xan schreef:Ga ook naar bedje toe. Slaap lekker allemaal.![]()
![]()
![]()
![]()
jij ook
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
![]()
![]()
![]()

chareno schreef:xan schreef:
Dat had Chareno ook ff moeten doen, maar ze weet waarschijnlijk nog niet hoe dat moet.
nee inderdaad dat weet ik ook nog niet allemaal

![]()
![]()
![]()
lekker

ATE schreef:meelen schreef:LIQUITA........ de collage is weer TOPPIE hoor.
vooral jij op ate volgende foto is als je wedstrijd rijd
voor al 
ATE schreef:ik ga ook![]()
![]()
![]()
voor al
lekker.
meelen schreef:lekker.
Dan ga'k ook maar, alleen is ook weinig aan.
Tot Bokt
lekker droom maar van je wedstrijd

ATE schreef:meelen jij doet echt wel mee oefenen kan nog dus geen gezeur![]()

meelen schreef:Ik heb never nooit maar 1 wedstrijd gereden. Ik KAN niet rijden, ik klooi maar wat aan. Dat vind ik leuk. Ik zou mijn god niet weten met die letters langs de kant.
Dus doe maar niet, lijkt mij beter.
(dat noemen ze faalangst.....ieder heeft zo z'n handicap)
komt echt wel goed en wat dacht je dat ik doe als ik wedstrijd rij ook maar beetje aanklooien hoor 
meelen schreef:Ik heb never nooit maar 1 wedstrijd gereden. Ik KAN niet rijden, ik klooi maar wat aan. Dat vind ik leuk. Ik zou mijn god niet weten met die letters langs de kant.
Dus doe maar niet, lijkt mij beter.
(dat noemen ze faalangst.....ieder heeft zo z'n handicap)
) 
meelen schreef:Ja Xan, ik weet wel hoe het alfabet eruit ziet, maar waar zitten die letters langs de bak. Hebben die eigenlijk een alfabetische volgorde? (zie je DAT weet ik niet eens)

ATE schreef:meelen schreef:Ja Xan, ik weet wel hoe het alfabet eruit ziet, maar waar zitten die letters langs de bak. Hebben die eigenlijk een alfabetische volgorde? (zie je DAT weet ik niet eens)
nee zijn niet op alfabet volgorde maar als je begint begin je altijd bij de A en als je dan dit versje onthoud je rijd dan linkerhand de A [alle] de F [friese] de B [boeren] de M [ met] de C [centen ] de H [hebben] de E [een ] de K [ koe]

smuidra schreef:wanneer gaan jullie weer een wedstrijd rijden. Kom ik misschien wel even kijken???? Kan ik die paardenlucht weer een opsnuiven...

smuidra schreef:Het moet zijn eens opsnuiven.Ga zondag trouwens naar Manege Purmerbos. Ze hebben opendag. Om vier uur sluiten ze af met een carrousel van 16 paarden.
smuidra schreef:Het moet zijn eens opsnuiven.Ga zondag trouwens naar Manege Purmerbos. Ze hebben opendag. Om vier uur sluiten ze af met een carrousel van 16 paarden.
meelen schreef:ATE schreef:
nee zijn niet op alfabet volgorde maar als je begint begin je altijd bij de A en als je dan dit versje onthoud je rijd dan linkerhand de A [alle] de F [friese] de B [boeren] de M [ met] de C [centen ] de H [hebben] de E [een ] de K [ koe]
Haha, die is leuk.
):