maar clientje als je dus een leuke stage plaats zoekt: let me know !
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

knightloekie schreef:lief he !! en binnenkort heb ik zelf zo'n lief mormeltje
die van Pascal en Charlotte is ook geweldig!! helemaal geobeserdeerd door alles wat open en dicht kan, sloten, poorten, deuren etc! ook auto's, vrachtwagens etc vind ie prachtig! echt kei leuk
kopenhagen schreef:gister bij anne op de peuterspeelzaal geweest, erg grappig al die kleine minimensjes bij elkaar!
knightloekie schreef:kopenhagen schreef:gister bij anne op de peuterspeelzaal geweest, erg grappig al die kleine minimensjes bij elkaar!
ja lief he.. en het leuke is, ze hebben gewoon echt hun eigen leventje/ding/belevingswereldje waar ze in leven![]()
en ook als zo'n kindjes gaan communiceren met andere kindjes van hun leeftijd... kei lief
als ik die verhalen van mijn collega hoor dan lig ik echt dubbel, maar dat lijkt me best moeilijk om dan consequent te blijven en niet te lachen
Citaat:zit anne ook in peuter puberteit als ik die verhalen van mijn collega hoor dan lig ik echt dubbel, maar dat lijkt me best moeilijk om dan consequent te blijven en niet te lachen
zit anne ook in peuter puberteitals ik die verhalen van mijn collega hoor dan lig ik echt dubbel, maar dat lijkt me best moeilijk om dan consequent te blijven en niet te lachen
haha..
enne clientje plaats die foto's hier es