Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Ik was op stage dus mijn moeder heeft nog maar een keer gebeld, weer iemand die er niks van wist en dus ook niet wist of het verstuurd was. Via de mail kon helaas niet, dus het enige wat we konden doen was dat we het vanmiddag op konden komen halen in hazerswoudedorp
vera23 schreef:maaarrrrrrrr gelukkig is het lang licht dus kunnen we er toch mss nog iets van mij pikken
Ireentjuh schreef:Aaah![]()
Ik ben lekker toch wat eerder klaar dan verwacht vandaag
Baal alleen wel een beetje.. ik had vorige week donderdag Meursing gebeld of ze de rontgenfoto's en gegevens uit de onderzoeken van Evita naar mij of de Vallei op wilden sturen omdat Evita voor verder onderzoek gaat. Was allemaal prima en ze zou het per post versturen..
Het duurde wel erg lang dus woensdag nog een keer gebeld dat ik het graag vandaag wilde hebben. o, oja.. Evita, dat had ze wel ergens zien liggen.. ze wist niet of het al verstuurd was maar zou er gisteren achteraan gaan dat het echt op de post werd gedaan.
Vandaag bij de post.. nog niksIk was op stage dus mijn moeder heeft nog maar een keer gebeld, weer iemand die er niks van wist en dus ook niet wist of het verstuurd was. Via de mail kon helaas niet, dus het enige wat we konden doen was dat we het vanmiddag op konden komen halen in hazerswoudedorp
![]()
Beetje jammer, want ik had toen ik vorige week belde al gezegd dat ik vrijdag een afspraak had!
Maargoed, dan maar zonder foto's en gegevens (op de foto's waren toch geen gekke dingen te zien volgens de veeartsen bij meursing), maar baal er wel een beetje van zeg!
... hopen dat als je de foto s hebt dat je dan de goede heb...z o suinig gaan ze er blijkbaar niet mee om 
spettertjuh schreef:Vervelend zijn dat soort dingen altijd. Volgens mij hebben ze het niet opgestuurd en zijn het dus gewoon vergeten of wilden het niet opsturen (kan ook natuurlijk).
Veel succes Irene morgen met Evita en ik hoop aan de ene kant dat er iets uitkomt en aan de andere kant niet natuurlijk.
Helaas kan ik er morgen niet bij zijn. Had me wel leuk geleken... staat ook een beetje stom :S
misschien moeten ze nog verder onderzoek doen dan.