manege Paardoes

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Thirz

Re: manege Paardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-06 17:46

Nou Bar, klinkt allemaal echt tof, ben benieuwd naar de foto's!
Heb mn ava laten aanpassen, zo staat Nous er ook in, cool he
Nu ga ik douchen en dan naar mn werk..... jippie Haha!
Veel plezier nog Bar vanaaf, doe je onze bekenden de groetjes?

Barbara_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-06 18:36

EUHMMM kwas mn fototoestel vergeten! Dom he?!

Anne_87

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-06 20:16

BAR! dat meen je niet Jammer hoor! Had leonie der camera mee?
Ja dacht al, hé dat zat tog eerst nie in Thirz der ava Tja dat heb je als je um aan laat passen! Maar je hebt wel gelijk, Nous moest er ook in Hij is mooi!
Suc6 op je werk! Je ging o.a. Shrek kijken tog? Plezier!
*Thirz zit al op der werk, maarja.. ze merkt vast dat ik er nog ff suc6 en plezier wens
Hopen dat je spierpijn weg blijft Bar & plezier vanaaf!

voicenel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-06 20:25

Jammer bar dat je geen fotos hebt gemaakt!

Leuke ava thirz!

Barbara_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-06 22:31

Gaat er niemand mee naar de stad? !

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-06 10:52

Nou Bar, geloof dat iedereen het druk had met andere dingen zaterdagavond. Ikzelf had een slaapdienst en wilde de kids toch niet meenemen , dus kon ik helaas niet! Nu zit mn 2e slaapdienst er ook op en ben ik lekker ff vrij! Vanmorgen in de vroegte paaseieren verstopt voor de kids, de jeugdherinneren kwamen bij mij ook weer op, vond het echt altijd tof om paaseieren te zoeken!!

Vanmiddag ga ik even naar Nous, we kunnen nog niet rijden, want haar rug is nog te gevoelig, maar knuffelen en poetsen kan altijd, hihi ! Ik neem mn moeder ff mee, want die wilde er ook een keer in het echt zien, ben benieuwd wat ze er van vind!

En Bianz, kan je ook alweer dansen als een kievit met je krukken? Vast wel! Kunnen we in de stad een nieuwe dans introduceren: de krukken-dans!

Bianz

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-06 11:06

Heej leuk Thirz dat je moeder mee gaat naar Nous! Kan ze d'r ook eens zien en hoeft ze niet lang te blijven wachten, omdat je toch niet kunt rijden. Misschien een paar leuke poseerfoto's maken?
Hahahaha Thirz verstopt en zoekt paaseieren: echt leuk om dat weer eens te doen!! Werd er nog vals gespeeld?
Enneh... die krukkendans komt helemaal goed hoor! Als een kievit... vogeltjesdans?
Ja Bar, ik had het dus ook een beetje te druk met andere zaken...

Anne_87

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-06 11:17

Citaat:
Ikzelf had een slaapdienst en wilde de kids toch niet meenemen

Niet? flauw hoor, je schaamt je tog niet voor de kids? Van mij mag je ze de volgende keer best meenemen hoor! Beetje energie wegspringen, vinden de kids vast ook wel leuk! *hihi, denkt aan die ene keer op pdoes: "Ik wil ook wel mee hoor!" Marcelle door de bocht* de volgende ochtend ook meteen lekkr rustig
Tja, en mijn oma logeerde hier (en dan vond mn ma t nie zo leuk als ik ging stappen) en zondag natuurlijk t paas/verjaardag ontbijt en dan vond ik t wel gezellie om daar ook bij te zijn. Zo vaak eet ik nie samen met mn oma. En na t stappen, fris en fruitig rond 9 uur aan t ontbijt zitten Maar volgende week gaan we wel hoor Bar (ik moet officieel nog ff kijken of ik t ga redden met t leren voor mn kennistoets, maar dat zal wel )
Ga je ook mee Bianz, volgende week? Ik heb nog wel slingers en veren (helaas geen kievits veren ) Kan je mooi de vogeltjes dans doen!
Ben benieuwd wat je moeder van Nous vindt! * Dus dit is dat paard waar je hele dagen te vinden bent.. Oke dan!* Ja das wel een leuk idee Bianz, foto's maken! en natuurlijk lekkr knuffelen, is Nous een knuffel paard? *zie nous daar al staan: "knuffelen? Alweer Heb ik dat!"
Was ook altijd dol op paaseieren zoeken. lekkr bij ons in de tuin. eerst mn ouders tig eieren verstoppen en wij daarna weer zoeken. We kwamen op t eind altijd nog een stuk of 10 eieren tekort wij konden ze nie vinden en mn ouders wisten t ook nie meer. Tijdens t omspitten van de tuin kwam mn pa ze dan weet tegen
Maar ik mis t wel hoor.. *zoek, zoek* Maarja... Ik heb nu een paasportfolio ook leuk

Anne_87

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-06 20:12

Wel een beetje saaiigjes hier... De hele middag niets gepost
Vanaaf Pirates of the C op tv, tog nog maar een keertje kijken. De eerste keer dat ik um zag was op een klasgenoten party en volgens mij heb k wel t een en ander gemist
En Thirz wat vond je moeder van Nous? Nog foto's gemaakt?
Was wel mooi weer vanmiddag *Misschien dat de zomer dan tog nog komt
Hoe is t met jou knie-tje Bianz? Al een beetje betertjes?

Barbara_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-06 20:16

Ja Bianz, hoe gaat t nu met je? Hoe is de operatie verlopen enzo?
Ik had op mn VAA toets een 8 trouwens voor DAM, haha flexie-extensie elleboos en anteflexie-retroflexie schouder ! Niet te geloven he?
Ik ben nu lekker bezig aan mn kwaliteitsverslag, bah!
Vanmiddag nog de auto gewassen samen met frans, hij ziet er nu helemaal super uit!

Owhja, Sharon heeft vandaag voor t eerst weer zonder deken gelopen, het was zulk lekker weer! Ik heb hem er nu maar weer opgelegd omdat het s nachts toch nog best koud wordt....
Het rijden ging trouwens echt lekker vanochten, maar ik heb gewoon nog steeds spierpijn!

Anne_87

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-06 12:03

Whieie Ei, ei, ei en ik ben zo blij (hihi, om nog ff in de paasstemming te blijven) Ik heb een 8 voor dat tentamen van vorige week Was het niet gaan stappen ook nog ergens goed voor! *Zou t ook best zuur gevonden hebben én niet gaan stappen én Geen voldoende...*
Citaat:
Ik had op mn VAA toets een 8 trouwens voor DAM

Heel goed Bar! *zit er een 8-en virus in de lucht?* Hopen dat t daar dan nog ff blijft!
Ah Bar, beterschapjes met je spierpijn! Wel fijn dat t rijden zo goed ging gister morgen
Gister Pirates gekeken, toppie film! Alleen beetje jammer dat ie van half 11 tot 11 onderbroken werd. Half 11 was eigenlijk wel een mooie tijd gweest om mn bed in te duiken, maarja.. om nou alleen de laatste 20 minuten nog op video terug te moeten zoeken Dus toen werd t half 12, ook leuk

Bianz

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-06 14:09

Cis, bedankt voor je kaart!! Hij viel net in de bus; lief dat je aan me denkt!
Bar, operatie is goed verlopen; voor details stelt Eric je vast wel op de hoogte Heb al met mijn persoonlijke fysio gesmst 2 weken met krukken en nog behoorlijk pijnlijk onderbeen, dus kan nog wel ff vooruit.
Heel goed van jullie 8-en! Super! En ja een 8 voor DAM heb je prima gedaan Bar, vooral de opdracht die je getrokken hebt; schouder en elleboog bezorgt je tenminste geen nachtmerries hahaha! En Frans heeft dus idd zijn auto gekocht?

voicenel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-06 14:20

Heej bianz, snel weer op je benen staan he, want dan kan je weer lekker rijden.
Vanaf vandaag staan alle paarden echt op de wei en ze mogen ook snachts erop blijven.....eindelijkkkkk.....!!!!!!!!!!

Ben gister lekker wezen zwemmen in rotterdam, was wel leuk!

Vandaag weer gewerkt, was ook leuk, heb een groep duitsers lesgegeven, kan helemaal geen duits, maar met wat gebaren taal en duidelijk nederlands spreken is het toch een vol lesuur met oefeningen geworden.

Bianz

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-06 14:33

Heej Nel, ik hoop idd dat ik weer snel naar stal kan komen; al is het maar om een beetje te poetsen ofzo als ik nog een hele tijd niet mag rijden, mis het nu al! Ben wel heel blij dat de paardjes lekker op wei staan! Ze waren er zo aan toe!!
Lekker zwemmen in Rotterdam! Ben je bij Tropicana geweest? Dat vond ik echt een tof zwembad altijd!
Hihihi zie ik Nel aan staan; wild gebarend met de handen... "immer gerade aus"!! Hahaha na de zomer kun je perfect duits, met al die vakantiegangers daar!
Doe je Nero en Boris (die misschien niet, maar dan is een zwaai ook genoeg hoor als ie te eng is) een knuffel van me?

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-06 19:28

Haha, dat heb ik ook nog weleens gedaan Nel, duitsers lesgeven, gewoon wat roepen, die paarden reageren dan wel en meestal kwam het allemaal goed

Wat snel dat de paarden al dag en nacht te wei opmogen, bij Nous zijn ze nog aan het opbouwen met een paar uurtjes per dag. Maar het is wel fijn voor de paardjes! Nous heeft trouwens wat paardoes-trekjes: ze wil ook niet mee vanuit de wei!! Vandaag rende ze heel hard rondjes om me heen (nieuwe longeertechniek misschien? ) Uiteindelijk kwam ze na wat lieve woordjes toch naar me toe gelukkig. Kon ik toch nog mn ding doen!

Heej Annemijn, voortaan niet meer zo slapen he, bij het uitlaten met Tinker! Ik maar zwaaien en zwaaien en je zag niets

Anne_87

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-06 20:23

Citaat:
Heej Annemijn, voortaan niet meer zo slapen he, bij het uitlaten met Tinker! Ik maar zwaaien en zwaaien en je zag niets

En ik had mn bril nog wel op Was gwoon veels te druk bezig met het bestuderen van de stoeptegels, dan mis je wel eens de mensen die langs rijden. Maar gelukkig had ik mn moeder bij "Heej, daar is Thirzaatje!" Kon ik tog nog even snel naar de inmiddels stilstaande auto zwaaien
Owjee, Nous met paardoes trekjes --> Tip: Ga niet met Equiral (of hoe je t ook schrijft) aan de gang. Krijgt ze strax Emma trekjes: "Geef me eten of ik trap je plat!" Niet egt handig...
Maar ze kwam wel (had je tog nog, uhm wat was t nou... met de paarden)
Citaat:
Hihihi zie ik Nel aan staan; wild gebarend met de handen... "immer gerade aus"!!

Hihi, en die Duitsers omstebeurt *plok, plok* tegen de bakrand!
Pfft, ik heb ook egt geen talenknobbel
*haha, zie thirz al staan met een groepje relaxte, in stap hobbelende duitsers: "GALOP" De paarden reageren wel, maar de ruiters *plof*

voicenel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-06 23:06

Ja bianz, ik zal naar boris zwaaien en nero een dikke knuffel geven!

Tja thirz, bij ons op stal zijn we vorige week begonnen met opbouwen, er zijn ong. 5 paarden die nog snachts op stal gaan omdat die nog niet goed opgebouwd hebben.
Voice heeft elke dag al een paar uurtjes of een half uurtje gehad.

Anne_87

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-06 11:48

Zo Portfolio af en t staat netjes op n@tschool, op naar de portfoliogesprek & kennistoets...
Wel lekkr voor de paardjes dat ze op wei mogen Tis ook egt al lekkr weer. Vanmorgen lekkr met t sonnetje op mn gezicht door t bos en over t strand gelopen. Heerlijk! Ga vanmiddag maar eens proberen of ik een plekje ín t sonnetje, uit de wind kan vinden in onze tuin.
& Bianz hoe is t met jou? Al minder pijnstillers nodig?
Zeg Cis, hoe was je paas-organistie-feest van school? IS alles een beetje goed verlopen?

Barbara_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-06 12:12

Sharon staat weer lekker zonder dekentje op! Het eerste wat ze deed was echt 10 minuten rollen en heerlijk genieten. Ik ben echt blij dat het al weer wat beter weer wordt !
Ik ga zo naar school en vanavond nog werken, wordt weer een druk dagje!

@ Bianz: ik heb alle details gehoord hoor! Ik hoop dat t snel beter gaat met de pijn enzo!

Anne_87

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-06 16:20

Hihi, ik heb tog in mn msn naam staan:
Recreatie: "Houd het paard tussen u en de grond & geniet!" Kijk, en dát kunnen we PRIMA!
Vraagt net een klasgenootje aan mij "Zeg wat bedoel je nou met die naam?" Dus ik uitleggen dat je als recreatie ruiter gwoon op je paard moet blijven zitten wat er ook gebeurt & dat je moet genieten. Blijkt:
Citaat:
ik las: houd u tussen het paard en de grond en geniet

Ze vond het al zo raar dat ik dat in mn naam ging zetten
Weer een misverstand uit de wereld geholpen *gelukkig maar... *
Citaat:
Ik ben echt blij dat het al weer wat beter weer wordt !

Ja Ik ook! *al ziet t er nu bij ons een beetje sombertjes uit.. Beetje regenachtig

Bianz

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-06 16:51

Goed zo Annemijn; het is af! Dan kun je extra lekker genieten van zon, zee en strand! Enneh... wat denken ze wel niet van je???
Bar, heel goed; ik wist dat Eric je wel op de hoogte zou houden Op het moment op zijn advies been toch weer gezwachteld en vind het heerlijk nu dat de druk er weer op zit; het vocht stuwde enorm. Liep alweer vrolijk op 1 kruk rond; beetje te snel allemaal dus, wordt meteen weer gestraft. Blij dat Shaar weer zo lekker buiten kan staan; hopen dat het zo kan blijven, want gezien het weer...
Ben vanmiddag met Thirz naar Nous geweest! Heel veel foto's gemaakt; hele mooie van Nous als GP paard en ook van Nous als wildwest pony hahaha! Ze had een beetje de kolder in de kop en dat was van de kant soms gewoon spannend om te zien! Gelukkig bleef Thirz prima zitten. Vond het leuk om te zien hoor Thirz; had ik meteen weer een uitje
O ja Annemijn: ik heb nieuwe schoenen gekocht! Denk: zeg het meteen maar ff Blauwe Paladiums: ook interesse?? Hihihi flauw he... moest er gewoon ff een grapje over maken

Anne_87

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-06 17:01

Ben wel voor blauw. Mn andere blauwe schoenen zijn al best oud, dus zou wel kunnen. Waar heb je ze gehaald? Zal ff kijken wanneer ik tijd heb, goed? Is wel een leuk idee, kunnen we als tweelingen onze verjaardag vieren in de stad! Hoop dat ze mijn maat nog hebben! *denkt; vandaag is t koopavond in Middelburg.. De auto staat voor de deur, dus als de winkel ook in middelburg bestaat ga ik er vanaaf nog ff om! Zeg als we dan tog dezelfde schoenen hebben, is t misschien wel leuk om ook dezelfde shirtjes aan te doen. Ga je mee vanaaf, kunnen we meteen even 2 leuke shirtjes kopen! (Hihi, hebben we meteen een Thema: Tweelingen! )

Foto's! Zien, zien, zien! Bianz heeft al hele verhalen verteld, dus ik ben benieuwd!
Citaat:
Dan kun je extra lekker genieten van zon, zee en strand

Alleen.. de zon is nog steeds ver te zoeken! Zonnetje? Joehoe!

voicenel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-06 17:32

Heej ik heb ook palladiums gekocht laatst, maar dan in het zwart. ik koop ze meestal voor het paardrijden in de zomer.

Nou onze paardjes staan echt nog heerlijk op de wei, voice is hengstig van de andere merrie's...
Dus ze is ook strontvervelend, heeft al wat wondjes op dr lichaam, maar ze lokt het zelf uit, dus eigen schuld.

Toch maar weer niet paardgereden, gister en vandaag.
Heb ,maar weer gelongeerd....wordt ik ondertussen zelf ook beu!
Maar ja, zal toch moeten.

Krijgen we de foto's nog te zien van nous?
Lijkt me wel leuk!

Bianz

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-06 17:35

Idd Palladiums voor het rijden in de zomer is heerlijk; daarom heb ik nu nieuwe zodat ik met de oude lekker kan rijden.
Jeetje duurt je rug al zo lang Nel? Stuur me anders nog eens ff een mail met je klachten enz, dan kan ik er nog eens naar kijken! Want dit is alweer veel te lang; kan me voorstellen dat longeren ook saai wordt!

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-06 19:08

Heej, foto's wil ik best zo plaatsen, als jullie me maar niet uitlachen Nous had nogal de kolder in dr kop en was (soms) niet voor rede vatbaar! Ga eerst ff douchen, want daar ben ik nog steeds niet aan toegekomen! Tot straks!

Ps: Annemijn en Bianz, nu jullie zo in tweeling-stijl zijn, willen jullie dan ook hetzelfde verjaardagskado??