Wie rijden er carrousel?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

_Nikkii

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-11 13:48

*knip*
Laatst bijgewerkt door _Nikkii op 31-01-19 17:51, in het totaal 1 keer bewerkt

Gass

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-11 18:32

Jeeeey wij zijn 2e geworden!
Dat hadden wij na de laatste training nooit verwacht... plotseling nog meerdere paardenwissels, en een ruiter die een klap op haar voet had gehad van een paard en toch persé mee wilde rijden vandaag, ook al liep ze op krukken en was het tot op het laatste moment spannend of ze uberhaupt haar laarzen aan ging krijgen. :D

blizzart

Re: Wie rijden er carrousel?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-11 18:42

echt super van jullie

Imago01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-11 18:49

Gefeliciteerd allemaal met de mooie uitslagen.

Voor ons team helaas niet. Wij zijn 8e geworden (van de 9) en gedegradeerd. Mijn carrousel leenpaard was vréselijk braaf en ik heb zelf heerlijk gereden. Alleen was dit mijn laatste keer carrousellen. Mijn paard heb ik een maand geleden op een andere stal gezet dus heb de mogelijkheden niet meer.
Wel erg jammer, had het seizoen en mijn "carrouselcarrière" graag anders afgesloten. Zo begonnen we met ons team 3 jaar terug, werden meteen 1e en promotie. En nu dus weer 'terug bij af'. Jammer voor de mensen die doorgaan maar een groot aantal stopt ook. Misschien dat ze volgend jaar weer lekker kunnen knallen.
Helaas stond er op onze protocollen héél weinig commentaar. Eigenlijk kan ik er helemaal níets mee. Erg jammer ook...

Video ga ik van de week even kijken...

Iedereen nogmaals gefeliciteerd, maar ik heb hierbij afscheid moeten nemen. Jammer, want ik heb er altijd veel plezier in gehad!

Kiimm_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-11 18:55

Op onze protocollen stond ook heel weinig commentaar. Dan geven ze een laag cijfer, maar geen advies of iets waarom we zo'n laag punt hadden. Beetje jammer. Verder heb ik een hele leuke dag gehad vandaag! :)

liberty

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-11 19:43

3e en de prix d'elegance in de e poule! Wat ben ik blij! Zal straks een uitgebreider verslag doen, zzit nog in de bus!

borrie01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-11 20:15

ik rij nu tijdelijk geen carrousel maar onze carrousels hebben het super gedaan.

in de E poule 1 plaats voor de friezenkrofters
4 plaats rsc de schimmelkroft carrousel

helaas is onze andere carrousel 8ste geworden in de F poule en zal volgend jaar in de G poule moeten starten.

_Natasja_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-11 20:30

Gefeliciteerd allemaal.

Zoals Kim al vermelde zijn we 5e geworden en best tevreden. Er was best veel spanning en daardoor wat kleine haperingen.

liberty

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-11 21:44

Iedereen gefeliciteerd, en voor diegene die een poule lager moeten, zet hem op volgend jaar!

Zoals gezegd waren wij derde, helaas gingen er 2 de verkeerde kant op, en zaten er teveel in de foute galop. Maar met 7 nieuwe paarden en een stuk of 5 nieuwe ruiters waren we echt super blij met dit! Heb al heel veel zin in volgende week, zan moet ik zelf rijden in de C poule :) Ook de prix d'elegance mocht mee naar Breda, we hadden als thema met onze lieveheersbeestjes strijden wij mee tegen zinloos geweld, en we hadden lieveheersbeestjes in ons haar, op de hoofdstellen en op de dekjes, was echt leuk!

Majanga

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-11 10:01

Wij zijn 4e geworden in de F poule. Maar heb de proef van de nummer 1 gezien en die was overduidelijk beter en hoort eerder in de A poule thuis. Wat me wel op viel was dat er 's morgens over het algemeen beter gereden werd dan 's middags.

Jammer voor alle groepen die gedegradeerd zijn of waarbij het niet gegaan is zoals ze gehoopt hadden. Ik heb verder een leuke maar lange dag gehad en ben blij met ons behaalde resultaat ;-)

Gass

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-11 13:54

Wij hadden best veel op ons protocol staan hoor!

Ik vond het vooral grappig dat iedereen van onze groep teleurgesteld was na de proef, wij vonden het zelf namelijk echt niet goed gaan...

Maar toch zijn we erg trots op onze 2e plaats in de F poule, aangezien we vorig jaar 5e waren in de G poule, en eigenlijk helemaal niet zouden gaan promoveren, dit hoorden wij pas halverwege September!

Kiimm_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-11 15:47

Gefeliciteerd! Wij waren vorig jaar 3de in de G-poule. Maar dit jaar was ook pas de 2de keer dat we meededen. Je moet ook niet te snel gaan vind ik persoonlijk. Ben zeer tevreden met de 5de plaats! :)

Gass

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-11 18:12

Oja, wat mij trouwens bij jullie opviel, waarom was er zo een groot puntenverschil??

Majanga

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-11 18:40

Bij ons was er ook een groot puntenverschil. 61 bij de een en 69 bij de andere jury.
Wij denken dat het komt omdat de ene jury ons gejureerd heeft op wat hij op dat moment zag. En de andere jury omdat wij de eerste waren hij niet meteen te hoog wilde punten omdat andere groepen misschien beter waren. Maar zeker weten doe je dat natuurlijk nooit.
Tijdens de uitreiking zei de hoofdjury tegen ons dat wij tot aan de pauze bij hem op nummer 1 stonden en dan baal je dus dat je net niet gepromoveerd bent :\

Maar aangezien er in de F en E poule maar 9 teams zitten zit er nog een klein kansje dat we volgend jaar toch naar de E poule mogen (aangezien dat dus al eerder gebeurd is zoals ik in dit topic las).

liberty

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-11 19:52

ja er zijn dit jaar meerdere 4e plaatsen doorgegaan!

Wij hadden ook 10 punten verschil!

Kiimm_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-11 20:04

Bij ons zat ook veel verschil. De ene jury keek geloof ik bij ons door de spanning van de paarden heen en keek hoe het opgelost werd, en de andere strafte ons daarvoor af. De jury die al een tijd voor de vcn jureerd zei ook tegen ons dat die ons hoger had geplaatst. Maar het maakt voor ons niet uit, we zijn dik tevreden! :)

Majanga

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-11 20:07

@Kiimm_ Jullie waren toch die groep die de proef min of meer uit hun hoofd reed of haal ik jullie nu door de war met een andere groep. Ik had hem in principe ook uit mijn hoofd kunnen rijden maar we hebben er een aantal in de groep die door de zenuwen alles vergeten en dan is het niet zo handig ;-) Maar vond het in ieder geval wel knap.

liberty

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-11 20:44

uit het hoofd rijden mag toch niet? Onze ruiters rijden hem bijna uit het hoofd, ik zeg alleen de figuurnamen en de marscommando's.

Majanga

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-11 20:46

Nee hij werd ook niet helemaal uit het hoofd gereden er werden af en toe marscommando's gegeven maar verder werd er niet zoveel gezegd door de commandant.

liberty

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-11 20:49

net zoals bij mij dus, heb alleen een keer secties let op gezegd, maar dat was omdat ze verkeerd reden :P

Kiimm_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-11 21:15

Wij rijden de proef inderdaad uit onze hoofd er word alleen marres gezegd en geteld! Ik had tijdens de proef mijn handen flink vol! :p Was dan ook voor het paard de 1ste x dat die mee ging met de carrousel.

_Natasja_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-11 21:32

Wij rijden bijna alles uit het hoofd inderdaad, dat vinden we prettiger. Alleen de mares en evt tellen. Dat geeft ons rust. En nogmaals Kim het ging echt goed voor zo'n stress kip. Paard is bang voor alles incl muziek maar jij rijdt hem wel voorop door de baan.

Kiimm_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-11 21:54

Ik heb nu een jaar om met der te oefenen! :)

liberty

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-11 22:28

Ik zeg alleen Binnenkomen en dan mars, vind dat zo fijn. Sommige commandanten zeggen naar mijn mening wel eens teveel.

Foto's zijn bij ons niet helemaal gelukt... Heb er net al van de 300 50 weggegooid en ben nig niet klaar :\

Gass

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-11 23:12

Majanga schreef:
Bij ons was er ook een groot puntenverschil. 61 bij de een en 69 bij de andere jury.
Wij denken dat het komt omdat de ene jury ons gejureerd heeft op wat hij op dat moment zag. En de andere jury omdat wij de eerste waren hij niet meteen te hoog wilde punten omdat andere groepen misschien beter waren. Maar zeker weten doe je dat natuurlijk nooit.
Tijdens de uitreiking zei de hoofdjury tegen ons dat wij tot aan de pauze bij hem op nummer 1 stonden en dan baal je dus dat je net niet gepromoveerd bent :\

Maar aangezien er in de F en E poule maar 9 teams zitten zit er nog een klein kansje dat we volgend jaar toch naar de E poule mogen (aangezien dat dus al eerder gebeurd is zoals ik in dit topic las).

Toch wel raar dat als je naar de totaaluitslag kijkt, dat jullie bij de hoofdjury niet op 1 stonden gezien over de groepen die voor de pauze waren gestart...

Verder stond er op ons protocol ook nog een compliment over het commanderen. :)