Stal midden Delfland roddels deel 3 ...

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

spettertjuh

Re: Stal midden Delfland roddels deel 3 ...

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-07 14:41

Jahhhhhhhhhhhhhhhhhh zielig hè??????? nou kan ik niet in de zon zitten vanmiddag en ben ik heel erg zielig............jaja..... Knipoog

Zondebokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-07 14:46

nou hier nog 1 hoor Knipoog

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-07 14:54

zielig zijn wij toch hè? Ach gut

Zondebokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-07 14:55

ja heeel sneu .... Bloos Knipoog

Zondebokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-07 14:55

maaarrrrrrrr gelukkig is het lang licht dus kunnen we er toch mss nog iets van mij pikken Knipoog

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-07 15:08

Aaah Ach gut Haha!
Ik ben lekker toch wat eerder klaar dan verwacht vandaag Lachen

Baal alleen wel een beetje.. ik had vorige week donderdag Meursing gebeld of ze de rontgenfoto's en gegevens uit de onderzoeken van Evita naar mij of de Vallei op wilden sturen omdat Evita voor verder onderzoek gaat. Was allemaal prima en ze zou het per post versturen..
Het duurde wel erg lang dus woensdag nog een keer gebeld dat ik het graag vandaag wilde hebben. o, oja.. Evita, dat had ze wel ergens zien liggen.. ze wist niet of het al verstuurd was maar zou er gisteren achteraan gaan dat het echt op de post werd gedaan.
Vandaag bij de post.. nog niks Boos! Ik was op stage dus mijn moeder heeft nog maar een keer gebeld, weer iemand die er niks van wist en dus ook niet wist of het verstuurd was. Via de mail kon helaas niet, dus het enige wat we konden doen was dat we het vanmiddag op konden komen halen in hazerswoudedorp Frusty
Beetje jammer, want ik had toen ik vorige week belde al gezegd dat ik vrijdag een afspraak had!
Maargoed, dan maar zonder foto's en gegevens (op de foto's waren toch geen gekke dingen te zien volgens de veeartsen bij meursing), maar baal er wel een beetje van zeg!

woewa

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-07 15:10

nou hoop het voor jullieeee

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-07 15:11

vera23 schreef:
maaarrrrrrrr gelukkig is het lang licht dus kunnen we er toch mss nog iets van mij pikken Knipoog

Ik niet Vera ben al aan het werk vanaf 7 uur vanmorgenen moet door tot 21:00 uur (zucht) en morgen ook nog zo'n heerlijke lange werkdag, baal er wel van maar ja het levert genoeg op. Kan ik weer iets leuks doen voor de paarden toch?

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-07 15:13

Ireentjuh schreef:
Aaah Ach gut Haha!
Ik ben lekker toch wat eerder klaar dan verwacht vandaag Lachen

Baal alleen wel een beetje.. ik had vorige week donderdag Meursing gebeld of ze de rontgenfoto's en gegevens uit de onderzoeken van Evita naar mij of de Vallei op wilden sturen omdat Evita voor verder onderzoek gaat. Was allemaal prima en ze zou het per post versturen..
Het duurde wel erg lang dus woensdag nog een keer gebeld dat ik het graag vandaag wilde hebben. o, oja.. Evita, dat had ze wel ergens zien liggen.. ze wist niet of het al verstuurd was maar zou er gisteren achteraan gaan dat het echt op de post werd gedaan.
Vandaag bij de post.. nog niks Boos! Ik was op stage dus mijn moeder heeft nog maar een keer gebeld, weer iemand die er niks van wist en dus ook niet wist of het verstuurd was. Via de mail kon helaas niet, dus het enige wat we konden doen was dat we het vanmiddag op konden komen halen in hazerswoudedorp Frusty
Beetje jammer, want ik had toen ik vorige week belde al gezegd dat ik vrijdag een afspraak had!
Maargoed, dan maar zonder foto's en gegevens (op de foto's waren toch geen gekke dingen te zien volgens de veeartsen bij meursing), maar baal er wel een beetje van zeg!

Vervelend zijn dat soort dingen altijd. Volgens mij hebben ze het niet opgestuurd en zijn het dus gewoon vergeten of wilden het niet opsturen (kan ook natuurlijk).

Veel succes Irene morgen met Evita en ik hoop aan de ene kant dat er iets uitkomt en aan de andere kant niet natuurlijk.

woewa

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-07 15:13

das waar kaar (hihi dat rijmt)
kun ja als je pauze heb niet naar buiten?

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-07 15:15

Wij hebben geen lunchpauzes in de beveiliging, wij eten snel tussendoor en roken ook tussendoor enz. tot het plassen aan toe.........dus ...... helaas voor mij echt geen zonnetje.........

Zondebokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-07 15:16

jeetje dat is slordig zeg Boos! ... hopen dat als je de foto s hebt dat je dan de goede heb...z o suinig gaan ze er blijkbaar niet mee om Bloos

oh kaar ja dan word het net donker Verdrietig

woewa

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-07 15:16

das k*t nouja .....

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-07 15:20

ja ik weet het maar het is nou eenmaal zo in de beveiliging dus ... ben het wel gewend.......maar het is een lange zit hoor zo drie dagen achter elkaar.......Is wel lachen want er komen al heel wat ambtenaren naar me toe met vragen als: Jij zat hier toch gisteren ook al de hele dag, en vandaag ook ?????!!!!!!!! Ze begrijpen het dan niet goed of twijfelen aan zichzelf. Maar ja met 5 zieke collega's moet ik wel, kan moeilijk om drie uur de toko dichtgooien en alle ambtenaren naar huis sturen.....hahahha .....zou wel een stund zijn zeg.......

woewa

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-07 15:27

ik weet nogsteeds niet waar je werkt kaar maar lijkt me tog niet leuk oom zo lang te werken
ik heb een week van 8 tpt 6/half 7 gewerkt en vond het al zwaar genoeg!!!

woewa

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-07 15:28

nou ik ga doeiii

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-07 15:35

spettertjuh schreef:
Vervelend zijn dat soort dingen altijd. Volgens mij hebben ze het niet opgestuurd en zijn het dus gewoon vergeten of wilden het niet opsturen (kan ook natuurlijk).

Veel succes Irene morgen met Evita en ik hoop aan de ene kant dat er iets uitkomt en aan de andere kant niet natuurlijk.

Ja daar heb ik ook al aan zitten denken.. misschien bang dat andere veeartsen op die foto's waar zij niks op zagen wel iets zien, of misschien vinden ze het vervelend dat ik naar een andere kliniek ga (maar ik heb goed uitgelegd dat dat is voor verder onderzoek met een apparaat dat zij niet hebben.)

En bedankt, ik hoop wel dat ze iets kunnen vinden.. want er is iets al langere tijd mis dat is zeker, maar ik wil zo graag weten wat het is en of ze er wel of niet iets aan kunnen doen!

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-07 16:06

Ehmmm ja natuurlijk hoop je dat ze iets vinden, beetje dom van mij om dat te zeggen. sorry Blond Blond

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-07 16:11

haha nee joh geeft niet!
Zie dat mijn "en bedankt" er ook een beetje stom staat, ik bedoel gewoon bedankt hoor Knipoog

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-07 16:24

weet ik wel maar het is toch een beetje dom van me omdat Evita al zo lang last heeft en niemand die iets weet!!!!!!!!!!!!!

djinnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-07 16:32

Nou Irene, morgen zeker veel succes gewenst natuurlijk. Het zou fijn zijn als ze iets vinden waar ze inderdaad wat mee kunnen. Zodat je er actief mee aan de slag kan en er een mooi vooruitzicht aan vast zit. Dat aanmodderen is ook niets Haha!

@Karin: pfff, balen zeg, zo lang moeten werken! Succes in ieder geval!

Vandaag heeft Moonlight een onvrijwillige dag vrij. Gisteren kreeg ik al pijn aan mijn rug, zodat ik als oma van mijn knollie moest stappen en vandaag is dat alleen maar erger. Dus ga maar even rustig aan doen. Wel even stalletje uitmesten en knollie even losgooien, maar rustig aan, dan breekt het lijntje niet... Knipoog

Xeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-07 16:41

arme iedereen die zolang moet werken Verdrietig

xMarieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-07 17:26

Wat vervelend Irene Huilen Helaas kan ik er morgen niet bij zijn. Had me wel leuk geleken... staat ook een beetje stom :S
Krijg je direct de uitslag of duurt dat dan nog ff?

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-07 17:55

ja jammer Marieke! Als het goed is weet ik wel gelijk na het onderzoek hoe en wat Lachen misschien moeten ze nog verder onderzoek doen dan.

Paradox_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-07 18:01

bah wat vervelend zeg! nou iedereen die pijn heeft of lang moet werken sterkte Knipoog