echt Wat had hij dat hij ingeslapen moest worden ?
Machonito
Geplaatst: 26-01-10 13:32
Kanker. er zat ineens een grote bobbel op zijn neus en die werd onder zocht. het bleek kanker tezijn. toen werd hij verder onderzocht en bleek dat ie uitzaaingen had en zelfs op zijn slokdarm en lucht weg wat ik hoorde hij had het erg benauwd. Je zag aan hem dat ie pijn had en niet happy meer was. is een moeilijk besluit maar wel paard waardig om hem rust tegeven in de eeuwige groene jacht velden
Ja hij was op ik heb hem gisteren nog gezien. kwam vuil uit zijn neus en had het erg benauwd.
ze hebben alles eraan gedaan om hem tehelpen. maar hij ging helaas achteruit met zijn gezondheid.
je kan hem wel levend houden onder medicijnen maar dan is het niet paard waardig. dat zei 1 van de meiden die hem verzorgt. ze willen de beste voor hem. oke het liefst bij hun houden maar nu ie zo achteruit ging hebben ze een goede besluit genomen. Hij zal vast vredig heen zijn gegaan. hij is gewoon op de manege ingeslapen. en Inneke vertelde laatst dat ze het netjes afleggen. alle gaten word netjes dicht gemaakt zodat er geen vocht uit kan lopen. is namelijk een naar gezicht. ik vind het knap om zo mooi afteleggen voor de eigenaren en leasers. hoe ze het doen moet je maar aan hun zelf vragen.
aah zielige lucky! Zouden ze erbij zijn geweest tijdens het inslapen? De leasers? Ik zou dat wel willen als ik een paard had en hij/zij ingeslapen moest worden.
Geplaatst: 26-01-10 22:10
Oke ik zoek nu een mederijster die mee betaald. gaat om 2 dagen in de week om erop terijden. Mijn verzorgster stop ermee. word nu teveel met haar studie.
Mensen die zich aan melden word eerst besproken met Corina en Inneke om tekijken of diegene echt geschikt voor is. zij kennen de manege klanten beter dan ik. en daarna of ze wel een klik hebben met Baron en met ons
gaat om Baron is een hengst van 1.52. en je moet bereid zijn om elke week een prive les tevolgen bij mijn man. we zoeken dus iemand die op onze manier wil rijden. geen gepluk en getrek in zijn mond om zo te dressuren. iemand die luisterd en niet na latentheid is het is en blijft een hengst. en netjes voer klaar zet en ook uitmest en opstrooid dat hoor erbij. ook die van Macho. en Macho ook eventjes eruit haald voor beweging. (niet samen los laten dat gaat fout)
wie zou dit leuk vinden om academisch rijkunst te leren.
arme lucky RIP die bobbel op ze hoofd zag er niet goed uit. en z'n neus was heel vies.
maar goed. Kir moet tijdelijk voor 3 maanden stoppen dus zoek ik voor die 3 maanden(fburari maart en april) een tijdelijk bijrijder. weet iemand miscine iemand ??
Machonito
Geplaatst: 27-01-10 18:39
nee ik zoek er ook 1
moeten ze ervoor betalen. vertel er meer over mischien hoor ik wel iemand die het wil doen.
Ik weet wel iemand die op zoek was naar een paardje, maar weet dat zij in de tussentijd wel bij een pony is wezen kijken, maar ik weet niet of dat nog wat geworden is Ik zal het even informeren.
je bijrijder moet er wel voor betalen ja 25 euro aan de manege en wat je er zelf voor vraagt
Machonito
Geplaatst: 27-01-10 20:36
nee ik bedoel over jou paardje moeten ze ervoor betalen die 3 maanden. stel als ik wat hoor.
Ja ik weet dat er bijrijderskosten moet betalen dat is altijd al geweest daar Mijn verzorgster betaalde een gedeelte mee aan de stalling.
dus diegene die ik nu zoekt dus ook. en ze krijgen er prive les bij van Marcel 1 x in de week zit bij de stalling in begrepen
Machonito
Geplaatst: 27-01-10 20:40
Ik zoek iemand die niet hangt in een paarden mond en zaagt. om ze naar beneden tekrijgen. liefst geen ervaring in zogenaamd zwaar dressuur op hun manier. zoals trek het in de krul en vergeet de achterhand. paard moet dragen en niet dat ze verrot worden gereden op hun voorhand omdat ze daaraan zitten te klungelen om die hoofd in de krul tekrijgen.
ja ze moeten wel gewoon voor die 3 maanden betalen . gewoon een kleine bijdrage niet de hele bijdrage wat kir betaald. dan is het nog moeilijker te vinden. hoop dat ik snel wat vind is al bijna februari ...
Machonito
Geplaatst: 28-01-10 10:25
ja ik hoop het ook voor je kan je geen briefje ophangen aan het prikbord. of heb je dat al gedaan