Heb mn ava laten aanpassen, zo staat Nous er ook in, cool he
Nu ga ik douchen en dan naar mn werk..... jippie
Haha!Veel plezier nog Bar vanaaf, doe je onze bekenden de groetjes?
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Haha!
Jammer hoor! Had leonie der camera mee?
Tja dat heb je als je um aan laat passen! Maar je hebt wel gelijk, Nous moest er ook in
Hij is mooi!
!
, dus kon ik helaas niet! Nu zit mn 2e slaapdienst er ook op en ben ik lekker ff vrij! Vanmorgen in de vroegte paaseieren verstopt voor de kids, de jeugdherinneren kwamen bij mij ook weer op, vond het echt altijd tof om paaseieren te zoeken!!
! Ik neem mn moeder ff mee, want die wilde er ook een keer in het echt zien, ben benieuwd wat ze er van vind!
Vast wel! Kunnen we in de stad een nieuwe dans introduceren: de krukken-dans!
Citaat:Ikzelf had een slaapdienst en wilde de kids toch niet meenemen
Beetje energie wegspringen, vinden de kids vast ook wel leuk! *hihi, denkt aan die ene keer op pdoes: "Ik wil ook wel mee hoor!"
Marcelle door de bocht* de volgende ochtend ook meteen lekkr rustig
Maar volgende week gaan we wel hoor Bar (ik moet officieel nog ff kijken of ik t ga redden met t leren voor mn kennistoets, maar dat zal wel
)
) Kan je mooi de vogeltjes dans doen! 
Ja das wel een leuk idee Bianz, foto's maken! en natuurlijk lekkr knuffelen, is Nous een knuffel paard? *zie nous daar al staan: "knuffelen? Alweer
Heb ik dat!"
wij konden ze nie vinden en mn ouders wisten t ook nie meer. Tijdens t omspitten van de tuin kwam mn pa ze dan weet tegen

*Misschien dat de zomer dan tog nog komt
! Niet te geloven he?
Ei, ei, ei en ik ben zo blij (hihi, om nog ff in de paasstemming te blijven) Ik heb een 8 voor dat tentamen van vorige week
Was het niet gaan stappen ook nog ergens goed voor! *Zou t ook best zuur gevonden hebben én niet gaan stappen én Geen voldoende...*Citaat:Ik had op mn VAA toets een 8 trouwens voor DAM
Ah Bar, beterschapjes met je spierpijn! Wel fijn dat t rijden zo goed ging gister morgen 
Dus toen werd t half 12, ook leuk
Heb al met mijn persoonlijke fysio gesmst
2 weken met krukken en nog behoorlijk pijnlijk onderbeen, dus kan nog wel ff vooruit.
) Uiteindelijk kwam ze na wat lieve woordjes toch naar me toe gelukkig. Kon ik toch nog mn ding doen!
Citaat:Heej Annemijn, voortaan niet meer zo slapen he, bij het uitlaten met Tinker! Ik maar zwaaien en zwaaien en je zag niets
Was gwoon veels te druk bezig met het bestuderen van de stoeptegels, dan mis je wel eens de mensen die langs rijden. Maar gelukkig had ik mn moeder bij "Heej, daar is Thirzaatje!" Kon ik tog nog even snel naar de inmiddels stilstaande auto zwaaien
Citaat:Hihihi zie ik Nel aan staan; wild gebarend met de handen... "immer gerade aus"!!

Tis ook egt al lekkr weer. Vanmorgen lekkr met t sonnetje op mn gezicht door t bos en over t strand gelopen. Heerlijk! Ga vanmiddag maar eens proberen of ik een plekje ín t sonnetje, uit de wind kan vinden in onze tuin.
!Citaat:ik las: houd u tussen het paard en de grond en geniet
Ze vond het al zo raar dat ik dat in mn naam ging zetten 
*gelukkig maar...
*Citaat:Ik ben echt blij dat het al weer wat beter weer wordt !
Ik ook! *al ziet t er nu bij ons een beetje sombertjes uit.. Beetje regenachtig
Op het moment op zijn advies been toch weer gezwachteld en vind het heerlijk nu dat de druk er weer op zit; het vocht stuwde enorm. Liep alweer vrolijk op 1 kruk rond; beetje te snel allemaal dus, wordt meteen weer gestraft. Blij dat Shaar weer zo lekker buiten kan staan; hopen dat het zo kan blijven, want gezien het weer...
Blauwe Paladiums: ook interesse?? Hihihi flauw he... moest er gewoon ff een grapje over maken
Ben wel voor blauw. Mn andere blauwe schoenen zijn al best oud, dus zou wel kunnen. Waar heb je ze gehaald? Zal ff kijken wanneer ik tijd heb, goed? Is wel een leuk idee, kunnen we als tweelingen onze verjaardag vieren in de stad!
Hoop dat ze mijn maat nog hebben! *denkt; vandaag is t koopavond in Middelburg.. De auto staat voor de deur, dus als de winkel ook in middelburg bestaat ga ik er vanaaf nog ff om! Zeg als we dan tog dezelfde schoenen hebben, is t misschien wel leuk om ook dezelfde shirtjes aan te doen. Ga je mee vanaaf, kunnen we meteen even 2 leuke shirtjes kopen! (Hihi, hebben we meteen een Thema: Tweelingen!
)
Bianz heeft al hele verhalen verteld, dus ik ben benieuwd!Citaat:Dan kun je extra lekker genieten van zon, zee en strand
Alleen.. de zon is nog steeds ver te zoeken!
Zonnetje? Joehoe!
Nous had nogal de kolder in dr kop en was (soms) niet voor rede vatbaar! Ga eerst ff douchen, want daar ben ik nog steeds niet aan toegekomen! Tot straks!