Nu nou de verhuizing van Noah we zijn dik 2,5 uur bezig geweest met meneer op de trailer te krijgen.
Het was vreselijk druk op het erf dus iedere keer als die dacht iets eng te horen dan was meneer als een
vuurpijl uit de trailer en dan zou je zeggen daar moet die zich niet druk om maken, dus wel!
Er kwam tot 3x toe een tractor om kuilgras te brengen, er waren mensen met een caravan bezig,
kinderen druk op het erf en als klap op de vuurpijl toen noah het helemaal gehad had kwamen
twee paarden terug van buitenrit waarvan Noah helemaal lijp ging reageren druk doen hiniken
mn vriend had zijn handen vol aan hem, hij wilde maar terug bij de andere paarden maakte niet uit
welke kudde of op welke manier ik kan best over het hek en draad heen!
Vlak voordat die uit zijn dak ging waren we zo ver dat die haast zich zelf op de trailer zetten, maar
dat verrekte laatste stapje vertikte die om te doen, ik stond achter de stang en op wat voor manier
ik ook stimuleerde tot dat laatste stapje was meneer al weer de trailer uit en ik stond achter de stang
en meneer liep zo de trailer weer in en dan gooide mn vriend het touw weer naar me toe, maar
dat verrekte laatste stapje!
Toen gingen we de fase in dat noah geen stap meer richting trailer wilde doen, ook niet meer
draaien, toen twee longeerlijnen aan de trailer (zo dat ze los konden) na dit 10 gedaan te hebben
stond die op de trailer mn vriend heeft hem het laatste stukje dr letterlijk en figuurlijk in geduwd!
In de trailer ging het goed hij stond heerlijk hooi te eten alleen als we stil stonden stond die te
schrappen en te hinikken!
Aan gekomen op de nieuwe stal, is die heerlijk het land in gegaan en heeft die even lekker alle spannig
eruit gerend en gebokt en hij kan mooi lopen !!
We waren allemaal gesloopt maar het is weer gebeurt!!
ps; Noah dacht jullie zijn al de hele week aan het pielen met die korstjes van de mok ik haal ze dr wel even
af voor jullie en dat heeft die braaf gedaan!!