fallenangel3 schreef:Liisette_ schreef:Hee emma!![]()
Zou je misschien ook een paar fototjes van mij en Troy willen schieten?Als je der tijd en zin in hebt natuurlijk !
En van mij en aglona????
En van rox en mij
? Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
fallenangel3 schreef:Liisette_ schreef:Hee emma!![]()
Zou je misschien ook een paar fototjes van mij en Troy willen schieten?Als je der tijd en zin in hebt natuurlijk !
En van mij en aglona????
?
. Moet even kijken of ik nog met Iris de dijk op ga, anders kan ik íedereen op de foto zetten. Dan kom ik foto's maken in het parcours, want binnen dat gaat echt niet. Wat vinden jullie van die springfoto?
Ben echt blij!

Wat een beroemdheden in een week zeg 

! 
) en daarna weer shakie gedronken!
. Dan moet ik even kijken of ik op tijd terug ben om Jane nog vast te leggen, die komt maar 2 mensen na jou
Melanieetjuh schreef:Ziet er geinig uit!
Astor schreef:Ik neem ook wel mijn camera mee en ik maak ook wel wat foto's van jullie dan goed?
Ze worden niet zo mooi als die van Emma maar foto;s zijn foto's hahaha.
Alleen als ik langer mag blijven anders kan het niet
dus dan kan je van mij geen foto's maken

Iriis_ schreef:Ik hoop dat ik echt een van de laatste ben in de 80, dan kun je van iedereen foto's maken Emma!
HIJ LIEP VANDAAG WEER GOED!
Dus doe morgen gewoon mee!Ben echt blij!
Hoop alleen niet dat ik er fout aan doe om morgen te gaan springen.. Maar ik denk het niet.
Heb zin in morgen!!
Straks lekker naar Jane toe met Maaike! Lekker bij Jane pitten!

! Emmaa_ schreef:Mooi zo Iris. Dan moet ik even kijken of ik op tijd terug ben om Jane nog vast te leggen, die komt maar 2 mensen na jou
Astor schreef:Ik neem ook wel mijn camera mee en ik maak ook wel wat foto's van jullie dan goed?
Ze worden niet zo mooi als die van Emma maar foto;s zijn foto's hahaha.
Alleen als ik langer mag blijven anders kan het niet

Iriis_ schreef:Dankjewel Kirsten!

Astor schreef:Kan ook volgende week maandag hoor Jane, als je dat liever hebt?
Hopen dat je iedereen op de foto kan zetten zodat ze naar de site gestuurd kunnen worden Em.
Fijne avond nog ik ga afsluiten heb hoofdpijn

maar hij vroeg de weg naar almere haven,
Kirsten_S schreef:Iriis_ schreef:Dankjewel Kirsten!
Nou moeten we het nog goed doen![]()
Astor schreef:Kan ook volgende week maandag hoor Jane, als je dat liever hebt?
Hopen dat je iedereen op de foto kan zetten zodat ze naar de site gestuurd kunnen worden Em.
Fijne avond nog ik ga afsluiten heb hoofdpijn
x Iris