Guess deed t goed, herman vond m weer een stuk meer ontspannen, tijdens stage moest die zo heel erg op druk lopen, nu heeft guessje echt weer plezier in wat ze doet.. Was wel hard werken
whaha ik dacht dat ook al omdat het zo stil was hieroo ik had zoiets van kan wel wat neerzetten maar staat ook zo banketstaaf als je tegen jezelf moet gaan banketstaaf hierzoo... haha Maar hoe is het met de dames? nog veel gereden?
Ik heb gister weer een pony van vriendin gereden en das niet zo'n lieverd beetje boel oorschuw en erg flexibel maar zijn achterbenen.. maar ja ik kan m rijden en das belangrijkste..Hij blijft zolang onder het zadel al vind ik zijn gedrag minder ..
En hij kan super springen want hij springt los wat ik begreep boven de staanders uit! Hij gaat ook weg want dit is gewoon voor die jonge meiden gevaarlijk..
Wat een klote weer, jemig. Heb niet kunnen rijden vandaag (buitenbak). Gisteravond wel, was lekker weertje!
Cao Dai was gister stug, ook sterk int begin. Zet em nu gewoon in de achteruit als weer sterk wordt, die klojo. Maargoed, aant eind van 't uurtje ging het redelijk
jah, net na jou gingen ros enso ook.. en rest bleef slapen, nu is iedereen weg.. ben wel moe, ga denk k eerst ff slapen en vnaaf guessje rijden, t regent nu toch...