Duimen jullie even dat het nog twee uurtjes droog blijft? Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

AnnemiekvM schreef:Zo, net uit school. Gedoucht en weer aangekleed. Nu weer terug naar school. Daar eten en naar de kerk! We hebbeb Paasviering.
Gisteren nog een leuk ritje met Tommie gemaakt. Tussendoor even gewisseld met een stalgenootje. Zij heeft ook een haflinger, maar dan iets braver dan Tom! Maar ze hebben zich gisteren beide voorbeeldig gedragen in het bos. En dat zonder bit hihi.

We reden de stal weer in en toen begon het te druppelen, wat een geluk!
Toen was het nog erg zoeken en wennen op hem. Maar hij liep vandaag na een half uur echt héérlijk hele stukken, wat was dat genieten zeg! Ook nog bezig geweest met stap-galop, middendraf en 2x een galopswissel gemaakt. Waarbij er 1 zo makkelijk ging voor me gevoel dat ik een gilletje gaf, effect: paard nam een sprintje.
De eigenaresse vond het ook heel goed gaan, echt een compliment als zij dat zegt. En wat kan dat paard in galop kleine voltes draaien! Wel hard werken zo'n paard hoor, hij is niet heel moeilijk maar ook niet heel makkelijk. Je moet hem echt bezig houden.
Maar het heerlijke rijden op Smur maakt het wel een beetje goed. En ze zei dat het niet de laatste keer was voor mij op Murdock.

hopelijk blijft het droog
Shetjjee__x schreef:heej
heb ff snel bijgelezen want ga zo naar manege
@Xandra: Leuk dat ik tijdelijk van jou les krijg
@Roos: Leuk dat je wee rop hem hebt gereden
@Kelsey: Leuk dat je weer eens op Otis mocht
't is nu wel droog, maar vanochtend regende het opeens 2 minuutjes ofzohopelijk blijft het droog

Vast en zeker heel leerzaam!!!
Wormenkuur
(Vergeet de laatste tijd alles)