Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Kirsten_S schreef:Ze heeft zichzelf toch verwent met dit halster. Mel, iedereen heeft andere wensen. Let maar op... als jij Don langer rijd ga je ook heel anders tegen dingen aankijken.
Beetje gekke vergelijking:
Ik heb geen zin om te wachten met eten tot mams thuiskomt om half acht... dus eet ik eerder... dit eten koop ik vaak zelf... zo een 10 - 15 euro aan boodschappen --> 2/3 keer in de week. Dan zit je ook al op 30 euro. 30 euro keer 4 = 120 (best erg eigenlijk, volgens mij klopt dit niet helemaal maar ik ben zowiezo wel 50 euro kwijt aan boodschappen per maand)... Debje eet gewoon lekker thuis en koopt van dat geld een halster
[/quote]
Smaken verschillen gelukkig... anders zou iedereen met de zelfde gozer willen thuiskomen Flevolander schreef:Ook zoiets is uitgaan... Laast heb ik 100 euro uitgegeven aan drank samen met een vriendin... Sommige mensen vinden dit belachelijk, tja 't is maar waar je geld aan uit wilt geven denk ik dan.. Heb overgens toen wel een fantastische avond gehad
fallenangel3 schreef:Flevolander schreef:Ook zoiets is uitgaan... Laast heb ik 100 euro uitgegeven aan drank samen met een vriendin... Sommige mensen vinden dit belachelijk, tja 't is maar waar je geld aan uit wilt geven denk ik dan.. Heb overgens toen wel een fantastische avond gehad
Precies, als ik uitga (en ik ga niet vaak uit) dan ga ik niet op centen letten. Ik spaar (ben zuinig op mijn geld) zodat als ik iets leuks wil doen of kopen dat dit ook gewoon kan.

Melanieetjuh schreef:Citaat:is maar goed ook!!
Hoezo?
Ik vind dat ik soms best mooi kan rijden! En dat mag iedereen best over zich zelf zeggen!
Als je gewoon niet opschepperig dingen naar buiten brengt, kan het geen kwaad lijkt mij?
We mogen best allemaal (de meeste) wat zelf verzekerder in onze schoenen staan. Dan kijk ik ook naar me zelf. Ik bedoel, we kunnen goed rijden? Nou, dan mag je best wel eens zeggen dat je wel goed kan rijden, en je niet zo mee laten gaan met je onzekere gevoel!

fryskhynders schreef:debby gaaf, mooi leuk halster!!!

fryskhynders schreef:ja goed![]()
hij is zondag tot gister hier geweest in bveld

Flevolander schreef:fryskhynders schreef:ja goed![]()
hij is zondag tot gister hier geweest in bveld
en lekker gesport ?
fryskhynders schreef:Flevolander schreef:
en lekker gesport ?
mwhahaha, ja heerlijk veel gefietst!!