uhm ik denk gewoon een drogist of apotheek.. wij hadden nog een flesje staan, meot je anders ff je ouders vragen, die weten dat vast wel en misschien heb je nog wel wat thuis
morgenochtend ga ik naar de horseplaza voor jophers en dan om half 1 werken tot 6, geen zin in maja... en ik moet maar is gaan bedenken wat ik mee ga nemen enzo en of ik nog spullen moet hebben. Moet zowieso nog ff 1 rijbroek maken die is beetje open aan t gaan op de naad.... Ik hoop dat we beetje mooi weer hebben want ik heb niet zoveel rijbroeken(eigenlijk maar 1 echt fijne de andere 2 zijn minder) (A) moet nog nieuwe kopen maar dat gaat ik na kamp doen. Zit echt nog te twijfelen wat ik wel en niet mee neem! Neem wel me oude cap mee, vind t zonde als me nieuwe meteen door n boom word verkl**t xD meteen dikke kras als dr 1 tak over gaat (me cap is van dat gladde spul dus n kras zie je heel goed) vink geen gezicht met proefjes xD hahahaha Pff krijg t nog druk hahahahaha
_Lucy
Geplaatst door de TopicStarter: 17-07-11 23:14
dat is idd zonde als je je oude nog hebt ik heb 1 nieuwe goede rijbroek, 1 oude die niet zo super zit maar gaat ermee door , en een oude die heel lekker zit, maar die is aan het slijten op een hele rare plek op t kunstleer, dus kan k ook niet maken..
ik moet idd ook even gaan bedenken wat ik wel en wat ik niet mee wil hebben.. mn rij jas, mn gewone simpele jasje, maar moet ik dan ook nog een regen jas... watvoor beddenspul.. ik neem gewoon een slaapzak mee denk ik.. en gelukkig ben ik voor t eerst op kamp niet ongesteld dat is altijd zoo erie
genoeg asprientjes en al die rotzooi, want kamp is niet zo goed voor mn migraine
haha beetje jammer ik wssn wel, maarja, ik heb 2 nieuwe en 2 oude, en neem ook regenjas mee en 2 jassen een nette en een paardrijjas. en truien denk ik enzo
Goeiemorgen!! Zo, ik had me heel goed voorgebomen om optijd op te staan (c uur is vrij bijtijds als ik pas om half 1 hoef te werken xD) om naar de paardenwinkel te gaan... Ik kan alleen maar niet de moed vinden op te staan... Hahaha maja zo toch maar me bed uit anders moet ik of fietsen of tot donderdag wachten(en dan met n beetje pech ook fietsen) en dat vink met dit weer wat minder lekker xD
Hop Marlous, actie en gaan haha! Ik ga vanochtend lekker niks doen en vanmiddag afspreken met een vriendin die een maand op vakantie gaat! Vanavond naar Ruby en hopen dat ik misschien even t zoontje van de eigenaresse mag bewonderen !
_Steph_
Geplaatst: 18-07-11 09:47
Mn lieve hondje is vandaag alweer negen jaar geworden!!