Manege Bruin!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

_MelisS

Re: Manege Bruin!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-05 22:57

haha ja ik weet niet dat vind ik gewoon leuk om op te ruimen!! maar me kamer enzo niet haha
kim ik mag morgen trouwnds niet naar de manege komen van mijn moeder dus moeten jullie maar en lootje voor mij achter houden ofzo...?

heb een nieuw bijrijd/ verzorg paard
nienke die haflinger van jaimy leuk he
en soraya moet er mee stoppen bes wel zielig niet?

_Kimberley

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-05 23:00

achja dat kind ging gewoon ff 2 uur achter elkaar rijden en weetikveel wat ze ermee deed.. dat beest kreeg amper rust.. en nu komt ze alleen nog op maandag ofzo.. jij past er dan veel beter op.. Echt leuk voor je heey !!

_MelisS

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-05 23:05

haha ja maar toch vind ik het wel weer zielig voor haar maar goed wa je zecht is wel waar en ze kwam idd alleen maar op maandag ! en dan ging ze in de les rijden terwijl jaimy dan savonds elf altijd in der eigen les moest rijden :S stom toch en anderte dagen kwam ze eigenlijk niet...

ja op vrijdag om bij mij in de les te rijden en zaterdag's afentoe
en vandaag hoorde ik dus van iemand dat jaimy eerst ook helemaal niet wist dat jara der op reed >;)

_Kimberley

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-05 23:08

niet eens? lekker aso.. ze ging er ook altijd op naar buiten enzo.. maarja het zal wel.. ik verveel me.

_MelisS

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-05 23:10

haha ik niet ben veel te druk bezig met van alles en nog wat! beetje op marktplaats kijken enzo ga zo film kijken

weetje war ik bang voor ben ??

dat soraya's moeder tegen mij gaat lopen zeiken en schreeuwen enzo

_Kimberley

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-05 23:12

Hm gewoon terugschreeuwen
ga je film kijken en laat je mij alleenn.. Iedereen op msn gaat film kijken of ze praten niet of ze praten juist teveel.. *mensen waarmee ik juist niet wil praten haha..

_MelisS

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-05 23:15

ja maar dat durf ik niet en dan gaat inge enzo zich der weer mee bemoeien enzo :S kan ik al helemaal niet tegen!

ik blijf wel hoor moet alleen ffies film opzettewn voor me broertje en kijk wel afentoe mee hor maar ik blijf wel anders vind ik ou zielig
!!!!

_Kimberley

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-05 23:17

Ik ben ook heel sielugh ..
gaat inge zich dr mee bemoeien nog ff..? ga een leven leiden zeg je dan.. en ze gaat toch niet tegen je schreeuwen joh.. Soraya zei altijd oooh nou moet ik weeerrr rijden.. dus zo erg zal ze het niet vinden

_MelisS

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-05 23:19

ow haha nou ja goed ik zie wel weer ik ga woensdag beginnen met rijden ik denk dat ik dan les neem en vrijdag ga vrij rijden en zaterdag ook in de les rij hahah
najah als zei ut zecht .

weetje jaimy heeft ook al soraya der spullen uit de kast gehaald he
haha ik zei zo tegen haar van ja heb je bij mij geen last van want ik heb eigen kassie haha maar goed

_Kimberley

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-05 23:22

wat heeft ze daarmee gedaan dan.. ? Ik zou niet bij inge in de les gaan rijden hoor, deed ik eerst met beau wat een poedersuiker.. ga ik liever vrijrijden kan ik doen wat ik wil.. ik leer toch niet zoveel met 'm in de les, dan ga ik wel op een manegepony haha

_MelisS

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-05 23:29

nouw die manege pony's die zijn niet leuk meer ik vind ze hardstikke saai

die spullen van soraya?? die heeft ze allemaal op de kast gezet
rusitza kwam toen strax ook met een lekker verhaal hoor :S

_Kimberley

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-05 23:31

wat voor verhaal? oehh ze was vet boos op me hihi, ik had doorverlult met wie ze had.. wist ik veel dat dat niet mocht..

_MelisS

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-05 23:39

aaaaaaahahaha ja ze heeft met martijn he hiihhihhih passen wel lief bij elkaar alleen martijn vind ut nix

nou zij was met marit mee geweest op wedstrijden paar weken gelden en ze kwamen pas heel laat weer terug op de manage en toen gingen ze in de bak kijken en toen lagen er 2 junkies in te slapen :S vet razig heey maar goed dus hun gewoon odelita op stal zetten enzo en opruimen en ttoen gingen ze weer naar de bak en ze lagen er nog en de volgende dag waren ze weg :S nou der zal maar iemand komen met pony kamp ofzo:S

_Kimberley

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-05 23:43

Ja kan he.. boeit mij dat nou hihi.. ze moeten toch ergens slapen echt een ruzitsa verhaal haha, maarja martijn had mij smsjes laten lezen van dr, vond ik wel schattig hihi

gomir

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-05 23:49

Als ze gaan zeuren verwijs je ze gewoon naar de eigenaar Melis Die gaat daar tenslotte over, niet jij

Leuk dat je er een bijrijdpaardje bij hebt. Je krijgt het nog druk met al die paarden

_MelisS

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-05 23:56

ja daa zat ik ook al aan te denken van ja dan moet je bij jaimy zijn
nouw het zijn der maar 2 hoor dat vind ik wel genoeg denk blijf ukkie pukkiej ook nog gewoon doen!!

gomir

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-05 00:01

Twee is genoeg om je van de straat te houden (moet je mij horen )

Ik heb laatst eens zitten rekenen, vind iig het niet gek meer dat ik soms even geen tijd heb om te slapen
Ben ongeveer 38 uur met mijn studie bezig(tentamenweken meer, reistijd niet meegeteld), werk gemiddeld 10-12 uur in de week. En daarnaast ben ik nog 25-30 uur per week met de paarden bezig...
Toch gek dat ik weinig tijd heb

_Kimberley

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-05 00:12

en hoeveel uur bokken ?

gomir

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-05 01:04

Tussendoor Ik denk toch ook wel een uur of tien (wel gedeeltelijk af te trekken van studietijd trouwens Doe vaak twee dingen tegelijk. 10 blz lezen, even bokken en dan weer verder Alleen dat even loopt nog weleens uit )

_Kimberley

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-05 01:12

Haha ook een manier.. pff belde net ff met monique, loopt dat kind samen met kelly ff te schreeuwen.. ben een beetje aangeschoten geloof ik zegt ze haha

Llover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-05 10:17

ja mijn kast is altijd erg netjes, nu was mijn zus altijd ook zo netjes dus dat heb ik overgenomen en mijn vriend is nogal secuur in opruimen dus ook dat neem je over...superlenie kon ook zo dr opruimbuien hebben dus nee mijn kast werd nooit slordig idd haha....nu is ie ook erg netjes en vooral leuk omdat ik alles nu in dezelfde kleuren heb...alles bordeaux met grijs....gisteren in dat winkeltje dus weer handschoenen gekocht..ook zo enig bordeaux met grijs, van die thermo dingen....lekker warm

Llover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-05 10:18

hasten schreef:
Haha ook een manier.. pff belde net ff met monique, loopt dat kind samen met kelly ff te schreeuwen.. ben een beetje aangeschoten geloof ik zegt ze haha

Of spelen alsof ze aangeschoten zijn, dat is namelijk ook vet stoerrrr weet juhh

_Kimberley

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-05 13:14

Ja volgens mij was dat het idd.. ze kon nog normaal typen op msn haha

_MelisS

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-05 13:21

hee kim ga je nog naar de manege vanaag ??

doet ze wel vaker hoor!!!

_Kimberley

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-05 18:36

Ja ik ging nog naar de manege vandaag. Wist je toch.. duhh ik had je nog gebeld toch gister Wat doet ze vaker?? wie btw?