Manege-gangers uit Amsterdam/Amstelveen!?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-06 13:11

Schimmelig; Absoluut, geen twijfel over mogelijk!! De mod's van tegenwoordig zijn snel aangebrand he?! hihihi, wat is je volgende ban? voor een maand of niet?... een week is al lang haha..

Nandoman; Waar kom je vandaan dan? Heb je bij jou in de buurt geen bos? Het Amsterdamse Bos is inderdaad erg lekker om in te rijden, tenminste lekker veel ruiterpaden :D

manic

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-06 13:16

Niks vergeleken met Kootwijk... Daar leek alles op de kaart veel dichter bij elkaar

Mijn paard was het in Kootwijk na 3 uur sneeuw en regen wel een beetje zat...

Ga vanavond maar even boscrossen, lijkt er op dat we alletwee even frisse wind in ons koppie nodig hebben. Gaat niet helemaal tof met Solon.

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-06 13:19

Nou mensen, ik ga eens richting huis, ik heb wel weer lang genoeg op school gezeten haha
Tot vanavond ofzo!!

Mendi

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-06 13:28

Lavandula schreef:
Nandoman; Waar kom je vandaan dan? Heb je bij jou in de buurt geen bos? Het Amsterdamse Bos is inderdaad erg lekker om in te rijden, tenminste lekker veel ruiterpaden :D

Mijn paard staat op Manege Spaarnwoude. Wij hebben maar een ieniemienie klein parkje vergeleken met jullie gigantisch grote bos! En het is maar iets van 20 min. rijden met de trailer, dus lekker dichtbij.
Kom nog wel vaker rijden hoor! Moet trainen voor endurance, dus kan ik daar even lekker mijn gang gaan.

Schimmelig

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-06 13:33

Nou, nou... giga-groot wil ik het niet noemen

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-06 14:07

Hahaha opzich is het A'damse bos best groot hoor Schimm, zeker als je inderdaad alleen het stukje bij Spaarnwoude gewend bent!

Manege Spaarnwoude.. Das leuk ben ik ook nog een tijdje (bijna) elke woensdag avond op visite geweest, jaja ik was fanclub haha, zelf maar 1x mee gesprongen met de les (ben toch niet zo'n springheld..) en 1x poging gedaan maar toen werd ik vlak voor de les getrapt door Malibu, dus ipv les een bezoekje aan het ziekenhuis haha

Schimmelig

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-06 14:22

Oeh, ziekenhuis. Bah.

Mendi

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-06 14:30

Lavandula schreef:
Hahaha opzich is het A'damse bos best groot hoor Schimm, zeker als je inderdaad alleen het stukje bij Spaarnwoude gewend bent!

Manege Spaarnwoude.. Das leuk ben ik ook nog een tijdje (bijna) elke woensdag avond op visite geweest, jaja ik was fanclub haha, zelf maar 1x mee gesprongen met de les (ben toch niet zo'n springheld..) en 1x poging gedaan maar toen werd ik vlak voor de les getrapt door Malibu, dus ipv les een bezoekje aan het ziekenhuis haha

Oh was jij dat! Kan ik me nog goed herinnneren ja...!
Ik rij ook op woensdag om 20.00 uur in de les. Ik had toen nog de bonte geloof ik maar ik weet niet of je mij nog kan herinneren.
In ieder geval: hoe is het nu met je hand? Weer helemaal goed gekomen?

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-06 14:30

Schimmelig: Viel mee hoor haha was getrapt tegen m'n hand, en m'n wijsvinger stond nogal scheef hihi dus voor de zekerheid even fototjes wezen maken, maar was alleen zwaar gekneusd.. dus viel reeeuuuzzee mee!!

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-06 14:32

Nandoman schreef:
Oh was jij dat! Kan ik me nog goed herinnneren ja...!
Ik rij ook op woensdag om 20.00 uur in de les. Ik had toen nog de bonte geloof ik maar ik weet niet of je mij nog kan herinneren.
In ieder geval: hoe is het nu met je hand? Weer helemaal goed gekomen?

Hahaha oh oh ja dat was ik dus stomme actie was dat hihi.
Ooooh ja die bonte was echt gaaf!! Daar heb ik nog wel een paar keer naar staan kwijlen!! hihi
Ja met mijn hand is het allemaal goed gekomen! Ik heb alleen nog een littekentje op mijn vinger zitten

Schimmelig

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-06 14:33

Oef. Heb je wel terug getrapt

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-06 14:37

Schimmelig schreef:
Oef. Heb je wel terug getrapt

Hahaha nee ik was zo verbaasd van zijn uithaal en had best veel pijn dat ik eerst mezelf even in veiligheid heb gezet hihihi

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-06 22:15

Zeg mensen... Waar zijn jullie nou??

manic

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-06 22:18

Zat even tv te kijken...

Ben vanavond nog even het bos in geweest... Geloof dat zowel Solon als ik wel een opkikkertje kunnen gebruiken... Windkracht weet ik veel wat hielp niet echt mee aan een rustig ritje

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-06 22:20

Nee het stormt flink.. reed net op de snelweg en ik moest goed mn stuur vasthouden anders wisselde mijn auto wel even van baan voor mij
Misschien moet Solon een dagje vrij op de wei krijgen??

manic

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-06 22:23

Solon heeft al dagjes zat vrij op de wei... Staat de hele dag met zijn snufferd in het gras.

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-06 22:24

Oh dan weet ik het ook niet...
Hopen dan maar dat het snel weer wat beter gaat..

manic

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-06 22:29

Hij is gewoon een beetje ernstig dwars. Hij vindt het niet zo erg fijn dat hij nu iets meer moet sluiten... Dat hoefde voorheen toch ook niet?

Heel braaf paard hoor. Zo braaf dat je soms vergeet dat er echt een vreselijke kop op zit. Gaan het een en ander maar eens spelenderwijs proberen op te lossen... Op zich gaat hij verder best fijn.

Pluutje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-06 07:58

Hai! Daar ben ik weer hoor

Maare, ik stel de vraag nog maar een keer: is er nog animo voor een meeting??

muiszje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-06 09:20

jahoor, leuk! (zonder paarden of met paarden?!> met: kan ik niet mee dan)

pff, ben langzaam wakker aant worden, maar dat lukt wel met een heerlijk broodje geitenkaas met honing en bieslook..

batje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-06 10:05

Nandoman, lukt het niet om het zijkanaal over te steken? Daarachter kan je echt nog uuuren rijden Maar goed, dat deed ik ook alleen met m'n verzorgpaardje, no way dat ik dat met Fleur durf
Anders ga je een keer met de trailer daarheen, je kan echt doorrijden tot aan IJmuiden..

Pluutje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-06 11:00

Liever zonder paarden wat mij betreft....Ik geloof dat er eerder wel wat leuke ideën waren...?

scooby

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-06 12:41

Joehoe!

Zo vlak voor ik het paardrijden aan het opgeven was, heb ik misschien toch iets gevonden

Het klinkt iig heel erg leuk, al is het een behoorlijk eindje fietsen hihi.

Gr, Jocelyn

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-06 13:22

Muiszje; je mag nogsteeds mee op een ijslander hoor! mocht er gekozen voor voor een meeting mét paarden. Mij maakt het verder niet veel uit. a.s weekend ben ik er zowiezo niet, dus we moet dan maar even kijken wat de ideeën/plannen zijn!

ladyjoy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-06 14:55

Ik wil ook op een IJslander

Hey Lavandula, jij doet ook SPW he. Waar heb je allemaal stage gelopen? Kan ook via pb