stal Verboon in Schipluiden

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

x_Mliss

Re: stal Verboon in Schipluiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-09 20:13

Thanx hij zit nu in het vliegtuig *\o/*
YES YES YES

Sharon_Jims

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-09 20:49

Whitney01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-09 23:43

@ Natas, Fijn dat je em hengst kan houden, is Patrick dat ook nog?
Ja ze had t verteld, zon hoefafdrukje :Y) Hopelijk is ze dr snel overheen en worden ze weer vriendjes.
Kzou diem ook wel hengst willen laten, maar dan kan ie niet meer met andere paarden samen buiten later dus zullen zn ballen er toch afmoeten. Jammer, maarja zodra die geruint is maar snel een fotoshoot weer met zn mams samen das weer een pluspunt.

@ Lida, heb Wervelwind ff gechecked vandaag op stal, hij stond lekker bij te komen op stal met een hanglip :D Hij heeft een mooi licht kleurtje! Hoe oud is ie nou?? en blijft ie zn naam houden?

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-09 09:02

@ Lida: Wervelwind is echt leuk!! Veel plezier ermee :D
@ Kim: Ik dacht dat Dimas al geruind was (een paar weken geleden?!)
@ Sharon: Mooni groeit echt snel! Volgens mij is het echt een schatje!
@ Melissa: En, vriendje weer veilig thuis?
@ Priscilla: Is het nog gelukt om Bolero op de foto te zetten ;)

Pff, Heb me voorgenomen om dit lange weekend me huis schoon te maken. Heb gisteren al de kozijnen, deuren, vloeren en slaapkamers gedaan. Ik zit op 5 hoog en een heel groot raam kan ik alleen hangend naar buiten kan lappen staand op de vensterbank. Heb gisteren al mijn moed bij elkaar geraapt... Echt optimaal was het niet :n .

Vandaag staat een shopdag op het programma: Gamma, Ikea en Staelduinse bos. Morgen toilet, badkamer en keuken. Als ik nog zin heb, moet ik ook al mijn ramen nog lappen. Het mezelf ertoe zetten om schoon te maken is echt verschrikkelijk, maar als ik eenmaal bezig ben gaat het wel.

O ja, even foto's van afgelopen zondag spammen

http://foto.evenementenfoto.com/HoogeMi ... 9917hm.htm
http://foto.evenementenfoto.com/HoogeMi ... 9919hm.htm
http://foto.evenementenfoto.com/HoogeMi ... 9922hm.htm

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-09 09:08

Ik had een nieuwe BP besteld, omdat mijn oude te groot werd. Echt een supermooie!! http://www.canter-equipment.nl/how_s_ra ... ild_m.html

Er zat alleen een naadje los ;( Echt superfijn, de webshop gemaild en ze stuurt een nieuwe op. Over twee weken heb ik wedstrijd waar zij ook aanwezig is. Dan neem ik die kapotte mee. Echt super geregeld!!

O ja, dit betekent dat mijn oude BP (jack ellis pro level 3) voor een el cheapo prijsje te koop is. Misschien iets voor Sharon (met de toekomst op het oog) of misschien Lida?? Hij ligt achterin mijn auto dus als iemand wil passen kan dat als ik op stal ben.

Sharon_Jims

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-09 09:16

Mo wat een gave foto's!!

Enne ja mooni is echt een schatje! Je kan echt al heerlijk knuffelen met hem!

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-09 13:34

Hoi meiden ik heb al een BP dus geen intresse moet wel zeggen dat het een oudje is dus nog zo'n harde tegenwoordig zijn ze zachter.
Vandaag eerste rit met Wervelwind gemaakt.
Klein rondje want hij is woensdag ingeent en het ging HEERLIJK.
Zondag gaan we weer en woensdag hebben we les.
Heb alleen 1 probleem met de kinketting dus denk dat ik een slobberriempje moet gebruiken maar die heb ik natuurlijk niet

Sharon_Jims

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-09 13:36

Super Lida dat jullie eerste rondje goed ging!!

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-09 13:36

x_Mliss schreef:
Leuk lida ben benieuwd heb je geen foto's :D
Ben nieuwschierig. :o

AHHHHHHHHHHHHHHHH IK MAG EINDELIJK EINDELIJK!
Vanavond me vriendje van vliegveld halen YES!!!!!!! *\o/*

foto's staan 1 blz terug dezelfde als waar jij deze post had geplaatst.
Morgen gaat .... (verzorgster) zijn staart wassen.
Zondag ga ik weer MENNEN
jippy!!!!!

Sharon_Jims

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-09 13:37

Geeft een lekker gevoel he?!

Whitney01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-09 14:09

mo_van_dijk schreef:
@ Kim: Ik dacht dat Dimas al geruind was (een paar weken geleden?!)

Ja dat klopt := De veearts was gekomen, en toen bleek dat 1 van zn ballen nog niet goed ingedaald was..is ie daarna gescand en konden we kiezen..of op de tafel laten doen in de kliniek of wachten..Dus maar gekozen voor het laatste. Dag voordat hij de wei opging heeft Jan nog eens gevoeld en begon hij al verder in te dalen. Blijbaar moest het nog niet zo zijn en wachten we tot de bal groot genoeg is :+

Sharon_Jims

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-09 14:13

Ga je niet nog een keer naar de keuring met hem?

Whitney01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-09 14:22

Ja als hij 3 is wel, dus even zien hoe hij van de wei komt, of we dan wachten met de castratie tot na de keuring.
1ste jaar toen hij hengst was heeft hij dat daar ook echt laten zien (volop steigeren enzo), maar was toch 1ste geworden.
Maar de keuringen vallen altijd precies in ons weideseizoen en aangezien hij nu 24/7 op de wei staat is het dan vervelend hem eraf te trekken.
Maar met zn 3e gaat dat er wel van komen.

Sharon_Jims

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-09 14:27

ach joh ik zou hem er vanaf halen hoor voor de keuring! Kan geen kwaad toch? Je hoeft nu in elk geval niet door andere groepen heen te lopen!

Whitney01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-09 14:34

Ja we moeten dan wel door een ander land heen (ze staan in een andere straat achter het land van de jaarlingen). En ook 1 dag van te voren eraf, ivm knippen wassen en dan sochtendsvroeg richting keuring. Naja het is ook niet verplicht. Volgend jaar is het wel zo handig, dan gaan ze opmeten en al zn eigenschappen opnemen voor definitieve opname in het stamboek.

Sharon_Jims

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-09 14:37

Oh oke ik dacht dat ze elk jaar moesten!

Whitney01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-09 14:46

Nee het is niet verplicht, maar met die kleine dalijk doen we het wel voor opname in het stamboek dan. Whitney is modelmerrie, en die kunnen we nog ster laten worden...en zo verder in de predikaten. Maar we zijn nu meer bezig met emiel voest / klassieke rijkunst. Edwin heeft afgelopen zaterdag ook een certificaat daarmee gehaald voor zijn eerste bloktraining. En tja dat vinden we zelf leuker om ons vooral op te richten. In juli gaan we ook op vakantie met Whitney bij onze instructrice om daarin verder te leren.
Toen ze er zaterdag was, ging ze nog bij Jims kijken, en ik moest je vragen wat voor ras het was, want ik wist t niet :o

Sharon_Jims

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-09 14:49

Maarre wist helemaal niet Whitney Modelmerrie was! Wat gaaf zeg!

Hihi! Oh wat gaaf echt les gehad ook van Emiel?? Ik wil straks
met die kleine ook naar Emiel gaan!

Jims is een appaloosa.

Whitney01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-09 14:53

Nee onze lerares krijgt les van Bent Banderup, daarmee is ze nu ridder van de klassieke rijkunst. Bij emiel is ze nog in opleiding, maar deze is nog niet officieel afgerond.
Ja die emiel is wel goed, ik heb zelf wel alle boeken en dvd's daar heb ik ook veel uitgehaald vooral voor dimas met inprenten enzo.

Whitney01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-09 14:58

Trouwens, die hoefsmit via jou is wel goed zeg! Sinds we hem hebben struikeld Whitney bijna niet meer en brokkelen haar hoefjes niet meer af!! *\o/*

Sharon_Jims

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-09 15:16

Oh echt van Bent die is zoooo goed!! Ja imprint training is echt zoo belangrijk! Vooral bij die kleintjes!

Ja goed he! Ben ook echt blij met Hans! Hij doet het super! En legt alles ook goed uit!

Whitney01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-09 15:32

We doen nu zelf vijlen tussendoor, wegsnijden langs de straal lijkt mij nog een beetje eng dus laat dat door hem doen + vind het ook wel fijn als er zicht op blijft.
Doe jij al wel snijden?
Van wie krijg jij eigelijk les? en welke methode?

Sharon_Jims

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-09 15:47

Nee ik snij niet en krijg ook geen les.

Voor Jims hoef ik alleen de voetjes een beetje bij te vijlen en erg veel haal ik er ook niet van af. Heb wel les gehad van Hans en van Erwin. Maar dat is alweer heel lang geleden!

Sharon_Jims

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-09 21:39

treasure27

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-09 15:19

@ Mo, nee is niet gelukt had de camera wel mee genomen maar uiteindelijk geen foto's gemaakt haha maar binnekort wel hoor!!
Ow ik kan je foto's niet zien???

@Flurk, ik vind wervelwind echt heeeel erg leuk zit een leuk koppie op, hij is wel klein hoor haha, hij is zeker niet zo oud jaar of 3 ofzo?

@Sharon leuke foto's zeg!! met wat voor camera heb je die gemaakt? zijn echt scherp en duidelijk!! En bolero staat er ook op haha.