Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
jarrah schreef:
desyma schreef:Niks gescheurd of gebroken?
helemaal vergeten jullie even op de hoogte te brengen... supersuf van mij 

desyma schreef:Staat je weer netjes. Ons zo lang in spanning houden!
Gelukkig maar. Niks gebroken of gescheurd.

tussen 9 en 7 heb je die donkere dwars streepjes, daar had hij een stel boxen en bij 15 ongeveer stond de rest...M'n apartementje stond ongeveer waar de 1 staat vlakbij de main office...Dat werd dus gewoon allemaal met de auto gereden. Het hele gras stuk bovenlangs staat er niet eens op, nam je de rubberroad ongeveer een kilometer naar boventoe kon je helemaal bovenlangs rijden met paard kwam je ergens aan de andere kant aan. Enige wattie zei toen ik de eerste dag een tour kreeg daar ook langs "if you come of your horse here you better hope it waits for you cause it's a long walk back home".
Hij had het eerste uur zelfs een driekoppige fanclub aan zijn kont hangen
Maar hij redt zich prima hoor en ze hebben hem heel gelaten voor de les - pfew!
lekker rustig . Woogy schreef:Fijn!! ik heb gvd weer mok aan m'n Pony hangen...zwaar geirriteerd als ik al ben krijg ik dit er ook nog eens bovenop!!!
Maar mok daar hebben meer paarden last van op het moment.Vervelend is het zeker wel.
Heb destijds een pot gekocht die groot genoeg was om een hele manege de winter door te helpen