Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
meelen schreef:mntj schreef:bha het regent weer.
Ja bah, maar ik heb gehoord dat het aan het einde van de middag op gaat klaren.
Ik heb het nu maar koud.
Ga zo maar ff rondje met het hondje en dan nog een tukkie doen in m'n warme bedje![]()
Heb toch nog lekker vakantie, dus dat mag whahaha
mntj schreef:Nicole1995 schreef:Ga zo weer ff naar stal,husby gaat buis van pvc in me kast maken ja daaar heb ik personeel voor hihihih voor me zwepen ...hij vallen elke keer op de grond eerst ff naar de gammma,moetw eg hoor ik doei
erg handig had ik ook in mn andere kast.
doegie.
_sandra schreef:LIQUITA schreef:Ik heb gisteravond voor het eerst gereden in een drukke bak. In het begin wel een beetje lastig omdat ik First nog niet zo makkelijk terug kan rijden. Uiteindelijk ging het wel beter. Heb gelijk voor a.s. vrijdag een afspraakje gemaakt met Grardus voor een privélesje. Ik wil dat een beetje gaan afwisselen met Erna (als Erna dat ook wilt natuurlijk).
leuk, ik heb vrijdag ook les ! maar dan van erna. hoe laat moet je?
Nicole1995 schreef:_sandra schreef:ben erg blij met mijn kado van jullie liquita!!! heb ik toch al stukje van mijn trailer in huis! hahahaha nu de rest nog!
Vertel vertel wat heb je gekregen
_sandra schreef:een hooinet en twee van die veiligheids halster riemen. of hoe het ook heet hihi. erg blij mee in ieder geval hahaha
.
.