Princesspres schreef:john trouwens bedankttot morgen
Is goed hoor enne tot morgen he.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Fammiie_x schreef:Hopelijk valt het toch mee voor Wil
Vandaag met me mobiel paar foto's gemaakt
En ze hebben voor even nog een waterbak erbij
hahaah
Binar schreef:Ireen, wat gaaf dat je missch kan verhuizen!! Ruimer en toch goedkoper is altijd leuk!! Wel ff kijken naar de buren hoor, want als je er 26 voor je hebt gehad die t niet doen, zou je bijna denken dat er iets mis moet zijn (hoop t niet voor je)
(je krijgt een brief en moet dan op een bepaalde dag tussen 10 en 11 bellen als je interesse hebt).
Princesspres schreef:wil er iemand morgem buiterijden of wandelen? Of weet er iemand of het buiten uberhaupt te doen is? ik ben lekker vroeg want ik ga wouter naar zn workie brengen
2x 30 minuten
Ireen_ schreef:Binar schreef:Ireen, wat gaaf dat je missch kan verhuizen!! Ruimer en toch goedkoper is altijd leuk!! Wel ff kijken naar de buren hoor, want als je er 26 voor je hebt gehad die t niet doen, zou je bijna denken dat er iets mis moet zijn (hoop t niet voor je)
Buren zijn volgensmij geen rare mensen, maar dat weet je niet van te voren nee.. We hebben het gevraagd aan de woningbouw hoe het zat en zij vertelden dat er maar 2 mensen gereageerd hebben die ook een bezichtiging hebben gedaan, de een had ook een optie op een groter huis en heeft daar voor gekozen en de ander had toch niet genoeg geld. De andere mensen hebben allemaal niet gereageerd(je krijgt een brief en moet dan op een bepaalde dag tussen 10 en 11 bellen als je interesse hebt).
Wel lekker om even gedachten te kunnen verzetten zo'n nieuw huisje.. en een mooie muur uitkiezen voor het canvas doek van Evita
Princesspres schreef:john weer een nieuwe pagina, het zal weer eens niet zo zijnhahaah
wil er iemand morgem buiterijden of wandelen? Of weet er iemand of het buiten uberhaupt te doen is? ik ben lekker vroeg want ik ga wouter naar zn workie brengen
o,o,o zit er iemand x factor te kijken?
Zagen jullie net die gast met dat donkere haar? Hij zong best goed maar mega gay, en was dus HETERO! Is dat een afgang op de tv![]()
maargoed geloof niet dat er iemand intrapt dat hij geen homo is hoor...
Hooow wat heb ik weer gelachen, top programma!
En jan smit de faker.. ppffff schreeuwlelijk hihi sybje schreef:Princesspres schreef:john weer een nieuwe pagina, het zal weer eens niet zo zijnhahaah
wil er iemand morgem buiterijden of wandelen? Of weet er iemand of het buiten uberhaupt te doen is? ik ben lekker vroeg want ik ga wouter naar zn workie brengen
Zagen jullie net die gast met dat donkere haar? Hij zong best goed maar mega gay, en was dus HETERO! Is dat een afgang op de tv![]()
jaaaa ik zag het! hahaha ik dacht ook dattie gay wasEn jan smit de faker.. ppffff schreeuwlelijk hihi
Princesspres schreef:john weer een nieuwe pagina, het zal weer eens niet zo zijnhahaah
hihihi
maar ga dan eerst even omkleden opmaken enzoo wat vind jij handig qua tijd?
Princesspres schreef:nee is inderdaad geen ideale situatie om het op tv te doen...
Maar nu ik er over nadenk....
Waarom niet?! Dan weet gelijk iedereen het en hoe je het niet 100 keer te vertellen![]()
nou nous zal het er dan eindelijk van gaan komenhihihi
ehmm ik moet wouter om acht uur op zijn werk brengen . Dus best wel vroegmaar ga dan eerst even omkleden opmaken enzoo wat vind jij handig qua tijd?
Heb je zin om mee te gaan naar primark? Wil even een shirtje of een trui kopen![]()
xx

( ik ga er denk ik op
even proberen )
en dan een mooi plekje.
) slaap lekker iedereen!