Hmmm jamjam ik had als voorgerecht een australische gourgettesoep (die absoluut niet kan tippen aan de gourgettesoep van me vader!!) En als hoofdgerecht een kogelbiefstuk op hete steen, jamjam!!! Nu nog een chcolade/caramel taartje, jamjam!!
Whiehhh dank jullie wel Moest om 5uur werken, had van te voren al tegen de manager (en roostermaker) gezegt dat ik dat niet ga redden, mijn ouders waren allebei thuis en ze hadden lekker tompouzen gehaald voor me. Hij had gezegt dat dat geen probleem was en ik gewoon tussen 5 en 6 kon komen. Nou was ik er net voor 6 uur pas, belt die assistent manager die er toen was helemaal boos op, was al onderweg naar het werk, dat ik 'express' zo laat kwam blablabla.... Ik stond bijna op het punt om terug naar huis te gaan!
De eigenaar heeft twee paarden en die staan altijd samen enzo. Hij heeft altijd gezegd als de een weg gaat, gaat de ander ook. Nu kwam ik thuis vanmiddag zei mijn moeder dat de eigenaar gebeld had en dat het andere paard weg ging. Ik schrok me rot... dacht nu gaat Ruby ook.. Ik terug gebeld, maar alleen die ene gaat. Dus ze blijft gelukkig nog!
Ja daarom, zullen we het dan maar gewoon afzonderlijk doen? Kijk Ella wil hem ook nog zien en die woont hier ook dus heb haar al gevraagd of wij samen gaan, nu moet ik alleen nog antwoord krijgen