MiltonB schreef:moeten we ook even datums gaan prikken, hij kan niet altijd want hij kookt ook op een boot en is dan een week weg
ooh koken is ook leuk hahahahahahaha
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
MiltonB schreef:LIQUITA schreef:Ik denk dat we een meelezer hebben, maar weet het niet zeker. kijk maar even naar de namen onder aan, wat denken jullie???
gezellie toch![]()
kunnen ze alle roddels bij houden
MiltonB schreef:Sjeemig, en hoe gaat het nu ???ik had wat spierpijn van kamp, ging zaterdag vanmijn hurken opstaan en toen kreeg ik een hevige pijnscheut in mijn boven been, gaat wel over dacht ik.
dinsdag avond wilde ik op Mil. stappen en toen ik mijn been er lenig overheen wilde zwaaien kreeg ik het weer maar dan erger.
Chantal heeft deze kneus van het paard moeten tillen.
MiltonB schreef:ATE schreef:ach we hebben niks te verbergen dus mag iedereen mee lezen
dat bedoelde ik met de roddels, er word namenlijk te veel gesproken over dat we alles en iedereen bespreken hier.
dat zijn dan degene die nooit op bokt zijn geweest.
ik zou zeggen lees gezellig mee dan zie je het.
LIQUITA schreef:MiltonB schreef:Sjeemig, en hoe gaat het nu ???ik had wat spierpijn van kamp, ging zaterdag vanmijn hurken opstaan en toen kreeg ik een hevige pijnscheut in mijn boven been, gaat wel over dacht ik.
dinsdag avond wilde ik op Mil. stappen en toen ik mijn been er lenig overheen wilde zwaaien kreeg ik het weer maar dan erger.
Chantal heeft deze kneus van het paard moeten tillen.
MiltonB schreef:Nou ja, misschien wil ik wel een keertje. Ik wil eerst morgen even afwachten, misschien moet ik wel 3 x per dag een half uur wandelen, dan heb ik het druk genoeg, hihi. Maar erg bedankt voor het aanbodgaat wel als ik me rustig hou.
voorlopig maar even niet rijden denk ik.
dus als je zin hebt Liquita
LIQUITA schreef:MiltonB schreef:Nou ja, misschien wil ik wel een keertje. Ik wil eerst morgen even afwachten, misschien moet ik wel 3 x per dag een half uur wandelen, dan heb ik het druk genoeg, hihi. Maar erg bedankt voor het aanbodgaat wel als ik me rustig hou.
voorlopig maar even niet rijden denk ik.
dus als je zin hebt Liquita