Stal Midden Delfland Roddels dl 5!!!!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

johnvt

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-10 21:30

Princesspres schreef:
john trouwens bedankt ;) tot morgen :)

Is goed hoor enne tot morgen he.

johnvt

Re: Stal Midden Delfland Roddels dl 5!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-10 21:30

Nieuwe pagien voor mij

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-10 21:43

Fammiie_x schreef:
Hopelijk valt het toch mee voor Wil :(:)

Vandaag met me mobiel paar foto's gemaakt :)

Afbeelding

Afbeelding

En ze hebben voor even nog een waterbak erbij :=

Afbeelding

Afbeelding

ahhhh die foto van Biz met Marley is echt heel schattig!!

Ben ook wel blij met de nieuwe waterbak, maaar volgens mij issie niet zo stevig :+

amanda, sterkte met je katten, hoop dat t goedkomt!
Wil, balen dat Tes niet te laden was... ik zag pas wel een adv op mp, iemand die rijdt met 2 paardstrailer.. komt uit Capelle... als je de adv niet kan vinden, ff laten weten, geloof dat ik hem gebookmarkt hebt.. voor kosten moet je bellen, staat geen kmprijs bij

natas, wat is er met je andere kat, dat je moet bloedprikken? Gaat t al wel beter met die kleine?

Soph, jammer he, dat je die streep niet zo vaak ziet, dalijk zie ik hem helemaal niet meer, dan kan ik niet meer over zijn rug kijken 8-)

Ireen, wat gaaf dat je missch kan verhuizen!! Ruimer en toch goedkoper is altijd leuk!! Wel ff kijken naar de buren hoor, want als je er 26 voor je hebt gehad die t niet doen, zou je bijna denken dat er iets mis moet zijn (hoop t niet voor je)

sorry voor de rest die ik vergeten ben :o

Princesspres

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-10 21:49

john weer een nieuwe pagina, het zal weer eens niet zo zijn :P hahaah

wil er iemand morgem buiterijden of wandelen? Of weet er iemand of het buiten uberhaupt te doen is? ik ben lekker vroeg want ik ga wouter naar zn workie brengen :D

o,o,o zit er iemand x factor te kijken?
Zagen jullie net die gast met dat donkere haar? Hij zong best goed maar mega gay, en was dus HETERO! Is dat een afgang op de tv :P
maargoed geloof niet dat er iemand intrapt dat hij geen homo is hoor...
Hooow wat heb ik weer gelachen, top programma!

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-10 21:51

Binar schreef:
Ireen, wat gaaf dat je missch kan verhuizen!! Ruimer en toch goedkoper is altijd leuk!! Wel ff kijken naar de buren hoor, want als je er 26 voor je hebt gehad die t niet doen, zou je bijna denken dat er iets mis moet zijn (hoop t niet voor je)

Buren zijn volgensmij geen rare mensen, maar dat weet je niet van te voren nee.. We hebben het gevraagd aan de woningbouw hoe het zat en zij vertelden dat er maar 2 mensen gereageerd hebben die ook een bezichtiging hebben gedaan, de een had ook een optie op een groter huis en heeft daar voor gekozen en de ander had toch niet genoeg geld. De andere mensen hebben allemaal niet gereageerd :? (je krijgt een brief en moet dan op een bepaalde dag tussen 10 en 11 bellen als je interesse hebt).

Wel lekker om even gedachten te kunnen verzetten zo'n nieuw huisje.. en een mooie muur uitkiezen voor het canvas doek van Evita :+:

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-10 21:58

Princesspres schreef:
wil er iemand morgem buiterijden of wandelen? Of weet er iemand of het buiten uberhaupt te doen is? ik ben lekker vroeg want ik ga wouter naar zn workie brengen :D

jaaaaa ikke!! Ik moet wandelen met Biz :D 2x 30 minuten :P
Rijden mag ik helaas nog niet (zondag pas)

Stukje bij parkeerplaats is met ijzers wel ietsjes glad, maar heb jij geen last fietspaden zijn verder prima te doen!!

Hoe laat ben je op stal dan? Ik moet nog wel in ochtend boodschappies doen

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-10 21:59

Ireen_ schreef:
Binar schreef:

Buren zijn volgensmij geen rare mensen, maar dat weet je niet van te voren nee.. We hebben het gevraagd aan de woningbouw hoe het zat en zij vertelden dat er maar 2 mensen gereageerd hebben die ook een bezichtiging hebben gedaan, de een had ook een optie op een groter huis en heeft daar voor gekozen en de ander had toch niet genoeg geld. De andere mensen hebben allemaal niet gereageerd :? (je krijgt een brief en moet dan op een bepaalde dag tussen 10 en 11 bellen als je interesse hebt).

Wel lekker om even gedachten te kunnen verzetten zo'n nieuw huisje.. en een mooie muur uitkiezen voor het canvas doek van Evita :+:

dan heb je wel mazzel!!
Wanneer krijg je de sleutel?
Vind ik mooi, zo'n canvas doek. Van welke foto heb je die laten maken?

sybje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-10 22:02

Princesspres schreef:

Zagen jullie net die gast met dat donkere haar? Hij zong best goed maar mega gay, en was dus HETERO! Is dat een afgang op de tv :P

jaaaa ik zag het! hahaha ik dacht ook dattie gay was :D En jan smit de faker.. ppffff schreeuwlelijk hihi

sybje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-10 22:03

gefeliciteerd Ireen!

sybje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-10 22:04

sybje schreef:
Princesspres schreef:

jaaaa ik zag het! hahaha ik dacht ook dattie gay was :D En jan smit de faker.. ppffff schreeuwlelijk hihi

Maar ik denk gewoon dattie nog niet uit de kast is. En dat is dan beetje jammer om op tv te doen..

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-10 22:18

Binar schreef:
dan heb je wel mazzel!!
Wanneer krijg je de sleutel?
Vind ik mooi, zo'n canvas doek. Van welke foto heb je die laten maken?

Het staat al leeg dus denk dat we komende week al ergens de sleutel krijgen!

Deze foto wordt het, die Fabienne toen gemaakt heeft;

Afbeelding

Naoom_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-10 22:23

Princesspres schreef:

Die Jimmy (ofzo) Haha ja echt geniaal. Gordon zo; Je klinkt echt nichterich, maar daar weet ik alles van. En toen vroegen ze nog of hij gay was maar nee! _O-

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-10 22:28

Ja is wel een supermooie foto! Echt Evita :j

Princesspres

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-10 22:42

nee is inderdaad geen ideale situatie om het op tv te doen...
Maar nu ik er over nadenk....
Waarom niet?! Dan weet gelijk iedereen het en hoe je het niet 100 keer te vertellen ;)

nou nous zal het er dan eindelijk van gaan komen ;) hihihi
ehmm ik moet wouter om acht uur op zijn werk brengen . Dus best wel vroeg :P maar ga dan eerst even omkleden opmaken enzoo wat vind jij handig qua tijd?

Heb je zin om mee te gaan naar primark? Wil even een shirtje of een trui kopen :)
xx

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-10 22:46

Princesspres schreef:
nee is inderdaad geen ideale situatie om het op tv te doen...
Maar nu ik er over nadenk....
Waarom niet?! Dan weet gelijk iedereen het en hoe je het niet 100 keer te vertellen ;)

nou nous zal het er dan eindelijk van gaan komen ;) hihihi
ehmm ik moet wouter om acht uur op zijn werk brengen . Dus best wel vroeg :P maar ga dan eerst even omkleden opmaken enzoo wat vind jij handig qua tijd?

Heb je zin om mee te gaan naar primark? Wil even een shirtje of een trui kopen :)
xx

zal geen regendansje doen dit x hahaha :7
uurtje of 11 ofzo? :o
Ik wil heel graag ff uitslapen en daarvoor dan nog boodschappies doen

Primark wil ik wel ff mee hoor, heb geloof ik niets nodig, maar kijken daar is altijd leuk 8-)
maakt me dan trouwens niet uit of we eerst gaan wandelen of eerst gaan shoppen :P
Zullen we anders morgen nog ff contacten hoe en wat?

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-10 22:48

Ik ga nu lekker de compie afsluiten

tot morgen en slaap lekker iedereen :Z

Princesspres

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-10 22:52

eerst shoppen dan maar?;)
anders moet ik in mn paardenzooi :P
zal ik je elf uur ophalen dan neem ik mn paardenzooi gewoon mee gaan we daarna wandelen :) ( ik ga er denk ik op :P even proberen )
tot morgen en slaap lekker!

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-10 22:55

Is goed, zie ik je morgen!!

Niet teveel lúllen, ben er morgenochtend pas weer :+

nataschamarc

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-10 23:13

die andere kat is te dun aan het worden en weten niet hoe dat komt dus susan wil even bloedprikken om te kijken wat het is.
met de kleine gaat het wel iets beter ze loopt minder mak nog wel iets maar zit nog niet goed laat het beentje naar voren of hangen naast de bank.

nataschamarc

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-10 23:14

weltrusten allemaal en tot morgen

Princesspres

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-10 00:03

ben net even in de kelder gaan kijken wat ik daar allemaal voor troepjes nog had, wat ik voor wannadoo nog kan gebruiken en wat er wegkan :)
kwam nog vanalles en nog wat tegen. Het meeste zal wel te groot zijn.

Vond nog twee mooie ijzers van lennie, die krijgen een mooi zilver verfje :) en dan een mooi plekje.
Heb een leren halster in het vet en de poets staan dus die is ook weer mooi zwart ( zal wel te groot zijn maar ach, het houd me van de straat zullen we maar zeggen :P ) slaap lekker iedereen!

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-10 00:10

Slaap lekker......... allemaal

Ja ik was er ook nog heel even maar ga ook off nu. Even de hondjes uitlaten, eten geven en hoppa lekker naar bedje toe en morgenochtend HEERLIJK uitslapen en alles op mijn gemakkie doen...........

Truste

Trouwens een hele mooie foto van Evita Irene en nog van harte gefeliciteerd met je huisje.............

amanda1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-10 00:22

Natas, heel veel succes met je poezebeesten!

Wil, duim voor je mee.

Ireen, gaaf zeg een nieuw huis. Mooie foto.

Thanx meiden.
John, bloed van doubey is op gestuurd naar utrecht. Daar kwam uit dat het om een vergiftiging gaat. Zien ze vooral terug uit leverwaardes weet ik het wat. Ook alle syptonen kloppen hierbij. Helaas zijn het constateringen van artsen en of laboranten en niet van mij. Het kamertje is aan de gallerijkant. Er zijn buren die een vermoeden hebben van de dader maar geen zekerheid. En ook helaas zal het niet heel erg opvallen als iemand iets door het raam gegooid heeft omdat dagelijks mensen bij het raam staan om door het raam met de katten te "spelen". Daar bij is het ook nog eens zo dat er gemunt kan zijn op de hond omdat bijna iedereen in de flat bang voor hem was.
De flat kan zoiezo overdags iedereen in komen en savonds 9 van de 10 keer ook omdat de deuren niet altijd goed sluiten. Bovendien is de gene die het vermoedelijk gedaan heeft in geval van, een bewoner en kan dus altijd op de gallerij komen. Deze zijn niet afgesloten door deuren
Tuurlijk zijn dit dingen die je van niemand zou verwachten maar je zou ook niet verwachten dat mensen, kinderen in dit geval, katten gericht beschieten met vuurwerk. Helaas heb ik dat dit jaar een aantal keer gezien en een paar jochies bijna de nek om gedraaid. Of je fietsbanden lek steken als je heel even je fiets voor de deur op de gallerij zet. Ook zo'n leuk geintje. Dit soort dingen komen helaas nou eenmaal veel voor als je in een halve getto woont.
Maar goed, dat ze vergiftigd zijn is een feit maar hoe blijft een ? Of toch het hondenvoer of van buitenaf.

Meiden veel plezier met shoppen

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-10 07:46

Nou heb heerlijk uitgeslapen hoor pffffffffff not dus

lirote

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-10 07:59

lekkere buurt aman
mogge trouwens
het was vanmorge glad en ik zie nu door mijn camera's sneeuw sneeuw en hier een beetje sneeuw
ben die winter nu echt zat
was trouwens wel weer erg vroeg zo om 5 uur dat wekkertje ach nog 30 jaar mag ik met pensioen