Waar is het cijfer van de verzorging eigenlijk op gebasseerd? Want de enne x heb ik een 7 en de andere x een 8 terwijl mn paardje waar k mn proef op rij altijd hetzelfde uitzie
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Naomi_Jortje schreef:Dankjewel, ik was ook echt heel erg blij, want mijn ouders hadden gezegt dat ik met Jorlando nooit bij de 1e 3 zou komen, en mijn instructrice en ik zeiden allebei dat dat wel kon, en nou werd ik dus 2e![]()
C_hristel schreef:Ik moet niet aanstaand weekend mr het weekend erop weer proefje rijd. de f6. iem nog tips?
Waar is het cijfer van de verzorging eigenlijk op gebasseerd? Want de enne x heb ik een 7 en de andere x een 8 terwijl mn paardje waar k mn proef op rij altijd hetzelfde uitzie
C_hristel schreef:Mmm ik vind het ook zo raar namelijk. Lijk me wel leuk als daar richtlijnen voor kwamen
kimpjj schreef:ik heb 14 april ook wedstrijd ik rijd f15 voor de 2de keer dan en dan mag ik naar de f16
Flurk schreef:C_hristel schreef:Mmm ik vind het ook zo raar namelijk. Lijk me wel leuk als daar richtlijnen voor kwamen
op de terugkomdag van de FNRS is dit wel besproken maar het was zo'n heftig onderwerp dat we er nog niet uit zijn
kortom wordt vervolgd
Flurk schreef:Als ik op een bedrijf kom en de eerste combinatie jureer dan schrik ik soms wel eens van de uitslag (bijv erg slecht) en dan ga ik meestal over op een 8 voor de laatste 2 punten
ik blijf dan wel de combinaties die erna komen ook een 8 geven.kijk mensen die bijv. F1 of F2 rijden hebben over het algemeen geen tenu dus die zal ik daar echt niet op afrekenen.
je kunt tenslotte niet in iemands zijn of haar portomonai kijken maar als andere mensen wel in tenu zijn moet je daar wel verschil in maken vind ik.vandaar dat tenu mensen bij mij dus een punt hoger zitten
het moet niet zo zijn dat het laatste puntje van de verzorging ervoor zou zorgen dat je de proef wel of niet haalt.
als dat zo is heb je dus slecht gereden
210 punten kun je echt makkelijk halen als je tenminste geen gekke dingen doet.
C_hristel schreef:En waneer geef jij soms een 8?
Flurk schreef:ik wil niet opscheppen maar ik vind zelf dat ik een goede jury ben
meestal gaat mijn vader gezellig mee om te schrijven en samen zijn we een goed team.
een volte niet rond is al snel een 5
niet op de letter rijder is bij mij ook een 5 (ik vind dat belangrijk)
verkeerde galop niet hersteld is een 4 (staat in het regelement een 3 of een 4)
gallop op verkeerde plaats aangesprongen maar wel goed een 5
een overgang niet netjes terug gereden dus niet goed voorbereid een 5 en voorwaardts ook
gallop lekker op de gevraagde plek en mooi voorwaardts minstens een 7 maar dan moet de persoon hierbij wel in balans zitten en niet als een zoutzak achter de beweging aan komen