Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Je hebt toch aantal jaar geleden ook meegedaan? Toen was er ook zo'n avond op stal met rassendefilé enz. Talida schreef:gewoon een plaatje dat je leuk vind klein genoeg maken en dan via je instellingen toevoegen;o)
Is er iemand die Tal vanmiddag even in de molen kan zetten? Probeer op alle mogelijke manieren dr entingsbult te verkleinen....

_Fieke schreef:Talida schreef:gewoon een plaatje dat je leuk vind klein genoeg maken en dan via je instellingen toevoegen;o)
Is er iemand die Tal vanmiddag even in de molen kan zetten? Probeer op alle mogelijke manieren dr entingsbult te verkleinen....
Als ik dit had gelezen, had ik dat zeker gedaan. Maar helaas, ben meteen uit school naar stal gegaan.
Talida schreef:Vandaag dan???
Sorry
kohtje schreef:Koh liep ind gisteren goed, hoop dat het zo blijft.
Ja Renee dat was als gelaarsde kat.
Kelly_Taco schreef:Belin! Heb je de lijst al ingeleverd?
Mocht dat niet zo zijn en ik vanavond niet je lijst uit de brievenbus kan halen krijg je helaas geen aankondiging!
Ik zit alleen nog op die van jou te wachten en heb alleen morgen in mijn pauze nog tijd om er aan te werken!
) Kelly_Taco schreef:kohtje schreef:Koh liep ind gisteren goed, hoop dat het zo blijft.
Ja Renee dat was als gelaarsde kat.
Gelukkig dat Koh weer helemaal goed is!
kohtje schreef:gisteren nog een keer mijn proef gereden en die kwam uit.
Aleen mijn glitter idee lukt niet! Alleen Koh zat onder de glitters maar dat was niet de bedoeling[/b]
Talida schreef:Kelly_Taco schreef:Belin! Heb je de lijst al ingeleverd?
Mocht dat niet zo zijn en ik vanavond niet je lijst uit de brievenbus kan halen krijg je helaas geen aankondiging!
Ik zit alleen nog op die van jou te wachten en heb alleen morgen in mijn pauze nog tijd om er aan te werken!
pfffft heb ik allllang ingeleverd (je zus heeft hem gister in de kast gelegd)

Talida schreef:sterkte!![]()
@fieke: jij bent er toch altijd?