Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
kooslover schreef:Ja maar die serie van Bianca was zo lekker langIk heb het einde zelfs niet eens gehaald. Romana en Ragebol, The Cap Club en Pony Club de Bokkensprong heb ik natuurlijk ook allemaal gelezen. Ik durf zelfs te beweren dat daarvan nu nog boeken in mijn kast staan.
. De rest ook wel eens maar niet de hele series
. Horsefreak schreef:Pff Pa... jij weet het beter.
Het is een ruintje, hij heet Amor, hij heeft mooie lange manen.
. Wat toevallig weer
.
). Gister heb ik een vriendin van me opgezocht in Krommenie, die woont nu samen met dr vriend dus ik moest even huisje gaan kijken
. Het huisje was erg leuk geworden (had het eerder ook al gezien). 's middags ben ik nog leuk naar de zaanse schans geweest en daar hebben we lekker toeristisch gedaan en zelf een boottocht gedaan en molens gefotografeerd (had toevallig mijn nieuwe camera bij me
).
). Maar rond kwart voor 12 lag ik weer in mijn bedje en helaas ging om 6 uur de wekker weer
.
(En garnalen zijn lekker, ohoh
). Knap dat je er zo vroeg uit kwam.
. Ik ben half vier weer klaar
. Morgen gaan die gekke bussen weer staken! Hebben ze dr nu nog geen genoeg van!! Ze rijden wel in de spits speciaal voor examen kanidaten (tussen 9 en 4 geen bussen, juist als examenkanidaten ze nodig hebben... je zou maar je examen pas om half 2 hebben, dan begint de tweede ronde... of alleen 's ochtends je examen...)
Alleen wel nadeel dat het echt druk is in die bussen dan en op de weg.
.
. Misschien kan je wel een keer met mij meerijden
. Kom ik gewoon een dagje met de auto (als ie voor de deur staat....) 
kooslover schreef:Vanochtend naar Lune geweest en ik wil erg graag naar buiten
Moeten we het even goed regelen, ik zal het morgen even opschrijven of Margret dat ook goed vind.
. Nu hopen dat je een leuke pony hebt
. Maar verder ga jij veel te vroeg weg
.
. (komt dr straks zo'n dapper 'pennymeisje' (haat die term maar weet ff geen betere) die dr wil gaan temmen
)
Maar wel hartstikke leuk Fen, is er ook nog een kansje dat Mazzel mee mag?
(het is best intensief, ook voor de pony's) (en Mazzel is niet zoveel gewend)
Trektocht wordt meestal door dezelfde begeleiding gedaan, oh, dat ga ik wel missen hoor. Ik ben de afgelopen paar jaar altijd met Tessel (en de meesten ook met Iris) op kamp geweest en dus ook trektocht. Maar goed dit wordt ook erg gaaf