Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
dreamer1987 schreef:zooo ik heb herexamen gedaan![]()
iedereen verklaard me voor gek... maarja kga snel de berg af om mn boeken in te leveren... en dan strax kijken wat ik van mn her gebakken heb...
dreamer1987 schreef:jammer jammer jammer.... ik ben 0.2 gedaald ipv gestegen ik heb voor dit examen waarschijnlijk een 7.3 hahaha maarja heb ik ok weer wat gedaan vandaag, net mt boeken inleveren; we hadden 2 boeken voor geschiedenis en 1 daarvan mochten we houden... ik had de verkerde meegenomen dus mag ik vandaag of vrijdag weer terug
dreamer1987 schreef:hahaha ja weet ik
ik heb vanmorgen in de kleuterklas meegeholpen van mijn oude basisschool!!! het was echt kei leuk. Allemaal die kinderen die naar juffrouw caroline roepen en die naar me luisteren enz. echt kei leuk. dit is wat ik wil!!!!!!!!!!!!
knightloekie schreef:ja ik ging ook wel eens met mijn mammie mee naar school.. ook de kleutertjes.. de eerste (jongste) groep !![]()
Vind ik ook kei leuk... we gingen een kerststalletje uitknippen en prikken.. maar die kindertjes warem mekaar aan het uitknippen