Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
snap dat je niet zo blij bent zeg
echt K.ut
Gisteren reed ik op Sproet, en eergisteren nog een bosrit op Danny, dat waren de leukste vond ik zelf. Strandrit had ik een vraagteken bij gezet bij het schema, want dat moest je doen als je het niet zeker wist maar ze hebben het niet eens aan mij gevraagd en mij dus gewoon doorgestreept daarmee. jammer maargoed zo goed kan ik niet rijden dus het is ook wel weer ok
_Irene11_ schreef:Ik heb er wel een van jou op Partner. Het duurt nog *even kijken* 73 minuten (het downloaden dan hè, dan moet ik ze ook nog eens uploaden)![]()
Ik ga even slapen

_Undercover schreef:Irene is van Shamira afgevallen tijdens het springen.
En Angela heeft op Partner, Zaartje, Jip en Iris gereden.
Partner was sloom, en Zaartje en Iris riepen de hele tijd naar elkaar
Ze hebben het leuk, ze zijn met een supergrote groep!
Meer dan 50 mensen!
xApple schreef:Ik kreeg net een smsje van Angela, dat ze het helemaal niet zo leuk vindt...![]()
Ze mocht ook niet mee op strandrit, terwijl ze al 8 jaar rijdt ofzo?
En de groep vindt ze te groot, zonde want in zo'n grote groep lijkt me juist
dat er altijd wel iemand voor je bijzit..

xTralala schreef:_Undercover schreef:Irene is van Shamira afgevallen tijdens het springen.
En Angela heeft op Partner, Zaartje, Jip en Iris gereden.
Partner was sloom, en Zaartje en Iris riepen de hele tijd naar elkaar
Ze hebben het leuk, ze zijn met een supergrote groep!
Meer dan 50 mensen!
ahum? volgens mij waren het er maar 40
xTralala schreef:xApple schreef:Ik kreeg net een smsje van Angela, dat ze het helemaal niet zo leuk vindt...![]()
Ze mocht ook niet mee op strandrit, terwijl ze al 8 jaar rijdt ofzo?
En de groep vindt ze te groot, zonde want in zo'n grote groep lijkt me juist
dat er altijd wel iemand voor je bijzit..
Jah, maar angela durfte niet te galoperen, dan moet je ook niet op het strand zijn
StillAngel schreef:xTralala schreef:
Jah, maar angela durfte niet te galoperen, dan moet je ook niet op het strand zijn
?? Ik heb zat gegallopeerd hoor alleen als ik het niet vertrouw doe ik het gewoon niet, klaar maar wie zegt dan dat ik het meteen niet kan op het strand? vind ik een beetje vage opmerking dan..heb trouwens leuke foto's van je al op me hyves

[/quote]
[/quote]