Ik heb ook trek in een eitje. Moet dan even een gasfornuis en een eitje vinden op school
Ben je vrij vandaag ofzo?Hahaha idd, en bij jouw beenbeschermers ook natuurlijk
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ik heb ook trek in een eitje. Moet dan even een gasfornuis en een eitje vinden op school
Ben je vrij vandaag ofzo?

Toen ging ik een asprientje opeisen op school maar die mogen blijkbaar geen asprientjes meer meegeven, ik naar kantoor, hadden ze nog wel asprientjes, helpt nog niet.
)
Stom dat ze geen aspirientjes mogen geven zeg. Ze willen toch absentie voorkomen? Nouja, nu kan je thuis lekker eitjes bakken

Ik heb overigens op die grote bruine KWPNner met een knalgele set rondgereden.

Hahaha! Dat is echt leuk bedacht!

AV's zijn leuk om te zien enzo, maar de enigste AV die ik ooit heb gekend heeft voor mij de Arabische droom laten verdwijnen, lief beest, absoluut geen knuffelaar en absoluut niet zo mensgericht als de meeste AV freaks beweren. Men wil gewoon niet aannemen dat niet alle AV's zo kunnen zijn, en dat paarden van andere rassen zeker zo aanhankelijk, knuffelig, mensgericht en dat alles op een speelse manier kunnen zijn zoals hun de AV beschrijven.

hahaha! Het is ongeveer 20min verder rijden dan de Kalverhoek. Er lopen niet veel paarden mee in de lessen, rond de 5 vaak. Evelien Geerlof geeft les, ze is heel serieus bezig en het is echt trainen voor reining. Het is niet knollenhobbelen en af en toe een 'speciaal' oefeningetje doen. Je leert het paard flexibel te houden en de oefeningen die erbij horen voor reining. De lessen zijn wel altijd supergezellig en de instructie van Evelien is ook zeer duidelijk, ze spreekt je vaak individueel aan en als je iets niet lukt geeft ze je ook tips om het op te lossen zodat je niet gaat aanmodderen. Je leert iedere les wel wat bij. Er lopen vrijwel alleen quarters mee, en dan nog een Haf
Maar ze zijn stuk voor stuk allemaal schatten, ze zullen er niet vandoor gaan of ineens de kolder in hun kop krijgen. Ook zijn ze allemaal goed getraind zodat je iedere oefening op welk paard dan ook gewoon mee kan doen. 
Miss_Montana schreef:Suus vind het er volgens mij ook wel leukhahaha!

Jus_dOrange schreef:Miss_Montana schreef:Suus vind het er volgens mij ook wel leukhahaha!
Nee joh vind 't heeelemaal niks![]()

Obi schreef:Bedankt voor deze info! Het klinkt tot zover goed.
Denk dat ik inderdaad gewoon een keertje langs ga om zelf een indruk te krijgen en dan een afspraak maken voor een proefles.
Jus_dOrange schreef:[***], de nieuwe komt as maandag

Miss_Montana schreef:Jus_dOrange schreef:Beau, de nieuwe komt as maandag
Sh*t! Ik dacht deze maandag

)
Nouja, blijf ik iets langer in spanning.