gelukkig kon je moeder vrij snel een afspraak maken ben benieuwd wat ze gaan doen! Heel veel succes in iedergeval!
Mensen Kimberley is me aan tkoppelen met der broer hahaha
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Dabo schreef:Ik hoor net dat er weer een autoruit is ingeslagen op stal??![]()
Verdorie, dat is toch niet normaal meer? Zitten die gasten dan in de bosjes op de loer en als er even niemand op de parkeerplaats is, dat ze er gelijk induiken? Dat KAN toch helemaal niet??
Weten jullie wiens auto dit keer aan de beurt was, en of ze veel kwijt is....? Kan me hier zo pissig om maken. Zelfde verhaal als met die dingen die 'verdwijnen'... iedereen moet met z'n fikken van andermans spullen afblijven!![]()

naadje24 schreef:AnneOmie schreef:Kom je nou nog zondag Naadje
nee maandag
Allano2502 schreef:Azzaro schreef:haha lekker kim :p jij bent echt van alles van plan he hahaha
hahaha idioot ik ben nix van plan me broer is wat met je van plan
ShirleyA schreef:He je hebt toch al n date??????
Jongens, zondag pas gebak hoor want dan is Nancy er ook!
I'll be there
Hoe jong ben je nou geworden??
Dabo schreef:Sabrina? Wie is dat?
Ik heb sinds de 1e keer al geen waardevolle spullen meer in zicht liggen... Dit is dus de 5e keer, voor zover ik weet. Maar ook 2x dingen gestolen uit auto's die niet afgesloten waren. (Die heb ik dus meegeteld.) 3x een raam ingeslagen dus.
Het is toch van de gekke dat wij elkaar straks gek gaan aankijken, met de gedachte dat het iemand van stal is he... brrrrr dat wil ik helemaal niet!
Hoe ging jouw les trouwens Esther? Toen ik in de bak kwam, en zag dat jij les had van Luuk, en Selina van Nicole dacht ik ff.. "en ik dan?" IK sta op de leslijst, en er zijn er al 2 aan het lessen!! hmm Hoe moet dat straks van de winter...? Maar tegen de tijd dat Marieke er was, en mijn les begon, was bijna iedereen vertrokken en had ik bijna de bak voor mij alleen! HEEERLIJK!
Mijn les ging overigens super hoor, die kleine merrie doet vreselijk haar best voor me! Zo'n brave poownie heb ik he![]()
![]()
Hoe is het afgelopen met Pascha, Brenda? Wat zei de DA? heb je nog medicijnen voor haar gehad?

grapje he 
41 meidenhahaha
41

Zirano schreef:Shirley gefeliciteerd(of ben ik een dag te laat????
Hoor je ook bij de ouwe wijven club.Maar die broekies laten wij nog wel een poepie ruiken hoor.
Ik ga duimen voor jouw mams hoor.
Annemieke,had jij Zirano nog eten gegeven gisteravond??
Ben jij Zondag jarig??Hoe jong wordt je dan???

[/edit]
AnneOmie schreef:Waaaat41
![]()
![]()
GEFELICITEERD
Dabo schreef:Hoe ging jouw les trouwens Esther? Toen ik in de bak kwam, en zag dat jij les had van Luuk, en Selina van Nicole dacht ik ff.. "en ik dan?" IK sta op de leslijst, en er zijn er al 2 aan het lessen!! hmm Hoe moet dat straks van de winter...? Maar tegen de tijd dat Marieke er was, en mijn les begon, was bijna iedereen vertrokken en had ik bijna de bak voor mij alleen! HEEERLIJK!
Mijn les ging overigens super hoor, die kleine merrie doet vreselijk haar best voor me! Zo'n brave poownie heb ik he![]()
![]()