Nouu en alweer Terug van school

Pff .. Vanmiddag op school,
hadden we lassen. kan ik niet aan mee doen

Moest ik maar achter de Computer. Verplicht achter de computer, da's pas saai !!

O bahhTess, een vis ontleden

succ6

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

)

Jetta schreef:Hoi! Xeen, ik heb je een sms- je gestuurd! Zaar was ziek vandaag, maar Vesje heeft een schone box en haar voerbakjes (ieniemienie) staan klaar! Ze is dus niet gereden of geslingerd....maar ze heeft heerlijk in het land gestaan.

haha,.
spettertjuh schreef:Hé daar
zo zit weer even op mijn werk tot een uurtje of negen en dan naar huis fietsen.
Evita had erge haast vanmorgen om achter Regina aan het landje naast de ruinen te betreden. Beide dames zijn denk ik hengstig, Regina in ieder geval wel want die staat de heren helemaal gek te maken bij het hek. Caramba ging goed hoor bij de dames. Hij liep in een mum van tijd ook buiten dit weiland en we hebben het maar zo gelaten.
Vera wat is ze daar nog donker zeg en ...... sta jij er ook nog op?
Ben eigenlijk wel een beetje nieuwschierig hoe het binnen halen met spetter gaat?
Morgen ben ik er niet met buiten zetten en ik weet ook niet zeker of ik het binnenhalen haal. Heb van 09:00 tot 17:00 EHBO herhaling in Rijswijk, plaspoelpolder.Ben er pas in de avond. Spetter mag dus eventueel gewoon naar buiten als het nog kan ivm het weer. Vrijdagochtend ben ik weer van de partij om buiten te zetten. Zaterdag ben ik er de hele dag niet ivm de verjaardag van zoonlief. Hij wordt alweer 19, nou zich er nog naar gedragen.
stomme beesten!