Maaikeee schreef:Jaa idd, echt raar dat ze je niet bellen!
Of ze hebben het wel geprobeerd maar je was der niet, maar probeer het dan nog 10 keer
Jaaa precies, of ze zijn me gewoon vergeten
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Maaikeee schreef:Jaa idd, echt raar dat ze je niet bellen!
Of ze hebben het wel geprobeerd maar je was der niet, maar probeer het dan nog 10 keer
Kirsten_S schreef:Ik vraag het maandag nog wel effe , want dan moet ik toch rijden en dan is liesbeth er...

Maaikeee schreef:Kirsten_S schreef:Ik vraag het maandag nog wel effe , want dan moet ik toch rijden en dan is liesbeth er...
Op woensdag is vanaf half 9 voor eigen paarden volgens mij bedoeld de dressuur les
Is goed, ik wil best ook wel om half 5 voor een keer, ik wil zowiezo nog keer ff dressuren!

Jane_ schreef:Ik ben al bezig met wat dingenvoor het nieuwe topic en ik wil nu alvast van de mensen die er zijn! een foto van jou en je bijrijpaard, eigen paard, of lievelingspaard hebben! rijfoto en portret het liefst!
!
Maaikeee schreef:Ik heb wel me les al van zaterdag afgezegd, maar als je idd zou willen vragen of ik der om half 5 dan ook bij kan?
Dat zou wel fijn zijn!
Moeten we gewoon even aan sandra vragen of ze op onze houding wil letten en nog tips heeft![]()
En dan gaan we gewoon lekker rijden zaterdag!
.

Yaraa schreef:Nadine, GEFELICITEERDD!!
woowwieee Nederland was goed gister!! gewoon 4-1.. lekker dann!! Zijn ze gewoon 1e van de poule!!
Kirsten, waar werk je??
enne Melis ik ga vanavond ook uit!!![]()
misschien zie ik je wel!
Astor schreef:Voor MelJane_ schreef:Ik ben al bezig met wat dingenvoor het nieuwe topic en ik wil nu alvast van de mensen die er zijn! een foto van jou en je bijrijpaard, eigen paard, of lievelingspaard hebben! rijfoto en portret het liefst!
Broccoli schreef:Nadine = dom.
Wat wordt er bedoeld met portretfoto?![]()
zolang het maar geen rijfoto is

Melanieetjuh schreef:Jane_ schreef:Ik ben al bezig met wat dingenvoor het nieuwe topic en ik wil nu alvast van de mensen die er zijn! een foto van jou en je bijrijpaard, eigen paard, of lievelingspaard hebben! rijfoto en portret het liefst!
Weet iemand hoeveel foto's het mogen zijn?!

Broccoli schreef:Ik heb wel een stukje geschreven voor het knollengezeur, maar dat heb ik naar een ander mailadres gestuurd??
Jubileum@rsva.nl dacht ik?

Melanieetjuh schreef:Bij mij doet ie het.
!
. En mijn foto staat ertussen