Cross met ons mee, in 't Reelaer topic deel 2!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

PrimaDonna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-09 10:53

Afbeelding

Anoniem

Re: Cross met ons mee, in 't Reelaer topic deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-09 14:35

Echt lief zeg :D

Ik ga vanavond naar Italie :D

mvs

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-09 17:19

T is ook al een groot veulen toch? of lijkt dat maar zo :+
oww. Ik nam dat Toscana door Catanzaro was gedekt ook alleen maar aan aangezien Jiske foto's op der hyves had geplaatst :P Hij mocht dus gewoon even oefenen ;)
Laatst bijgewerkt door mvs op 17-04-09 17:48, in het totaal 1 keer bewerkt

_BLOEMPOTJE

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-09 17:41

mooi veulen zeg :oo

PrimaDonna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-09 21:06

mvs; dat lijkt maar zo, de foto is van onder genomen en dan lijkt alles groter ;)
ik vind het ook een schatje :D
hoop dat ik ze dit jaar zie, de veulens van vorig jaar kwamen ook precies de week dat ik op jt was terug op stal :)

mvs

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-09 21:57

oww das wle leuk :D meestal staan ze toch bij iemand thuis met zn alle lekker te groeien :D ??

Mara ook op de andere foto's lijkt Coco haar veulentje al groot hoor!! ben benieuwd hoe ze alledrie gaan heten :j

Farah_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-09 22:03

Het veulen van Coco is ook best groot hoor! Zeker als je bedenkt dat Coco echt maar een kleine merrie is natuurlijk..... Maarja, dader / vader is onbekend :D

mvs

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-09 22:05

jammer dat ze dat niet weten.. wordt dus gewoon maar afwachten hoe ze er over twee jaar uitziet en wat voor karakter ze heeft ? of hebben jullie al wel een sterk vermoeden ;)

Freekjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-09 22:36

en wat wordt het thema dit jaar voor de veulen namen ?!?! :D ben zo benieuwd!

mvs

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-09 22:38

ja idd :D ben ook benieuwd hopenlijk Lion king he :=

Freekjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-09 22:49

jah idd !! dat zijn egt leuke name dan ! :)

Freekjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-09 22:52

jah ik kom op tijd ! wrom ben je nie gwoon op msn dan ? :P

je hebt je reactie egt alweer verwijderd XD

naath

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-09 08:09

Olijkje schreef:
naath schreef:
Hooooi!
De meiden die in week 31 gaan, hebben die al een keus voor een pony/paard en welke :D ?
Ik wil, net zoals vorig jaar, op Ginny :+:

Ja.. Op tam (eigen pony) :Y)

Oke leuk!
Ben je al eens eerder op JT (met je pony) geweest :D ?

Annie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-09 08:22

Lang niet gesproken hier stiekum omdat ik heeeel erg jaloers ben,
dat ik dit jaar niet op jt ga. ;(

naath

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-09 08:35

Heee Annieeee! :D
Waarom ging je dit jaar ookalweer niet ??

naath

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-09 08:40

Wat grappig trouwens, ik sta op het eerste filmpje met Ginny in de beginpost :D

_Iriss

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-09 09:25

Annie_ schreef:
Lang niet gesproken hier stiekum omdat ik heeeel erg jaloers ben,
dat ik dit jaar niet op jt ga. ;(

wel jammer ja :j

_Iriss

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-09 09:26

naath schreef:
Wat grappig trouwens, ik sta op het eerste filmpje met Ginny in de beginpost :D

Ik ook eerste jaar met kelt, filmpje. En tweede jaar ergens op een foto met Iris _O-

Liseef

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-09 09:52

Haha, lief veulen :P

Over grote veulens gesproken... M'n merrie is 1.47m, d'r veulen zal nu ongeveer 1.37m zijn, en die is net 11 maanden. Ik ben benieuwd hoe groot ze gaat worden, want volgens mij is dit toch wel behoorlijk groot voor haar leeftijd? :P

AAAAAAAH Ik heb echt zoveel zin in 't Reelaer, de ene dag nog meer dan de andere := Het duurt te lang :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-09 11:19

Nog 112 dagen. Gaat al snel. xD Nog 2688 uren en nog 161279 minuten. 8D

Olijkje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-09 13:18

Babico3 schreef:
Nog 112 dagen. Gaat al snel. xD Nog 2688 uren en nog 161279 minuten. 8D

:7

Olijkje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-09 13:19

naath schreef:
Olijkje schreef:

Ja.. Op tam (eigen pony) :Y)

Oke leuk!
Ben je al eens eerder op JT (met je pony) geweest :D ?

Nee, nog nooit, dus extra spannend :P

mvs

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-09 21:24

wij hebben nog minder dagen :d 75 volgens mij nog maar :j

mar_leen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-09 09:37

haha ik nog minder dagen 69 jeeee haha ;)
heb nu ook een nieuwe camera gekocht die ik mee kan nemen op trec tocht :P heb er echt al zooo veel zin in!!!

PrimaDonna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-09 09:57

GOEDEMORGEN!
Ik moet even mijn verhaal bij jullie kwijt! :)

Net een film waar ik in zat

Nou meiden wat ik gisteren allemaal weer heb mee gemaakt bij het oppassen.
Ik pas altijd op, op 3 kinderen, nou en gisteren werd het later omdat de ouders een feest van de zaak hadden. De oudste die is 13 en daar kwamen wat vrienden van, allemaal jongens dus ik meteen al nou leuk haha. Maar ze gingen buiten op het grasveld wat zo groot als een voetbalveld is, op de trampoline zitten. Het was toen nog wel licht dus ik hield ze beetje in de gaten wat ze allemaal deden want ja ik ben toch verantwoordelijk op dat moment voor die kinderen. Het was toen net donker aan het worden en na een uurtje zag ik ze helemaal niet meer, had de oudste toen ondertussen al gebeld van, ja ik wil dat jullie straks of naar binnen gaan of op het terras komen zitten zodat ik jullie gewoon kan zien. Na een kwartiertje zag ik ineens 2 lampjes van een fiets voorbij het huis schieten, dit bleken 2 jongens te zijn, 1 daarvan bracht die ander naar huis. Nou was verder allemaal goed nog niets aan de hand. Ik rustig tv kijken met de middelste. Nou toen ineens om half 10 ging de bel, dus ik huh wie belt er nou weer aan. Bleek dus de bel van de poort vooraan te zijn, dus ik nam de telefoon op, bleek dat het de oudste was, beetje in paniek en ik moest gauw komen. Dus ik de middelste erbij gehaald gezegd dat hij het hek open moest doen want die jongens en die oudste stonden buiten het hek (waren door de heg gegaan zo op de weg), nou ik er heen gelopen, kinderen beetje in paniek, ineens een jongen; ja er loopt daar iemand en daar staat een auto. Dus ik keek om de hoek zag ik ineens iemand op de weg lopen dus ik meteen, jongens jullie gaan nu met mij mee naar binnen en wil even alles rustig horen. Nou via de poort contact gehouden met de middelste en gezegd dat hij meteen de poort dicht moest doen, nou hij dat gedaan. Ik met die mensen allemaal naar binnen gegaan. Ze waren allemaal in paniek, ik zelf ook want ja wat moest ik nu. Eerst al die kinderen laten praten, bleek dus dat er een auto steeds langs reed en dan stopten, lichten uit deed en weer verder reed. De oudste had ook achter op het pad een man zien rennen die zijn capuchon op deed en heel snel weg renden. Ineens die jongen die, die andere naar huis had gebracht; ja ik was bedreigd door die gast met een vlindermes, nou echt mijn hart die ging te keer, ik stond te trillen als een gek. Ik meteen mijn moeder gebeld, verhaal gedaan, zij mij het lokale nummer van de politie gegeven. Op een gegeven moment was het weer iets rustiger totdat een paar jongens weer in paniek raakten omdat ze die auto steeds weer voorbij zagen rijden en zagen stoppen. Ik een tijdje ook gekeken en bleek dus gewoon dezelfde auto te zijn. Ik weer mijn moeder gebeld, ik moest METEEN de politie bellen. Ik meteen de politie bellen, nou en ik kan je vertellen met zoveel kinderen om je heen kan dat best moeilijk zijn. Nou ik me verhaal gedaan eerst aan een agente, moest wat dingen doorgeven, daarna werd ik door verbonden met een agent. Weer me verhaal gedaan, uitgelegd en ik moest de leeftijd van de oudste geven en van mij, 13 en 17 jaar oud en de kinderen die hier zijn, zijn tussen de 4 en 17. (De 4 jarige lag heerlijk boven te slapen en die andere waren allemaal tussen de 13 en 17, volg je het nog?) Nou doordat ik dus dat had gezegd wist die agent niet hoe gauw hij moest komen. Opgehangen en mijn moeder gebeld, verteld dat de politie eraan kwam en ik maar moest wachten.
Ondertussen zagen we die auto telkens rijden en stoppen en stilstaan en weer rijden. Werd ik ineens gebeld op mijn mobiel, bleek mijn vader het te zijn, ja ik kom er nu aan en ik bel je als ik voor de poort sta. Nou dat vond ik toch wel fijn, werd ook wat rustiger maar had toch nog een raar gevoel.
Kinderen allemaal in paniek, ouders bellen, namen niet op. Ik had de ouders van mijn oppaskinderen ook al 10x gebeld, werd ook niet opgenomen. NOU IS TOCH NET EEN FILM WAAR IK IN ZAT. NU komt het mooie, word ik gebeld door mijn vader, ja eef heb de politie net gesproken TUUUUUUT TUUUUUT. Paaap? hallo...? telefoon dood, ENG! neeee. Huistelefoon gaat, de politie, jaa we rijden hier met 3 auto's rond en houden het goed in de gaten. Ik gevraagd wat ik met de kinderen moest want wou ze echt niet naar huis laten gaan in dat donker. Nou om het verhaal even aan een eind te brengen, de kinderen zijn opgehaald door een moeder. Politie is blijven rond rijden, voelde me meteen veel fijner. Me vader had de politie ook nog gezien toen hij weer even langs kwam om mijn oplader te brengen.
Nou en dan moet je dit verhaal weer vertellen aan de ouders van mijn oppaskinderen, ook beetje onrustig maar uiteindelijk is het allemaal goed gekomen en heb ik heerlijk geslapen MAAR HET WAS NET EEN FILM WAAR IK IN ZAT!

Nou meiden hopelijk begrepen jullie het een beetje, ik zelf haal alles echt door elkaar, het ging zo snel allemaal en wil dit nooit meer meemaken. Hebben jullie vragen erover, vraag ze :P