Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Heerlijk gezellig weekendje achter de rug! Nu lekker bankhangen in alle rust, haha!
en dan om half 1 werken tot 6, geen zin in maja... en ik moet maar is gaan bedenken wat ik mee ga nemen enzo en of ik nog spullen moet hebben. Moet zowieso nog ff 1 rijbroek maken die is beetje open aan t gaan op de naad.... Ik hoop dat we beetje mooi weer hebben want ik heb niet zoveel rijbroeken(eigenlijk maar 1 echt fijne de andere 2 zijn minder) (A) moet nog nieuwe kopen maar dat gaat ik na kamp doen. Zit echt nog te twijfelen wat ik wel en niet mee neem! Neem wel me oude cap mee, vind t zonde als me nieuwe meteen door n boom word verkl**t xD meteen dikke kras als dr 1 tak over gaat (me cap is van dat gladde spul dus n kras zie je heel goed) vink geen gezicht met proefjes xD hahahaha Pff krijg t nog druk hahahahaha

, en een oude die heel lekker zit, maar die is aan het slijten op een hele rare plek op t kunstleer, dus kan k ook niet maken..
dat is altijd zoo erie