bloempie186 schreef:heeeey shirley!!!!
gefeliciteerd!!!! 41 alweer zeg!! je wordt nou echt oud howr!!
Hahahahah dat hoop ik wel.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

(De muizen zullen hem wel opgevreten hebben denk ik) hahaha
bloempie186 schreef:och jemig! zit ik me in mijn vorige berichtje helemaal te verontschuldigen en dan schrijf ik nog veel dingen fout!
tis= het is
idd= inderdaad
Dabo schreef:Ik ben al weer terug. Wou een boodschap op Missie's staldeur zetten, maar mijn krijtje is weg!(De muizen zullen hem wel opgevreten hebben denk ik) hahaha
Het is gelukkig nog mooi weer, dus de paardjes kunnen nog lekker naar buiten! Hopen maar dat het nog knapjes blijft..
pascha7 schreef:het shir had je me sms nog gehad?

arme knollie ShirleyA schreef:Een geweldige uitspraak Naadje!
Kl*te Bren, moet ze nu die medicijnen die eigenlijk niet goed zijn als ze nog een veulen voedt?
ShirleyA schreef:bloempie186 schreef:och jemig! zit ik me in mijn vorige berichtje helemaal te verontschuldigen en dan schrijf ik nog veel dingen fout!
tis= het is
idd= inderdaad
Hahahah jullie lijken wel n stelletje oude wijven hahahahahahah!
:P
Tamara doet Omar. Ik denk dat ik nog wel een langskom maar dat zal rond half 9 zijn en blijf dan niet zo lang. Zal ik zijn eten dan rond half 9 geven? Zal kijken of ik even kan wandelen. bloempie186 schreef:haha, maar niemand kan nu nog zeggen dat ik onduidelijk schrijf!:P