_Montana schreef:
Jus_dOrange schreef:
Beau, de nieuwe komt as maandag *LOL*

Sh*t! Ik dacht deze maandag Verdrietig

Ach gut

Ze komt wel hoor, echt waar (denk ik Tong uitsteken )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-07 12:34

Hahaha ik hoop het ook zeg Clown Nouja, blijf ik iets langer in spanning.

Ben je btw nog steeds ziekjes?
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 07-02-07 12:35, in het totaal 1 keer bewerkt